Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wrodzone umiejestnosci CodMod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karrypto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 04.07.2010 01:21

Witam, chciałbym dodać klasę która jest niewidzialna (cos w stylu plaszcza partyzanta ale zeby bylo troche mniej widac postac)
kolejną klasę chciał bym zrobić która ma mniejszą grawitację próbowałem już

f(klasa_gracza[id] == Szpieg)
                       		 set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);

i nie da się skompilować

daję to w tym miejscu:

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new nowe_doswiadczenie = 0;
		
		nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
		
		if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
			nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
		
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
			
		f(klasa_gracza[id] == Szpieg)
                       		 set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);	
		
		
		if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != 
		
		
-1)
		{


także chciał bym dodać do wrodzonych umiejętności ciche chodzenie, nie mam zielonego pojęcia jak oraz zmniejszyc odpornosci rambp ponieważ osoba która gra tą klasą na 20 poziomie otrzymuje 17 damage z kalacha czy mógł by mi ktoś pomoc w tym?
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 04.07.2010 01:32

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = 0;

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;

if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;

if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];

f(klasa_gracza[id] == Szpieg)
{
set_user_gravity(id, 0.5);
set_user_footsteps(id, 1);
}

if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{


#3 Karrypto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 04.07.2010 15:01

teraz błędu nie ma, ale za to nie dziala to ;/ moze w zlyym miejscu wklejam?

zas jesli wklejam tutaj o tak:
case Szpieg:
		{
               give_item(id, "weapon_deagle");
               ZmienUbranie(id, 0);
               set_user_gravity(id, 0.5);
               set_user_footsteps(id, 1);
		}

to przy kompilowaniu wyskakuje blad w linijce
set_user_gravity(id, 0.5);
warning 217 loose a indentation

Użytkownik danis101 edytował ten post 04.07.2010 15:05

  • +
  • -
  • 0

#4 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 05.07.2010 14:56


f(klasa_gracza[id] == Szpieg)

nie powinno być

if(klasa_gracza[id] == Szpieg)


możliwe że to przez to tak się dzieje

Użytkownik Apple() edytował ten post 05.07.2010 14:57

  • +
  • -
  • 1

#5 Karrypto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 06.07.2010 16:16

ok zrobilem iche chodzenie jak by ktos nei wiedzial jak to:

if(klasa_gracza[id] == Szpieg)
		set_user_footsteps(id, 1);
	else
		set_user_footsteps(id, 0);

a grawitacje tak:

set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.9);

jednak nei wiem dalej jak niewidzialnosc zrobic ;/
  • +
  • -
  • 0

#6 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 08.07.2010 12:30

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, ilosc)
wklejasz to i zamiast ilosc piszesz np 10. Normalna widzialność to 255. Sam zdecyduj ile dać :)
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych