-Na początku rundy daje broń np M4,
Prosił bym o jak najprostsze wytłumaczenie .
Użytkownik Caribim edytował ten post 20.06.2010 17:56
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.06.2010 11:08
Użytkownik Caribim edytował ten post 20.06.2010 17:56
Napisano 19.06.2010 12:19
case 69: { player_item_name[id] = "m4a1 Giver" player_item_id[id] = rannum fm_give_item(id, "weapon_m4a1") show_hudmessage(id, "Znalazłes przedmiot: %s :: Co Runde Dostajesz M4A1", player_item_name[id],player_b_explode[id]) }2.o to ci chodzi??
3.Regeneruje xx hp co kazde 5 sekund. Uzyj, zeby polozyc totem ktory bedzie leczyl wszystkich w zasiegu xx
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120}
Użytkownik xdx551 edytował ten post 19.06.2010 12:22
Napisano 19.06.2010 12:35
Napisano 19.06.2010 12:37
Napisano 19.06.2010 12:43
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120}
Napisano 19.06.2010 12:45
Napisano 20.06.2010 15:56
Użytkownik Caribim edytował ten post 20.06.2010 17:56
Napisano 21.06.2010 16:25
new player_b_mine[33] = 1dodaj pod tym
new player_b_m4[33] = 1Znajdz
player_b_mine[id]= 0dodaj pod tym
player_b_m4[id]= 0
case 69: { player_item_name[id] = "Wyposazenie bojowe" player_item_id[id] = rannum player_b_m4[id] = 1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Na poczatku rundy otrzymasz darmowe m4a1",player_item_name[id],player_b_vampire[id]) }Zwieksz zakres losowania itemkow w kodzie ponad itemami z 68 na 69
public RoundStart(){ for (new i=0; i < 33; i++){ used_item[i] = false DemageTake1[i]=1 if (player_b_m4[i] = 1) fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 21.06.2010 16:26
Napisano 21.06.2010 19:53
Napisano 22.06.2010 15:51
Napisano 22.06.2010 20:22
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych