Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z nowymi kalsami w codmod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 pelcu95

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 01.07.2010 14:53

Witam. Mam problem. Nie mogę zrobić tak by nowe klasy miały pełne ammo... Proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 01.07.2010 16:17

give item i dodajesz ammo? :D
Czyli przyda się to:

Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CS Weapons Information - AlliedModders Wiki
  • +
  • -
  • 0

#3 pelcu95

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 01.07.2010 18:04

Wiesz ale chodziło mi o to, że niektóre nowe klasy mają ammo a inne nie ... Np. jak dam deagle to maja ammo a jak dam shotgun xm1014 (autoshogun) to nie maja ... Myślałem że ktoś będzie wiedział jak to z .sma zrobić... Może ktoś wie :) ? :)

01 lipiec 2010 - 17:52:
Dzięki !! Zaraz sprawdze czy działa ten twoj sposob :) Napisz na gg:6483635 jak mozesz ;))

01 lipiec 2010 - 18:04:
A wiesz moze jak zrobic wysoki skok ?? dla jakiejs klasy ??
  • +
  • -
  • 0

#4 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 01.07.2010 21:02

set_user_gravity ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 pelcu95

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 02.07.2010 14:17

Lukasz, jest jeszcze traka sprawa, czy nie bedzie z tym cos takiego jak z niewidzialnoscia i ze zmiana ubrania ?? Bo zrobilem 2 klasy, 1 ma mniejsza widocznosc 2 ubranie wroga, neistety gdy zmienie klase z jednej z tych klas na np snajpera, to zostaje niewidzialnosc lub ubranie, moglbys z tym pomoc ?? najlepiej napisz na gg: 6483635 ;)

02 lipiec 2010 - 14:17:
Kurde nie działa to z tym ammo, mało tego zabrało wszystkim bronie ... tym co pododawałem ammo... Pomóż ktoś !!
  • +
  • -
  • 0

#6 kyuubas

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:RSL
Offline

Napisano 02.07.2010 17:24

dopisz do klasy, pod dodanymi broniami cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]])
np.
case Strzelec:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_ak47");
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120);
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
		}

  • +
  • -
  • 0

#7 pelcu95

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 02.07.2010 18:35

Nie działa... to na pewno tak jak dales ??
  • +
  • -
  • 0

#8 kyuubas

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:RSL
Offline

Napisano 03.07.2010 11:49

musi działać, zmień po prostu nazwę broni: CSW_FAMAS, CSW_DEAGLE itd. ostatnia pozycja to liczba amunicji
  • +
  • -
  • 0

#9 pelcu95

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 03.07.2010 21:00

a to CSW_DEAGLE, to nie np "CSW_DEAGLE"

03 lipiec 2010 - 21:21:
Probowałem tak i tak i nie działa ! Co mam robić !

03 lipiec 2010 - 21:37:
... Nie działa ... i co ja mam zrobić ... wpisuje i wpisuje i nie działa ...

03 lipiec 2010 - 21:38:
nadal mam jeden magazynek ... mam tylko np 30/0 zamaist 30/90

04 lipiec 2010 - 21:08:
pomoze ktos ?? Plis mam jzu serwer z 2 tygodnie a tych klas nie umiem zrobic
  • +
  • -
  • 0

#10 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 05.07.2010 14:54

daj sma to coś spróbuję zrobić :)
  • +
  • -
  • 0

#11 pelcu95

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 06.07.2010 08:54

ej ale jest sprawa nie ma mnie w domu ... ale sciagnij to http://www.killingsp...2d04e3be9b13531 i dodaj jakas nowa klase :) ok ? leci reput jka to zrobisz. Tylko zrob nowa klase a nie edytuj :) bo tu sa nowe i one maja ammo a jak ja zrobie to nie
  • +
  • -
  • 0

#12 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 06.07.2010 09:09

Jak wrócisz do domu to zapodaj twoje sma. Dopiero wtedy zacznę to robić :)

@A spróbuj zamiast

case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
}

tego dać to:

case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
}

Te bronie raczej nie mają po 120 w magazynku, tzn nie ma czegoś takiego że jest 30/120 tylko jest 30/90
zrób tak jak mówię i powiedz czy działa

Użytkownik Apple() edytował ten post 06.07.2010 09:11

  • +
  • -
  • 0

#13 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 06.07.2010 09:17

Ale po co to wg? W codmodzie w żadnej klasie nie dajemy ammo - automatycznie bronie są "pełne"
  • +
  • -
  • 0

#14 pelcu95

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 06.07.2010 19:28

Ale nam chodzi o nowe klasy, Probowalem tak jak ty mowisz z opcja "90" zamiast "120" ... nie weszło :(( Czemu to nie działa !!! Pomóż ktoś albo zapodaj sma z gotowymi klasami np 20, ja sobie pozmnieniam i dorobie do 25 :))
  • +
  • -
  • 0

#15 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 06.07.2010 19:46

palcu, w nowych klasach także wystarczy dać samą broń (będzie "pełna)..
Po prostu
 case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}

  • +
  • -
  • 0

#16 pelcu95

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 07.07.2010 10:57

ehhh... Ale u mnie nie ma ... to zapodaj .sma z 21 klasami ktore maja ammo a udowodnie ci ze nbie wszystkie beeda mialy... :((
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych