Witam chciałbym się dowiedzieć jak dodawać nowe itemy iż z klasami nie ma problemu bo to to umiem
lecz chcialbym aby ktoś wytłumaczył mi jak robić item
z góry thx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
NOWE ITEMY W COD MOD?
Temat rozp.
Rygiel12
, 07.07.2010 23:15
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.07.2010 23:15
#2
Napisano 08.07.2010 09:54
Popularny
Szukasz
zmieniasz na
(pamietaj o przecinku - nie ma go tylko po ostatnim itemie)
szukasz
zmieniasz na
To samo - uważaj z przecinkiem (masz wzór).
Potem niżej dajesz funkcje które powodują jakieś działanie itemu. Np. 1/1 scout:
gdzieś w public Odrodzenie(id) - wykonuje się co runde na początku.
dajesz
Gracz dostał scouta. Teraz trzeba zrobić żeby zabijał na hita
w public TakeDamage
i item gotowy
"Modul odrzutowy" //28
zmieniasz na
"Modul odrzutowy", //28
"Nowy item" //29
(pamietaj o przecinku - nie ma go tylko po ostatnim itemie)
szukasz
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"
zmieniasz na
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"opis nowego itemu"
To samo - uważaj z przecinkiem (masz wzór).
Potem niżej dajesz funkcje które powodują jakieś działanie itemu. Np. 1/1 scout:
gdzieś w public Odrodzenie(id) - wykonuje się co runde na początku.
dajesz
if(informacje_przedmiotu_gracza == 29)
{
give_item(id, "weapon_scout");
}
Gracz dostał scouta. Teraz trzeba zrobić żeby zabijał na hita
w public TakeDamage
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29 && weapon == CSW_SCOUT){
damage=float(health)+200.0;
}
i item gotowy
#3
Napisano 08.07.2010 10:49
thx , na pewno ten poradnik wykorzystawm hehe.
+
+
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych