Witam.
Zrobiłem sobie takiego No Recoila, gdzie naboje lecą w jedno miejsce (poprawiłem FM_Traceline miejsce trafienia naboju na środek celownika), ale pomimo tego że naboje lecą w jedno miejsce, ślady po nabojach nadal lecą jak chcą ~~
Prosiłbym o jakąś poradę lub kod jak to wykonać. Chciałem wziąć kod z Miniguna ale chyba coś źle powklejałem bo nie działało
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Naprawa śladu po naboju.
Temat rozp. Owner123, 16.06.2010 19:52
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.06.2010 19:52
#2
Napisano 16.06.2010 21:28
w prethinku pev_punchangles na 0 i bez poprawiania traceline
jak nie wiesz jak to zobacz plugin GHW_Hacks tak jest norecoil
jak nie wiesz jak to zobacz plugin GHW_Hacks tak jest norecoil
Użytkownik grankee edytował ten post 16.06.2010 21:29
#3
Napisano 16.06.2010 21:33
Poprawa traceline jest konieczna ~~ Bo co da nam to skoro naboje nadal lecą jak chcą? Poza tym użycie punchangle w prethinku da efekt przemieszczania się ekranu z góry na dół i odwrotnie (użycie tego w Ham_Weapon_PrimaryAttack ze zdarzenia Post=1, da taki efekt tylko a snajperkach).
Nadal to samo ~~ Naboje lecą w jedno miejsce a ślad nadal leci jak chce.
Nadal to samo ~~ Naboje lecą w jedno miejsce a ślad nadal leci jak chce.
Użytkownik Owner123 edytował ten post 16.06.2010 21:49
#4
Napisano 17.06.2010 17:23
Przy ustawieniu punchangles naboje nie lecą jak chcą tylko prawie w jedno miejsce, ale da to efekt nie rzucania celownikiem.
#5
Napisano 17.06.2010 17:39
spróbuj:
FM_MessageBegin
Zobacz co wydarzenie przekazuje ;d
Ustal który begin to decal z uderzenia i zablokuj ;d
Ew.
FM_WriteCoord aby zmienic położenie ;d
Nie wiem czy tak pójdzie ale spróbowac pójdzie
FM_MessageBegin
Zobacz co wydarzenie przekazuje ;d
Ustal który begin to decal z uderzenia i zablokuj ;d
Ew.
FM_WriteCoord aby zmienic położenie ;d
Nie wiem czy tak pójdzie ale spróbowac pójdzie
#6
Napisano 17.06.2010 17:40
message_const.inc jest jeden message co zostawia slad po nabojach w scianie wiec mozesz sztucznie to wykonac
//imituje strzal - dzwiek i slad w miejscu trafienia public GunShot(ent){ if(!is_user_alive(ent)) return PLUGIN_HANDLED new aiming[3] get_user_origin(ent, aiming,3) message_begin(0, SVC_TEMPENTITY, _, 0); write_byte(TE_GUNSHOTDECAL); write_coord(aiming[0]); // wspolrzedne write_coord(aiming[1]); // wspolrzedne write_coord(aiming[2]); // wspolrzedne write_short(0); write_byte(41); message_end(); return PLUGIN_CONTINUE }
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#7
Napisano 17.06.2010 17:45
Znalazłem co przekazuje :
FM_MessageBegin, // void ) (iMsg_Dest, iMsg_Type, const Float:fOrigin[3], ent)
FM_WriteAngle, // void ) (Float:fValue)
FM_WriteCoord, // void ) (Float:fValue)
Teraz juz se chyba poradzisz?;d
FM_MessageBegin, // void ) (iMsg_Dest, iMsg_Type, const Float:fOrigin[3], ent)
FM_WriteAngle, // void ) (Float:fValue)
FM_WriteCoord, // void ) (Float:fValue)
Teraz juz se chyba poradzisz?;d
#8
Napisano 18.06.2010 18:48
Zablokowanie FM_MessageBegin spowoduje Fatal Error (zablokowaliśmy w końcu tylko MessageBegin, a reszta ? WriteByte etc.)
iMsg_Type przy strzale = 66 = CurWeapon ~~
WriteCoordem nie tak łatwo zmienić położenie ... Dlatego wole zablokować standardowe i dać sztuczne.
BTW. GUNSHOTDECAL to przecież SVC_TEMPENTITY ... Więc oddzielny event, więc jak takim eventem manipulować ? A no nie tak łatwo.
@GoQ
Właśnie to miałem na myśli tylko jak zablokować standardowe ślady :s
iMsg_Type przy strzale = 66 = CurWeapon ~~
WriteCoordem nie tak łatwo zmienić położenie ... Dlatego wole zablokować standardowe i dać sztuczne.
BTW. GUNSHOTDECAL to przecież SVC_TEMPENTITY ... Więc oddzielny event, więc jak takim eventem manipulować ? A no nie tak łatwo.
@GoQ
Właśnie to miałem na myśli tylko jak zablokować standardowe ślady :s
Użytkownik Owner123 edytował ten post 18.06.2010 18:52
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych