Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Naprawa śladu po naboju.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 16.06.2010 19:52

Witam.
Zrobiłem sobie takiego No Recoila, gdzie naboje lecą w jedno miejsce (poprawiłem FM_Traceline miejsce trafienia naboju na środek celownika), ale pomimo tego że naboje lecą w jedno miejsce, ślady po nabojach nadal lecą jak chcą ~~
Prosiłbym o jakąś poradę lub kod jak to wykonać. Chciałem wziąć kod z Miniguna ale chyba coś źle powklejałem bo nie działało ;>
  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 16.06.2010 21:28

w prethinku pev_punchangles na 0 i bez poprawiania traceline
jak nie wiesz jak to zobacz plugin GHW_Hacks tak jest norecoil

Użytkownik grankee edytował ten post 16.06.2010 21:29

  • +
  • -
  • 0

#3 Owner123

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 16.06.2010 21:33

Poprawa traceline jest konieczna ~~ Bo co da nam to skoro naboje nadal lecą jak chcą? Poza tym użycie punchangle w prethinku da efekt przemieszczania się ekranu z góry na dół i odwrotnie (użycie tego w Ham_Weapon_PrimaryAttack ze zdarzenia Post=1, da taki efekt tylko a snajperkach).

Nadal to samo ~~ Naboje lecą w jedno miejsce a ślad nadal leci jak chce.

Użytkownik Owner123 edytował ten post 16.06.2010 21:49

  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.06.2010 17:23

Przy ustawieniu punchangles naboje nie lecą jak chcą tylko prawie w jedno miejsce, ale da to efekt nie rzucania celownikiem.
  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.06.2010 17:39

spróbuj:
FM_MessageBegin
Zobacz co wydarzenie przekazuje ;d
Ustal który begin to decal z uderzenia i zablokuj ;d
Ew.
FM_WriteCoord aby zmienic położenie ;d
Nie wiem czy tak pójdzie ale spróbowac pójdzie
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 17.06.2010 17:40

message_const.inc jest jeden message co zostawia slad po nabojach w scianie wiec mozesz sztucznie to wykonac
//imituje strzal - dzwiek i slad w miejscu trafienia
public GunShot(ent){
	if(!is_user_alive(ent)) return PLUGIN_HANDLED
	new aiming[3] 
	
	get_user_origin(ent, aiming,3)
	message_begin(0, SVC_TEMPENTITY, _, 0);
	write_byte(TE_GUNSHOTDECAL);
	write_coord(aiming[0]); // wspolrzedne 
	write_coord(aiming[1]); // wspolrzedne 
	write_coord(aiming[2]); // wspolrzedne 
	write_short(0);
	write_byte(41);
	message_end();
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.06.2010 17:45

Znalazłem co przekazuje :D:
FM_MessageBegin, // void ) (iMsg_Dest, iMsg_Type, const Float:fOrigin[3], ent)
FM_WriteAngle, // void ) (Float:fValue)
FM_WriteCoord, // void ) (Float:fValue)

Teraz juz se chyba poradzisz?;d
  • +
  • -
  • 0

#8 Owner123

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 18.06.2010 18:48

Zablokowanie FM_MessageBegin spowoduje Fatal Error (zablokowaliśmy w końcu tylko MessageBegin, a reszta ? WriteByte etc.)
iMsg_Type przy strzale = 66 = CurWeapon ~~
WriteCoordem nie tak łatwo zmienić położenie ... Dlatego wole zablokować standardowe i dać sztuczne.
BTW. GUNSHOTDECAL to przecież SVC_TEMPENTITY ... Więc oddzielny event, więc jak takim eventem manipulować ? A no nie tak łatwo.
@GoQ
Właśnie to miałem na myśli tylko jak zablokować standardowe ślady :s

Użytkownik Owner123 edytował ten post 18.06.2010 18:52

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych