Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z nowymi kalsami w codmod
Temat rozp.
pelcu95
, 01.07.2010 14:53
15 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.07.2010 14:53
Witam. Mam problem. Nie mogę zrobić tak by nowe klasy miały pełne ammo... Proszę o pomoc
#2
Napisano 01.07.2010 16:17
give item i dodajesz ammo?
Czyli przyda się to:
Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CS Weapons Information - AlliedModders Wiki
Czyli przyda się to:
Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CS Weapons Information - AlliedModders Wiki
#3
Napisano 01.07.2010 18:04
Wiesz ale chodziło mi o to, że niektóre nowe klasy mają ammo a inne nie ... Np. jak dam deagle to maja ammo a jak dam shotgun xm1014 (autoshogun) to nie maja ... Myślałem że ktoś będzie wiedział jak to z .sma zrobić... Może ktoś wie ?
01 lipiec 2010 - 17:52:
Dzięki !! Zaraz sprawdze czy działa ten twoj sposob Napisz na gg:6483635 jak mozesz )
01 lipiec 2010 - 18:04:
A wiesz moze jak zrobic wysoki skok ?? dla jakiejs klasy ??
01 lipiec 2010 - 17:52:
Dzięki !! Zaraz sprawdze czy działa ten twoj sposob Napisz na gg:6483635 jak mozesz )
01 lipiec 2010 - 18:04:
A wiesz moze jak zrobic wysoki skok ?? dla jakiejs klasy ??
#4
Napisano 01.07.2010 21:02
set_user_gravity
#5
Napisano 02.07.2010 14:17
Lukasz, jest jeszcze traka sprawa, czy nie bedzie z tym cos takiego jak z niewidzialnoscia i ze zmiana ubrania ?? Bo zrobilem 2 klasy, 1 ma mniejsza widocznosc 2 ubranie wroga, neistety gdy zmienie klase z jednej z tych klas na np snajpera, to zostaje niewidzialnosc lub ubranie, moglbys z tym pomoc ?? najlepiej napisz na gg: 6483635
02 lipiec 2010 - 14:17:
Kurde nie działa to z tym ammo, mało tego zabrało wszystkim bronie ... tym co pododawałem ammo... Pomóż ktoś !!
02 lipiec 2010 - 14:17:
Kurde nie działa to z tym ammo, mało tego zabrało wszystkim bronie ... tym co pododawałem ammo... Pomóż ktoś !!
#6
Napisano 02.07.2010 17:24
dopisz do klasy, pod dodanymi broniami cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]])
np.
np.
case Strzelec: { give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "weapon_ak47"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120) }
#7
Napisano 02.07.2010 18:35
Nie działa... to na pewno tak jak dales ??
#8
Napisano 03.07.2010 11:49
musi działać, zmień po prostu nazwę broni: CSW_FAMAS, CSW_DEAGLE itd. ostatnia pozycja to liczba amunicji
#9
Napisano 03.07.2010 21:00
a to CSW_DEAGLE, to nie np "CSW_DEAGLE"
03 lipiec 2010 - 21:21:
Probowałem tak i tak i nie działa ! Co mam robić !
03 lipiec 2010 - 21:37:
... Nie działa ... i co ja mam zrobić ... wpisuje i wpisuje i nie działa ...
03 lipiec 2010 - 21:38:
nadal mam jeden magazynek ... mam tylko np 30/0 zamaist 30/90
04 lipiec 2010 - 21:08:
pomoze ktos ?? Plis mam jzu serwer z 2 tygodnie a tych klas nie umiem zrobic
03 lipiec 2010 - 21:21:
Probowałem tak i tak i nie działa ! Co mam robić !
03 lipiec 2010 - 21:37:
... Nie działa ... i co ja mam zrobić ... wpisuje i wpisuje i nie działa ...
03 lipiec 2010 - 21:38:
nadal mam jeden magazynek ... mam tylko np 30/0 zamaist 30/90
04 lipiec 2010 - 21:08:
pomoze ktos ?? Plis mam jzu serwer z 2 tygodnie a tych klas nie umiem zrobic
#10
Napisano 05.07.2010 14:54
daj sma to coś spróbuję zrobić
#11
Napisano 06.07.2010 08:54
ej ale jest sprawa nie ma mnie w domu ... ale sciagnij to http://www.killingsp...2d04e3be9b13531 i dodaj jakas nowa klase ok ? leci reput jka to zrobisz. Tylko zrob nowa klase a nie edytuj bo tu sa nowe i one maja ammo a jak ja zrobie to nie
#12
Napisano 06.07.2010 09:09
Jak wrócisz do domu to zapodaj twoje sma. Dopiero wtedy zacznę to robić
@A spróbuj zamiast
tego dać to:
Te bronie raczej nie mają po 120 w magazynku, tzn nie ma czegoś takiego że jest 30/120 tylko jest 30/90
zrób tak jak mówię i powiedz czy działa
@A spróbuj zamiast
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
}
tego dać to:
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
}
Te bronie raczej nie mają po 120 w magazynku, tzn nie ma czegoś takiego że jest 30/120 tylko jest 30/90
zrób tak jak mówię i powiedz czy działa
Użytkownik Apple() edytował ten post 06.07.2010 09:11
#13
Napisano 06.07.2010 09:17
Ale po co to wg? W codmodzie w żadnej klasie nie dajemy ammo - automatycznie bronie są "pełne"
#14
Napisano 06.07.2010 19:28
Ale nam chodzi o nowe klasy, Probowalem tak jak ty mowisz z opcja "90" zamiast "120" ... nie weszło ( Czemu to nie działa !!! Pomóż ktoś albo zapodaj sma z gotowymi klasami np 20, ja sobie pozmnieniam i dorobie do 25 )
#15
Napisano 06.07.2010 19:46
palcu, w nowych klasach także wystarczy dać samą broń (będzie "pełna)..
Po prostu
Po prostu
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
#16
Napisano 07.07.2010 10:57
ehhh... Ale u mnie nie ma ... to zapodaj .sma z 21 klasami ktore maja ammo a udowodnie ci ze nbie wszystkie beeda mialy... (
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych