Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cod mod, cichie chodzenie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 espo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:35
  • Lokalizacja:W0wa
Offline

Napisano 30.06.2010 17:08

Witam, otóż zrobiłem to co kazane było żeby jak się cicho chodzi, to się chodzi głośno, a więc...

Przed
return FMRES_IGNORED;
dodałem
{
	
	new Float: velocity[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]);
        if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
                entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);
	
	}

I nic...
  • +
  • -
  • 0

#2 kyuubas

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:RSL
Offline

Napisano 01.07.2010 15:26

potwierdzam, u mnie również ten sposób nie działa, plugin się skompilował, lecz po wrzuceniu na serwer, dalej słychać kroki podczas cichego chodzenia
  • +
  • -
  • 0

#3 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 01.07.2010 15:43

Do CmdStart dodaj:
new Float: velocity[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]);
        if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
                entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);
U mnie to wyglada tak i dziala:
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
		
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	new flags = get_entity_flags(id);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
	{
		if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
		{
			ilosc_skokow_gracza[id]--;
			new Float:velocity[3];
			entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND)
		{	
			ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
			if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
			if(klasa_gracza[id] == Rambo)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
		}
	}

  • +
  • -
  • 0

#4 espo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:35
  • Lokalizacja:W0wa
Offline

Napisano 01.07.2010 15:58

A powiesz mi gdzie znajduje się cmdstart ? plz karz mi czekać.
  • +
  • -
  • 0

#5 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 05.07.2010 13:30

Daj sma to Ci to zrobię jak napisał kolega wyżej ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 05.07.2010 13:37

espo, jest to część kodu codmoda - pliku .sma
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych