Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Za 3 hs np. M4
#1
Napisano 30.06.2010 16:44
#2
Napisano 30.06.2010 18:04
if(headshoot[kid] == 1) zmienna[kid]++ if(zmienna[kid] == 3) fm_give_item(kid, "weapon_m4a1")
#3
Napisano 30.06.2010 20:23
#4
Napisano 30.06.2010 20:53
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 30.06.2010 20:53
#5
Napisano 30.06.2010 21:14
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#6
Napisano 30.06.2010 21:41
nie bedzie dzialac scream juz chyba 3 raz ci pisze ze headshot to zmienna a nie tablica wiec wystarczy sprawdzac if(headshot) tylko trzeba wczesniej zrobic sobie taka zmienna i do niej przypisac odpowiedni parametr eventu(read_data)
Ale bynajmniej tym razem nie zrobiłem jak kiedyś "player_class[headshoot]"
Btw. W poradniku Micza o eventach w DeathMsg było new headshot = read_data(3) Dlatego na tym się wzorowałem.
Edit:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init() {
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)
new weapon[64]
read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
//code
}
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 30.06.2010 21:42
#7
Napisano 01.07.2010 00:39
if(headshoot[kid] == 1) zmienna[kid]++
if(headshoot) zmienna[kid]++
Ogarnij różnicę..
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#8
Napisano 01.07.2010 00:48
if(headshoot) zmienna[kid]++
if(zmienna[kid] == 3) give_item(kid, "weapon_m4a1")
:PP
#9
Napisano 01.07.2010 08:49
#include <amxmodx>
public client_death(killer,victim,wpnindex,hitplace,TK)
{
//... tu kod, i robisz to bez rejestracji eventu w plugin_init
}
Użytkownik grankee edytował ten post 01.07.2010 08:51
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych