Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[5.9l] model dla danej klasy
#1
Napisano 26.06.2010 14:23
ale czy mozna dac danej klasie dany wyglad? bez wzgledu na to jaki wybierze przy opcji "m" change team??
#2
Napisano 26.06.2010 14:33
if (player_class[i] == TwojaKlasa){ set_user_model(i, "twoj_model") }
i gdzieś w precache:
precache_model("models/player/twoj_model/twoj_model.mdl")
Nie wiem czy to będzie działać. No i najlepiej na koniec każdej rundy resetować model, aby gdzieś błędów nie było.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 26.06.2010 14:33
#3
Napisano 26.06.2010 17:28
#4
Napisano 26.06.2010 22:42
new sprawdz_druzyne = cs_get_user_team(i)
if (player_class[i] == TwojaKlasa && sprawdz_druzyne == CS_TEAM_CT){
set_user_model(i, "twoj_model_ct")
}
else if (player_class[i] == TwojaKlasa && sprawdz_druzyne == CS_TEAM_T){
set_user_model(i, "twoj_model_t")
}
Gdzieś w precache:
precache_model("models/player/twoj_model_ct/twoj_model_ct.mdl")
precache_model("models/player/twoj_model_t/twoj_model_t.mdl")
Sprawdź czy działa, ale ręki nie dam, bo piszę z głowy.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 26.06.2010 22:43
#5
Napisano 27.06.2010 08:10
i nie stety ale traci swoj wyglad :[ nie da sie tego przypisac jakos stalo tak jak inne moce?
#6
Napisano 27.06.2010 15:24
ale to jest z public roundstart graczowi zniszczy sie item badz wpisz /drop
i nie stety ale traci swoj wyglad :[ nie da sie tego przypisac jakos stalo tak jak inne moce?
Gorszych głupot napisanych nie widziałem. Żeby zresetowało model, to trzeba wywołać reset_user_model (coś w tym stylu, pisze z głowy) przypisać pod zmienną i dodać w reset_item_skills, jeżeli nie dodasz, to nie ma prawa się usunąć. Jak już masz coś pisać, to pierw lepiej poczytaj. Bo event RoundStart jest wykonywany tylko raz na start rundy i nie ma większej ingerencji w /drop jeżeli jakiejś zmiennej nie przypisze się do reset_item_skills. -.-''
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 27.06.2010 15:25
#7
Napisano 27.06.2010 22:40
{
changeskin(i,0)
}
Jest ona odpowiedzialna za zmiane modelu gracza
Przy dropowaniu itemu tez jest wywolywana zeby zresetowac model gracza gdy np. wyrzuci kameleona.
Zeby sie tak bawic musialbys pewnie wywalic item kameleona
w funkcji dropitem zapauzowac linijke
//set_task(3.0,"changeskin_id_1",id)
w funkcji public changeskin znalezc warunek
if (get_user_team(id)==1){
//add(newSkin,31,CTSkins[num])
cs_set_user_model(id,CTSkins[num])
}
i w nim tak jak pisal ktos @up pododawac warunki dla kazdej klasy CT
else ...
i w warunku nizej pododawac skiny dla odpowiednich klas graczy w terro
Troche zabawy ale do zrobienia.
#8
Napisano 28.06.2010 00:17
w public rouundstart masz funkcje
{
changeskin(i,0)
}
Jest ona odpowiedzialna za zmiane modelu gracza
Przy dropowaniu itemu tez jest wywolywana zeby zresetowac model gracza gdy np. wyrzuci kameleona.
Zeby sie tak bawic musialbys pewnie wywalic item kameleona
w funkcji dropitem zapauzowac linijke
//set_task(3.0,"changeskin_id_1",id)
w funkcji public changeskin znalezc warunek
if (get_user_team(id)==1){
//add(newSkin,31,CTSkins[num])
cs_set_user_model(id,CTSkins[num])
}
i w nim tak jak pisal ktos @up pododawac warunki dla kazdej klasy CT
else ...
i w warunku nizej pododawac skiny dla odpowiednich klas graczy w terro
Troche zabawy ale do zrobienia.
Przecież mój sposób prostszy i łatwiejszy, bez pierdzielenia się z changeskin . -.-''
I bankowo moim sposobem nie usunie się model po wpisaniu /drop, śmierci itp.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 28.06.2010 00:17
#9
Napisano 28.06.2010 17:01
Jesli te funkcje ktore mu podales zrobi przed changeskin to pozniej zostanie wykonana ta komenda i podmieni mu na standardowe
{
changeskin(i,0)
}
Jesli za ta linijka to bedzie ok do czasu wydropienia itemu bo tam musialby usunac
//set_task(3.0,"changeskin_id_1",id)
Tak jak pisalem, w tej funkcji jest wywolywana funkcja do restartu modeli na standardowe aby zresetowac modele gdyby ktos wyrzucil item kameleon.
Jesli juz to zrobi to chyba ladniej wyglada jak te twoje rzeczy wrzuci do funkcji changeskin a nie bezposrednio roundstart.
#10
Napisano 30.06.2010 18:37
/home/groups/amxmodx/tmp3/php4M8el7.sma(1195) : error 017: undefined symbol "set_user_model"
if(player_class[i] == *****)
{
player_b_vampire[i] = 10
set_user_model(i, "twojmodel")
}
precache_model("models/player/twojmodel/zombi.mdl")
#11
Napisano 30.06.2010 18:52
cs_set_user_model(id)
precache_model("models/player/zombi/zombi.mdl")
Nazwa folderu w którym jest model musi być taka sama jak nazwa modelu w nim znajdujący się.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 30.06.2010 18:53
#12
Napisano 30.06.2010 20:13
if(player_class[id] == Zombi)
{
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,ZOMBI_VIEW)
}
i to przerobic zeby nie on_knife tylko jako model ?
#13
Napisano 30.06.2010 20:56
#14
Napisano 01.07.2010 14:02
01 lipiec 2010 - 12:35:
wzorujac sie na obu tych wersjach udalo mi sie jest model i nie dziala /drop
@Screeaam... przed Twoja funkcja w roundstart powinno byc cs_ i dopiero
tak bylo w funkcji changeskin ktora podal Ziutek plus dla was za checi
01 lipiec 2010 - 13:59:
to ze ct ma inny model niz t nie dziala :[ modele sa standardowe, a nowy pobieralo wszystko jest tak jak napisales
01 lipiec 2010 - 14:02:
moze trzeba tak jak Ziutek
moglbys napisac dokladniej i uzywajac [sma] lub [code=auto:0]?
Użytkownik Mesh edytował ten post 01.07.2010 13:58
#15
Napisano 01.07.2010 14:03
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Można zamknąć.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych