Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

S.T.A.L.K.E.R.Edited CoD Mod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#41 METALOWIEC

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 09.03.2016 20:00

Odkop, wracam do pracy nad tą modyfikacją.

W tym momencie mam jednak problem z brakiem wyświetlania informacji w HUD. 

Prawodopodobnie zająłem wszystkie kanały, ale nie mam pojęcia jak to odkręcić. (ciężko wrócić i pisać z marszu)

 

L 03/09/2016 - 19:28:38: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 03/09/2016 - 19:28:38: HudSyncObject -1 is invalid

 

 

W załączniku aktualne sma. 

Plan na ten miesiąc to:

- dodanie modeli zależnie od wybranej klasy,

- podmiana dzwięków broni,

- dodanie trybu dm,

- zastąpienie itemów za zabicie artefaktami spawnowującymi się na mapie,

- dodanie spawnowującego się jednego karabinu gaussa na rundę (chyba że w zostanie z poprzedniej),

- dodanie lepszych efektów nadciągającej emisji (do tego emisja w losowym czasie rundy z wykluczeniem pierwszych 60 sekund),

- użycie monster moda do spawnu kilku potworów przed emisją,

- ogólne poprawki i optymalizacja

- w tym momencie tylko 2 mapki, jeśli znajdzie się jakaś ciekawa warto będzie dodać trzecią

 

Pomoc w rozwoju/pisaniu oraz nowe pomysły mile widziane :)

 

Na ten moment serwer ma wgrany mod, ale działa beznadziejne, zostaje jako ogólnodostępny w celach edukacyjnych.

Serwer testowy na którym można zobaczyć najnowsze wydania: 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


Użytkownik METALOWIEC edytował ten post 09.03.2016 20:15

  • +
  • -
  • 0

#42 METALOWIEC

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 09.03.2016 21:26

Mapa de_stalker_final do pobrania z:

http://cs.gamebanana.com/maps/165835

W razie potrzeby wejścia na serwer.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych