Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z zdefiniowaniem mocy klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 torpeda

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wsiur :)
Offline

Napisano 22.06.2010 18:26

Więc proszę mi na przykładzie np. Barbarzyńcy pokazać jak dodać mu moc np. Knife Ruby (teleport na nożu).
Chodzi o to by nie dodać mu mocy z itemu ponieważ zdażają się bugi. Chodzi o to by wbudować tą zdolność w klasę .
  • +
  • -
  • 0

#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 22.06.2010 21:07

Troche to niezrozumiale, dodac mu moc z itemu kniferuby a mimo to mu jej nie dodawac.
W takim wypadku najlepiej nie zmieniac nic w kodzie i mozna powiedziec ze moc zostala dodana a jednak nie dodana. Bugow nie powinno byc.

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 22.06.2010 21:07

  • +
  • -
  • 0

#3 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 22.06.2010 22:04

Torpeda zrob tak jak mowi Ziutek nic nie ruszaj i nie bedzie bugow.

P.S. napisz dokladnie o co Ci chodzi.

#4 torpeda

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Wsiur :)
Offline

Napisano 23.06.2010 09:18

Więc np. Mam nową klasę i ona ma zredukowaną widoczność do 155 a moc ma dodą tak
if(player_class[id]==Druid)
	{
	          player_b_inv[id] = 155
		
	}

Przez to itemy które zmniejszają widoczność nie działają na tego Druida .
  • +
  • -
  • 0

#5 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.06.2010 19:41

Więc np. Mam nową klasę i ona ma zredukowaną widoczność do 155 a moc ma dodą tak

if(player_class[id]==Druid)
	{
	          player_b_inv[id] = 155
		
	}

Przez to itemy które zmniejszają widoczność nie działają na tego Druida .

if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 10
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
Zrób podobne jak wyżej...
  • +
  • -
  • 0

#6 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 24.06.2010 11:12

w poradnikach masz temat jak dodac moce do klas tak aby po uzyciu /drop ona ciagle byla

#7 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 26.06.2010 11:07

Tez mam klase z niewidzialnoscią. Ale jak zrobie to na przykladzie ninjy to gdy dostane stalkera to w ogóle mnie nie widac.... 5hp 0 widocznosci i bron..... WIELKI puacz na servie
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych