Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Itemki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Caribim

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
Offline

Napisano 19.06.2010 11:08

Witam. Chciałbym spytać jak można zrobić item, który:
-Na początku rundy daje broń np M4,
Prosił bym o jak najprostsze wytłumaczenie :).

Użytkownik Caribim edytował ten post 20.06.2010 17:56

  • +
  • -
  • 0

#2 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 19.06.2010 12:19

1.
case 69:
                        {
                        player_item_name[id] = "m4a1 Giver"
			player_item_id[id] = rannum
			fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
			show_hudmessage(id, "Znalazłes przedmiot: %s :: Co Runde Dostajesz M4A1", player_item_name[id],player_b_explode[id])
                        }
2.o to ci chodzi??

Regeneruje xx hp co kazde 5 sekund. Uzyj, zeby polozyc totem ktory bedzie leczyl wszystkich w zasiegu xx

3.
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120}

Użytkownik xdx551 edytował ten post 19.06.2010 12:22

  • +
  • -
  • 2

#3 czarasd

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:131
  • Lokalizacja:widryny
Offline

Napisano 19.06.2010 12:35

Dam + za M4 :)

#4 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 19.06.2010 12:37

a to 2 to o to chodzi czy chodzi ci o to ze mozesz wypic fiolke ktora zregeneruje ci np 50% hp?
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_Teksasu_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.06.2010 12:43

xdx
to

new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120}

To sa podstawowe hp klas, a nie ze itemek ustawia Ci xx hp. Jemu nie chodzilo o to.
A co do tego itemku to moze wzoruj sie na stalker ringu ?

#6 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 19.06.2010 12:45

if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5 --> DAJESZ ILOSC HP ILE MA MIEC Z ITEMEM)
  • +
  • -
  • 0

#7 Caribim

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
Offline

Napisano 20.06.2010 15:56

1. Daje broń tylko raz.
2. Chodzi mi o taka jakby miksture ;d. Uzywasz i od razu regeneruje Ci się HP.
3. Tak samo jak w 1 pkt, tylo raz daje życie.

//Edit
3 i 2 problem rozwiązany czekam na pomoc przy pierwszym.

20 czerwiec 2010 - 16:56:
Pomoże ktoś ?

Użytkownik Caribim edytował ten post 20.06.2010 17:56

  • +
  • -
  • 0

#8 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 21.06.2010 16:25

1.
Znajdz
new player_b_mine[33] = 1
dodaj pod tym
new player_b_m4[33] = 1
Znajdz
player_b_mine[id]= 0
dodaj pod tym
player_b_m4[id]= 0
case 69:
		{
			player_item_name[id] = "Wyposazenie bojowe"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_m4[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Na poczatku rundy otrzymasz darmowe m4a1",player_item_name[id],player_b_vampire[id])	
		}
Zwieksz zakres losowania itemkow w kodzie ponad itemami z 68 na 69
w public roundstart dodaj kod od itemka tak jak np. tutaj:
public RoundStart(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
                if (player_b_m4[i] = 1) fm_give_item(id, "weapon_m4a1")

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 21.06.2010 16:26

  • +
  • -
  • 1

#9 Caribim

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
Offline

Napisano 21.06.2010 19:53

Masz + za chęci, ale nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#10 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 22.06.2010 15:51

Nie dziala to z M4? Kurcze a moglby ktos podac dobry kod bo ja tez bym to potrzebowal

#11 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 22.06.2010 20:22

Sorka, popraw
if (player_b_m4[i] = 1) fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
na
if (player_b_m4[i] = 1) fm_give_item(i, "weapon_m4a1")
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych