Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie do Cod-a


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 PuchateQ

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 27.06.2010 08:06

Witam bardzo spodobał się mi CoD. I postanowiłem dodać nowe klasy i wogóle :) wszystko mi się udało.

Bardzo prosiłbym od Was czy mógłby mi ktoś podać jak zrobić pewnej klasie zmniejszyc niewidzialność np partyzant. A innej klasie dać kameleona.
Mógłby ktoś napisać mi gdzię to wkleić? Pod czym i co? Z góry dzięki na pewno się odwdzięczę
  • +
  • -
  • 0

#2 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.06.2010 08:41

jak zrobiles klase partyzant i chcesz niewidocznosc to masz proszę to wklej:
case Partyzant:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
a cameleon:
ZmienUbranie(id, 0);

27 czerwiec 2010 - 08:41:
Ogarnoleś ??

Użytkownik slowly edytował ten post 27.06.2010 08:18


#3 PuchateQ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 27.06.2010 08:46

za pomoc leci + zara sprawdze jak mapa sie zmieni :)


Edit.

Tak działa :) dzięki

A gdzie zmniejszyć exp za killa i pake?

Użytkownik PuchateQ edytował ten post 27.06.2010 08:49

  • +
  • -
  • 0

#4 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.06.2010 09:31

za pomoc leci + zara sprawdze jak mapa sie zmieni :)


Edit.

Tak działa :) dzięki

A gdzie zmniejszyć exp za killa i pake?


Od zmian expa masz cvary:
cod_killxp - doswiadczenie za zabicie
cod_bombxp - doswiadczenie za pake

27 czerwiec 2010 - 09:31:
A ja mam jeszcze pytanko co do "kameleona" ja to mam nazwane szpieg ( lepiej pasuje ), chcialbym zeby ta klasa miala natychmiastowe zabicie z noza, i zeby chodzil po cicho co musze zrobic zeby tak bylo ??

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 27.06.2010 09:35

  • +
  • -
  • 0

#5 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.06.2010 09:35

Znajdz: if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
i dodaj na koncu: klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK

Użytkownik slowly edytował ten post 27.06.2010 09:35


#6 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.06.2010 09:51

	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) || klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button[idattacker] & IN_ATTACK)
damage = float(health);
}

Ma byc cos takiego ? czy cos takiego :

	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button[idattacker] & IN_ATTACK)
damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 0

#7 PuchateQ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 27.06.2010 09:52

Kolejne pytanie:

Zrobiłem klase Szpieg

case Szpieg:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
ZmienUbranie(id, 0);
}


Opis jest taki:
"Dostaje deagla, 80 hp bazowe, ma ubranie wroga"

i tam też dopisałem go do listy i wszędzie tak jak inne nowe klasy. Wszystkie inne działają a Szpieg nie może się ruszać. Czym to jest spowodowane ?
  • +
  • -
  • 0

#8 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.06.2010 09:58

nie mam pojecia jeszcze nie sprawdzalem u mnie, ale sprawdz dokladnie czy wprowadziles wszystkie dane
ja mam tak zapisane

case Szpieg:
(
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
)

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 27.06.2010 09:59

  • +
  • -
  • 0

#9 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.06.2010 10:06

to pierwsze torrent

#10 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.06.2010 10:09

to pierwsze torrent

dzięki, tak myslalem ale chcialem sie upewnic
  • +
  • -
  • 0

#11 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.06.2010 10:32

A dales szybkosc w swojej klasie i kamizelke PuchateQ??

#12 PuchateQ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 27.06.2010 10:44

Dobra mam dzięki :P Jak dawałem szybkośc przez przypadek dałem 1,10 ;P zamiast . i działa :) Dzięki :]
  • +
  • -
  • 0

#13 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 27.06.2010 20:33

jest taki jeden bug jak dasz to "ZmienUbranie(id, 0);" to jak wyrzucisz przedmiot to ciebie normanie widac

case Szpieg:
(
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
)

  • +
  • -
  • 0

#14 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.06.2010 21:38

aha, nie wiedzialem ( pewnie dlatego ze tetowalem CODa na botkach a one maja gadane ), jakies propozycje co tu zrobic
  • +
  • -
  • 0

#15 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 27.06.2010 21:51

wrzucić odpowiedni warunek do client_PreThink i po kłopocie.
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#16 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 28.06.2010 20:25

w
public UsunPrzedmiot(id)
robisz petle warunkowa
prosty przyklad

public UsunPrzedmiot(id)
{
	informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
	informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
	if(is_user_alive(id))
		set_user_footsteps(id, 0);
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	ZmienUbranie(id, 1);
	if(klasa_gracza[id] == Szpieg)
		ZmienUbranie(id, 0);
}

tu takze ustawiasz ciche bieganie i przeswitywanie

public UsunPrzedmiot(id)
{
	informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
	informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
	if(is_user_alive(id))
		set_user_footsteps(id, 0);
	if(klasa_gracza[id] == Nocny || klasa_gracza[id] == Szpieg)
		set_user_footsteps(id, 1);
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	if(klasa_gracza[id] == Medyk)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
	ZmienUbranie(id, 1);
	if(klasa_gracza[id] == Szpieg)
		ZmienUbranie(id, 0);
}

przyklad z mojego moda
  • +
  • -
  • 1

#17 PuchateQ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 29.06.2010 14:29

Co i gdzie miałbym wpisać aby dodać nowe itemy? Np Scout Sniper? żeby działało na tej samej zasadzie co AWP? Ze dostaje sie scouta i jest 1/1?

Albo item że można przez 5sec przenikać przez ścianę. Powie mi ktoś? dam +.
  • +
  • -
  • 0

#18 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 30.06.2010 13:02

masz tu item z diablo moda tylko go musisz pod cod moda

if (player_b_ghost[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_ghost[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Uzyj tego przedmiotu, aby przenikac przez sciany przez")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," sekund<br>")
}

  • +
  • -
  • 1

#19 PuchateQ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 01.07.2010 21:50

temat można close :] Pomógł ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych