Więc proszę mi na przykładzie np. Barbarzyńcy pokazać jak dodać mu moc np. Knife Ruby (teleport na nożu).
Chodzi o to by nie dodać mu mocy z itemu ponieważ zdażają się bugi. Chodzi o to by wbudować tą zdolność w klasę .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z zdefiniowaniem mocy klas
Temat rozp. torpeda, 22.06.2010 18:26
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.06.2010 18:26
#2
Napisano 22.06.2010 21:07
Troche to niezrozumiale, dodac mu moc z itemu kniferuby a mimo to mu jej nie dodawac.
W takim wypadku najlepiej nie zmieniac nic w kodzie i mozna powiedziec ze moc zostala dodana a jednak nie dodana. Bugow nie powinno byc.
W takim wypadku najlepiej nie zmieniac nic w kodzie i mozna powiedziec ze moc zostala dodana a jednak nie dodana. Bugow nie powinno byc.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 22.06.2010 21:07
#3
Napisano 22.06.2010 22:04
Torpeda zrob tak jak mowi Ziutek nic nie ruszaj i nie bedzie bugow.
P.S. napisz dokladnie o co Ci chodzi.
P.S. napisz dokladnie o co Ci chodzi.
#4
Napisano 23.06.2010 09:18
Więc np. Mam nową klasę i ona ma zredukowaną widoczność do 155 a moc ma dodą tak
Przez to itemy które zmniejszają widoczność nie działają na tego Druida .
if(player_class[id]==Druid) { player_b_inv[id] = 155 }
Przez to itemy które zmniejszają widoczność nie działają na tego Druida .
#5
Napisano 23.06.2010 19:41
Więc np. Mam nową klasę i ona ma zredukowaną widoczność do 155 a moc ma dodą tak
if(player_class[id]==Druid) { player_b_inv[id] = 155 }
Przez to itemy które zmniejszają widoczność nie działają na tego Druida .
if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 10 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0 if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) }Zrób podobne jak wyżej...
#6
Napisano 24.06.2010 11:12
w poradnikach masz temat jak dodac moce do klas tak aby po uzyciu /drop ona ciagle byla
#7
Napisano 26.06.2010 11:07
Tez mam klase z niewidzialnoscią. Ale jak zrobie to na przykladzie ninjy to gdy dostane stalkera to w ogóle mnie nie widac.... 5hp 0 widocznosci i bron..... WIELKI puacz na servie
Pomogłem?? DAJ
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych