Macie tutaj .sma Niech ktoś kto się na tym zna oceni co jest źle.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Super Man Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "BleBle"
#define SPRAWDZ 3431
#define REKLAMA 768
new MocOFF[33];
new Koszt_Gravitacji, Koszt_Armor, Koszt_Szybkosci, Koszt_Zycia, Koszt_Ducha
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("superman", 2, "1=Round_Start")
register_clcmd("say /superman", "info");
set_task(10.0, "informacja")
register_event("HLTV", "reset", "a", "1=0", "2=0")
register_clcmd("say /menu", "pokaz_menu")
Koszt_Gravitacji = register_cvar("sm_Koszt_Gravitacji","6000")
Koszt_Armor = register_cvar("sm_Koszt_Armoru","8000")
Koszt_Szybkosci = register_cvar("sm_Koszt_Szybkosci","6000")
Koszt_Zycia = register_cvar("sm_Koszt_Zycia","10000")
Koszt_Ducha = register_cvar("sm_Koszt_Ducha","15000")
register_clcmd("KupujeMoc", "GodMode")
register_clcmd("Gravitacja2","Gravitacja")
register_clcmd("Armor2","Armor")
register_clcmd("Szybkosc2","Szybkosc")
register_clcmd("Zycie2","Zycie")
register_clcmd("Duch2","Duch")
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/supermen/supermen.mdl")
precache_sound("misc/supermen/supermen.wav")
precache_sound("misc/supermen/no.wav")
precache_sound("misc/supermen/level.wav")
}
public informacja() {
client_print(0, print_chat, "Informacje o modzie znajdziesz wpisujac w sayu /superman")
}
public info(id) {
show_motd(id, "pozdro.txt", "Super Man MOD !")
}
public superman() {
new ilu_losowac = 1
new players[32], num, jest
new bool: wylosowany[33]
get_players(players, num)
if(num >= ilu_losowac)
{
while(jest<ilu_losowac){
new id = players[random_num(0, num)]
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){
wylosowany[id] = true;
jest++;
}
}
for(new id=0; id<num; id++){
new i = players[id];
if(wylosowany[i]){
cs_set_user_model(id, "supermen")
give_item(id,"weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 1000)
give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 1000)
set_user_gravity(id, 0.5)
set_user_health(id, 255)
set_user_armor(id, 999)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25)
ColorChat(i, GREEN, "Jestes Super Man'em ! Masz Super Moce ! Wykorzystaj Je !")
switch ( random_num( 1, 3 ) )
{
case 1:
{
client_cmd(0, "spk misc/supermen/supermen.wav")
}
case 2:
{
client_cmd(0, "spk misc/supermen/no.wav")
}
case 3:
{
client_cmd(0, "spk misc/supermen/level.wav")
}
}
} else {
ColorChat(i, GREEN, "Wybrano nowego Super Man'a ! Pilnuj sie !")
}
}
}
}
public reset()
{
cs_reset_user_model(0)
set_user_gravity(0, 1.0)
set_user_health(0, 100)
set_user_armor(0, 0)
set_user_rendering(0,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
}
public client_authorized(id)
{
set_task(60.0, "Reklama" ,id+REKLAMA)
}
public Reklama(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
ColorChat(id, GREEN, "^x01Witaj ^x04%s^x01 | Ten serwer uzywa^x03 SuperMen MOD's 1.4g ^x01by ^x04BleBle", name)
ColorChat(id, GREEN, "^x01Wpisz w say '^x04/menu^x01' aby ujrzec menu")
}
public pokaz_menu(id)
{
new menu = menu_create("\yWitaj \rGraczu!^n\yWybierz cos dla \rSiebie\y.^n\rSuperMan MOD's!","ShowMenu")
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Niesmiertelnosc \w~ \r(16000$)","1",0)
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Grawitacje \w~ \r(6000$)","2",0)
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Szybkosc \w~ \r(6000$)","3",0)
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Wiecej HP \w~ \r(10000$)","4",0)
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Ducha \w~ \r(15000$)","5",0)
menu_additem(menu,"\w~ \yKup Armor \w~ \r(8000$)","6",0)
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r")
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wstecz")
menu_display(id,menu,0)
}
public ShowMenu(id,menu,item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
client_cmd(id, "KupujeMoc")
}
case 2:
{
client_cmd(id, "Gravitacja2")
}
case 3:
{
client_cmd(id, "Szybkosc2")
}
case 4:
{
client_cmd(id, "Zycie2")
}
case 5:
{
client_cmd(id, "Duch2")
}
case 6:
{
client_cmd(id, "Armor2")
}
}
}
public GodMode(id)
{
if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
ColorChat(id, GREY, "Skozystales juz z Tego!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id) < 16000)
{
new szMsg[192];
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!^x03");
ColorChat(0, GREEN,szMsg);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 16000);
set_user_godmode(id, 1);
MocOFF[id] = 20;
if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
remove_task(id + SPRAWDZ);
set_task(1.0, "wyłącz", id + SPRAWDZ, _, _, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public wyłącz(OFF_id)
{
new id = OFF_id - SPRAWDZ;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01);
show_hudmessage(id, "Za %d sekund stracisz Niesmiertelnosc.", MocOFF[id]);
MocOFF[id] -= 1
if(MocOFF[id] <= 0)
{
if(task_exists(OFF_id))
{
remove_task(OFF_id)
set_user_godmode(id, 0);
}
}
}
public client_disconnect(id)
{
if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
remove_task(id + SPRAWDZ);
}
if(get_user_godmode(id))
{
set_user_godmode(id, 0);
}
}
public Gravitacja2(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac!", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_gravity(id)>=400)
{
ColorChat(id,GREEN,"Skozystales juz z Tego!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(Koszt_Gravitacji))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!");
return PLUGIN_HANDLED
}
set_user_gravity(id,0.4)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(Koszt_Gravitacji))
return PLUGIN_HANDLED
}
public Szybkosc2(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac!", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_maxspeed(id)<0.1)
{
ColorChat(id,GREEN,"Skozystales juz z Tego!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(Koszt_Szybkosci))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!");
return PLUGIN_HANDLED
}
set_user_maxspeed(id,-0.0)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(Koszt_Szybkosci))
return PLUGIN_HANDLED
}
public Zycie2(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac!", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_health(id)>=101)
{
ColorChat(id,GREEN,"Skozystales juz z Tego!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(Koszt_Zycia))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!");
return PLUGIN_HANDLED
}
set_user_health(id,255)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(Koszt_Zycia))
return PLUGIN_HANDLED
}
public Armor2(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac!", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_armor(id)<0)
{
ColorChat(id,GREEN,"Skozystales juz z Tego!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(Koszt_Armor))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!");
return PLUGIN_HANDLED
}
set_user_armor(id, 500)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(Koszt_Armor))
return PLUGIN_HANDLED
}
public Duch2(id)
{
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id,GREY,"Witaj ^x03%s^x01 || ^x04Niestety nie Zyjesz i nie mozesz z tego skozystac!", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_noclip(id)>0)
{
ColorChat(id,GREEN,"Skozystales juz z Tego!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(Koszt_Ducha))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie na to Ziomus!");
return PLUGIN_HANDLED
}
set_user_noclip(id,1)
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(Koszt_Ducha))
return PLUGIN_HANDLED
}