Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[5.9l] model dla danej klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 26.06.2010 14:23

mam pytanie wiem jak dac danej klasie dany noz ale widzi ten noz.
ale czy mozna dac danej klasie dany wyglad? bez wzgledu na to jaki wybierze przy opcji "m" change team??

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.06.2010 14:33

Można zrobić tak, że na początku każdej rundy klasa będzie zmieniać swój wygląd na taki jaki jest przypisany. Czyli gdzieś w roundstart(){

if (player_class[i] == TwojaKlasa){
set_user_model(i, "twoj_model")
}

i gdzieś w precache:

precache_model("models/player/twoj_model/twoj_model.mdl")

Nie wiem czy to będzie działać. No i najlepiej na koniec każdej rundy resetować model, aby gdzieś błędów nie było.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 26.06.2010 14:33


#3 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 26.06.2010 17:28

no troche mi to mowi ale w ten sposob na pewno i t i ct gdy posiada klase bedzie mialo ten sam wyglad :/ jak zrobic ze dla tego teamu taki a dla tego taki przy czym pamietamy ciagle o danej klasie

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.06.2010 22:42

RoundStart()

new sprawdz_druzyne = cs_get_user_team(i)
if (player_class[i] == TwojaKlasa && sprawdz_druzyne == CS_TEAM_CT){
set_user_model(i, "twoj_model_ct")
}
else if (player_class[i] == TwojaKlasa && sprawdz_druzyne == CS_TEAM_T){
set_user_model(i, "twoj_model_t")
}


Gdzieś w precache:

precache_model("models/player/twoj_model_ct/twoj_model_ct.mdl")
precache_model("models/player/twoj_model_t/twoj_model_t.mdl")


Sprawdź czy działa, ale ręki nie dam, bo piszę z głowy.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 26.06.2010 22:43


#5 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 27.06.2010 08:10

ale to jest z public roundstart graczowi zniszczy sie item badz wpisz /drop
i nie stety ale traci swoj wyglad :[ nie da sie tego przypisac jakos stalo tak jak inne moce?

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.06.2010 15:24

ale to jest z public roundstart graczowi zniszczy sie item badz wpisz /drop
i nie stety ale traci swoj wyglad :[ nie da sie tego przypisac jakos stalo tak jak inne moce?


Gorszych głupot napisanych nie widziałem. Żeby zresetowało model, to trzeba wywołać reset_user_model (coś w tym stylu, pisze z głowy) przypisać pod zmienną i dodać w reset_item_skills, jeżeli nie dodasz, to nie ma prawa się usunąć. Jak już masz coś pisać, to pierw lepiej poczytaj. Bo event RoundStart jest wykonywany tylko raz na start rundy i nie ma większej ingerencji w /drop jeżeli jakiejś zmiennej nie przypisze się do reset_item_skills. -.-''

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 27.06.2010 15:25


#7 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 27.06.2010 22:40

w public rouundstart masz funkcje
{
changeskin(i,0)
}
Jest ona odpowiedzialna za zmiane modelu gracza
Przy dropowaniu itemu tez jest wywolywana zeby zresetowac model gracza gdy np. wyrzuci kameleona.
Zeby sie tak bawic musialbys pewnie wywalic item kameleona
w funkcji dropitem zapauzowac linijke
//set_task(3.0,"changeskin_id_1",id)

w funkcji public changeskin znalezc warunek
if (get_user_team(id)==1){
//add(newSkin,31,CTSkins[num])
cs_set_user_model(id,CTSkins[num])
}
i w nim tak jak pisal ktos @up pododawac warunki dla kazdej klasy CT
else ...
i w warunku nizej pododawac skiny dla odpowiednich klas graczy w terro

Troche zabawy ale do zrobienia.
  • +
  • -
  • 1

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.06.2010 00:17

w public rouundstart masz funkcje
{
changeskin(i,0)
}
Jest ona odpowiedzialna za zmiane modelu gracza
Przy dropowaniu itemu tez jest wywolywana zeby zresetowac model gracza gdy np. wyrzuci kameleona.
Zeby sie tak bawic musialbys pewnie wywalic item kameleona
w funkcji dropitem zapauzowac linijke
//set_task(3.0,"changeskin_id_1",id)

w funkcji public changeskin znalezc warunek
if (get_user_team(id)==1){
//add(newSkin,31,CTSkins[num])
cs_set_user_model(id,CTSkins[num])
}
i w nim tak jak pisal ktos @up pododawac warunki dla kazdej klasy CT
else ...
i w warunku nizej pododawac skiny dla odpowiednich klas graczy w terro

Troche zabawy ale do zrobienia.


Przecież mój sposób prostszy i łatwiejszy, bez pierdzielenia się z changeskin . -.-''

I bankowo moim sposobem nie usunie się model po wpisaniu /drop, śmierci itp.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 28.06.2010 00:17


#9 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 28.06.2010 17:01

Nie podales mu zeby usunal w roundstart tych linijek ktore sa odpowiedzialne za zmiane modelu gracza.
Jesli te funkcje ktore mu podales zrobi przed changeskin to pozniej zostanie wykonana ta komenda i podmieni mu na standardowe
{
changeskin(i,0)
}
Jesli za ta linijka to bedzie ok do czasu wydropienia itemu bo tam musialby usunac

//set_task(3.0,"changeskin_id_1",id)

Tak jak pisalem, w tej funkcji jest wywolywana funkcja do restartu modeli na standardowe aby zresetowac modele gdyby ktos wyrzucil item kameleon.
Jesli juz to zrobi to chyba ladniej wyglada jak te twoje rzeczy wrzuci do funkcji changeskin a nie bezposrednio roundstart.
  • +
  • -
  • 0

#10 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 30.06.2010 18:37

probowalem przetestowac

/home/groups/amxmodx/tmp3/php4M8el7.sma(1195) : error 017: undefined symbol "set_user_model"


if(player_class[i] == *****)
{
player_b_vampire[i] = 10
set_user_model(i, "twojmodel")
}


precache_model("models/player/twojmodel/zombi.mdl")


#11 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.06.2010 18:52

cs_set_user_model(id)


precache_model("models/player/zombi/zombi.mdl")


Nazwa folderu w którym jest model musi być taka sama jak nazwa modelu w nim znajdujący się.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 30.06.2010 18:53


#12 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 30.06.2010 20:13

to samo ten blad nie zalezal od tego. nie da sie zrobic tego tak jak z nozami az do chwili

if(player_class[id] == Zombi)
{
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,ZOMBI_VIEW)
}


i to przerobic zeby nie on_knife tylko jako model ?

#13 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.06.2010 20:56

No na pewno if(on_knife[id] Ci to wyjdzie... Zrób sposobem ZiuTka.

#14 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 01.07.2010 14:02

napisalem zeby zmienic z on_knife...

01 lipiec 2010 - 12:35:
wzorujac sie na obu tych wersjach udalo mi sie jest model i nie dziala /drop

@Screeaam... przed Twoja funkcja w roundstart powinno byc cs_ i dopiero
tak bylo w funkcji changeskin ktora podal Ziutek plus dla was za checi

01 lipiec 2010 - 13:59:
to ze ct ma inny model niz t nie dziala :[ modele sa standardowe, a nowy pobieralo wszystko jest tak jak napisales

01 lipiec 2010 - 14:02:
moze trzeba tak jak Ziutek
moglbys napisac dokladniej i uzywajac [sma] lub [code=auto:0]?

Użytkownik Mesh edytował ten post 01.07.2010 13:58


#15 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 01.07.2010 14:03

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Można zamknąć.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych