kolejną klasę chciał bym zrobić która ma mniejszą grawitację próbowałem już
f(klasa_gracza[id] == Szpieg) set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
i nie da się skompilować
daję to w tym miejscu:
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) { new nowe_doswiadczenie = 0; nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo; if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo) nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2; if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker]) nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker]; f(klasa_gracza[id] == Szpieg) set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3); if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1) {
także chciał bym dodać do wrodzonych umiejętności ciche chodzenie, nie mam zielonego pojęcia jak oraz zmniejszyc odpornosci rambp ponieważ osoba która gra tą klasą na 20 poziomie otrzymuje 17 damage z kalacha czy mógł by mi ktoś pomoc w tym?