Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Item który daje broń

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 26.06.2010 22:42

Witam wszystkich użytkowników forum. Tak jak w temacie dzięki niewielkiej pomocy gracza ReDDi który podpowiedział mi abym zrobił zmienną zrobiłem item który daje broń co rundę za co mu bardzo dziękuję. Swój item robiłem aby dawał HE. Aby dawał inną broń należy zmienić "weapon_hegrenade") na którąś z broni z tej strony . Ok, Wiec zabierzmy się do roboty.



1.Szukamy:
new player_b_mine[33] = 1	//Ability to lay down mines

I pod tym dodajemy:
new player_b_dajhe[33] = 1

2.Szukamy:
player_b_mine[id] = 0

I pod tym dodajemy:
player_b_dajhe[id] = 0


3.Szukamy:
	if (player_b_mine[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine. Kiedy mina ekspoduje zada 50hp+obrazenia magia. 3 miny mozesz polozyc w jednej rundzie")
}

I pod tym dodajemy:
	if (player_b_dajhe[id] > 0) 
{
add(itemEffect,199," Dostajesz HE co runde <br>")
}


4.Szukamy:
case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}

I pod tym dodajemy:
		case XX:
{
player_item_name[id] = "Czarodziej"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dajhe[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Dostajesz HE co runde", player_item_name[id])
}


5.Szukamy:
	set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)

I podmieniamy to na:
	set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,XX)


6.W public RoundStart dodajemy:
                if(player_b_dajhe[i] == 1)
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")



@PS:
W miejsce XX wstaw nr itemu
Jeżeli są jakieś błędy proszę o natychmiastowe poinformowanie mnie o nich

Użytkownik TaKieCos edytował ten post 26.06.2010 22:58

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.06.2010 22:46

Zmień z:

if(player_b_dajhe[i]) player_b_dajhe[i] = 1
                fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")

Na:

if(player_b_dajhe[i] == 1)
                fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 26.06.2010 22:51


#3 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 26.06.2010 22:57

Screeaam nie wiem co za różnica czy bedzie tak czy tak. Ważne że działa :) Ale ok zmienię niech ci będzie.
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.06.2010 22:59

Screeaam nie wiem co za różnica czy bedzie tak czy tak. Ważne że działa :) Ale ok zmienię niech ci będzie.


Moim zdaniem jest, bo znak == to porównanie, a znak = to przypisanie. A w roundstarcie trzeba porównać, czy zmienna jest równa 1 i jeżeli jest, to wykonać funkcje, a Ty w roundstarcie przypisujesz zmiennej wartość 1, zamiast jej porównać. (Bynajmniej ja to tak rozumuje, bo Twój sposób prawdopodobnie każdemu da HE)

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 26.06.2010 23:00


#5 kajt

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.07.2010 06:20

Ty w roundstarcie przypisujesz zmiennej wartość 1, zamiast jej porównać.


Mylisz się

if(player_b_dajhe[i]) - jeżeli player_b_dajhe[i] czyli jeżeli player_b_dajhe[i] == 1
player_b_dajhe[i] = 1 - wtedy przypisz player_b_dajhe[i] 1

On sprawdza czy == 1 (a raczej czy !=0 bo dla ==2, ==3 też zwróci true), ale tylko po to by przypisać 1, fm_give_item(i, "weapon_hegrenade") nie ma z tym juz związku. Czyli instrukcja kompletnie bez sensu.
  • +
  • -
  • 0

Lord Of Destruction Mod 100%

TES Mod 100%
New Lord Of Destruction Mod 100%

 

www.cs-lod.com.pl


#6 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.04.2011 12:24

czy jak dam w case xx

player_b_dajhe[id] = random num (1,3)

to bedzie szansa 1/3 ze dostane te he?

Użytkownik Divic edytował ten post 05.04.2011 12:26

  • +
  • -
  • 0

#7 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 05.04.2011 15:24

tak





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych