Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Pytanie do Cod-a
#1
Napisano 27.06.2010 08:06
Bardzo prosiłbym od Was czy mógłby mi ktoś podać jak zrobić pewnej klasie zmniejszyc niewidzialność np partyzant. A innej klasie dać kameleona.
Mógłby ktoś napisać mi gdzię to wkleić? Pod czym i co? Z góry dzięki na pewno się odwdzięczę
#2
Napisano 27.06.2010 08:41
case Partyzant:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
a cameleon:
ZmienUbranie(id, 0);
27 czerwiec 2010 - 08:41:
Ogarnoleś ??
Użytkownik slowly edytował ten post 27.06.2010 08:18
#3
Napisano 27.06.2010 08:46
Edit.
Tak działa dzięki
A gdzie zmniejszyć exp za killa i pake?
Użytkownik PuchateQ edytował ten post 27.06.2010 08:49
#4
Napisano 27.06.2010 09:31
za pomoc leci + zara sprawdze jak mapa sie zmieni
Edit.
Tak działa dzięki
A gdzie zmniejszyć exp za killa i pake?
Od zmian expa masz cvary:
cod_killxp - doswiadczenie za zabicie
cod_bombxp - doswiadczenie za pake
27 czerwiec 2010 - 09:31:
A ja mam jeszcze pytanko co do "kameleona" ja to mam nazwane szpieg ( lepiej pasuje ), chcialbym zeby ta klasa miala natychmiastowe zabicie z noza, i zeby chodzil po cicho co musze zrobic zeby tak bylo ??
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 27.06.2010 09:35
#5
Napisano 27.06.2010 09:35
i dodaj na koncu: klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK
Użytkownik slowly edytował ten post 27.06.2010 09:35
#6
Napisano 27.06.2010 09:51
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) || klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button[idattacker] & IN_ATTACK)
damage = float(health);
}
Ma byc cos takiego ? czy cos takiego :
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button[idattacker] & IN_ATTACK)
damage = float(health);
}
#7
Napisano 27.06.2010 09:52
Zrobiłem klase Szpieg
case Szpieg:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
ZmienUbranie(id, 0);
}
Opis jest taki:
"Dostaje deagla, 80 hp bazowe, ma ubranie wroga"
i tam też dopisałem go do listy i wszędzie tak jak inne nowe klasy. Wszystkie inne działają a Szpieg nie może się ruszać. Czym to jest spowodowane ?
#8
Napisano 27.06.2010 09:58
ja mam tak zapisane
case Szpieg:
(
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
)
Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 27.06.2010 09:59
#9
Napisano 27.06.2010 10:06
#10
Napisano 27.06.2010 10:09
dzięki, tak myslalem ale chcialem sie upewnicto pierwsze torrent
#11
Napisano 27.06.2010 10:32
#12
Napisano 27.06.2010 10:44
#13
Napisano 27.06.2010 20:33
case Szpieg:
(
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
)
#14
Napisano 27.06.2010 21:38
#15
Napisano 27.06.2010 21:51
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#16
Napisano 28.06.2010 20:25
public UsunPrzedmiot(id)robisz petle warunkowa
prosty przyklad
public UsunPrzedmiot(id) { informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0; informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0; if(is_user_alive(id)) set_user_footsteps(id, 0); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ZmienUbranie(id, 1); if(klasa_gracza[id] == Szpieg) ZmienUbranie(id, 0); }
tu takze ustawiasz ciche bieganie i przeswitywanie
public UsunPrzedmiot(id) { informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0; informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0; if(is_user_alive(id)) set_user_footsteps(id, 0); if(klasa_gracza[id] == Nocny || klasa_gracza[id] == Szpieg) set_user_footsteps(id, 1); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); if(klasa_gracza[id] == Medyk) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100); ZmienUbranie(id, 1); if(klasa_gracza[id] == Szpieg) ZmienUbranie(id, 0); }
przyklad z mojego moda
#17
Napisano 29.06.2010 14:29
Albo item że można przez 5sec przenikać przez ścianę. Powie mi ktoś? dam +.
#18
Napisano 30.06.2010 13:02
if (player_b_ghost[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_ghost[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Uzyj tego przedmiotu, aby przenikac przez sciany przez")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," sekund<br>")
}
#19
Napisano 01.07.2010 21:50
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych