Dodatek do CoD'a (SKLEP)
Kusek
22.09.2010
yy
tutaj doświadczenie
a w case 6i 5 ustawiasz kasę tutaj
tutaj doświadczenie
doswiadczenie_za_kase = 100;
doswiadczenie_za_kasez = 300;
a w case 6i 5 ustawiasz kasę tutaj
new koszt = 10000;
Kusek
23.09.2010
Pan Frajer coś dla was ma 
to jest kod ładnie rozpisany a nie wciągu
Użytkownik Frajer edytował ten post 13.11.2010 11:00

to jest kod ładnie rozpisany a nie wciągu

public Sklep(id)
{ new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r1500$");
menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r5000$");
menu_additem(menu, "RedBull \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r5000$");
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r10000$");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item) {
case 0: {
new koszt = 1500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=20;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
}
case 1: {
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt) {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=50;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
}
case 2: {
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=100;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
}
case 3: {
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla");
}
case 4: {
new kasa = cs_get_user_money(id)
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka");
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie...");
new rand = random_num(0,12);
switch(rand) {
case 0: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 10)
}
case 1: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Redbulla^x01 !")
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
}
case 2: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 3: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 300)
}
case 4: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1000$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 1000)
}
case 5: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 6: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 7: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Przegrales^x03 Wszystko^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa - kasa_gracza)
}
case 8: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 9: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
}
case 10: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 200 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek;
}
case 11: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 12: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail;
}
}
SprawdzPoziom(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 5: {
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Doswiadczenie");
SprawdzPoziom(id);
}
case 6: {
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie");
SprawdzPoziom(id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik Frajer edytował ten post 13.11.2010 11:00
eryk00911
23.09.2010
Ogarnij to
i zamiast sma daj code
a juz poprawiles scignoles mnie z czasem
)
public Sklep(id) { new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle"); menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r1500$"); menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r3000$"); menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r5000$"); menu_additem(menu, "RedBull \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r2000$"); menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r2000$"); menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r5000$"); menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r10000$"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } menu_display(id, menu); new kasa_gracza = cs_get_user_money(id); new hp = get_user_health(id); switch(item) { case 0: { new koszt = 1500; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=20; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal"); } case 1: { new koszt = 3000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=50; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine"); } case 2: { new koszt = 5000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=100; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine"); } case 3: { new koszt = 2000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3); set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla"); } case 4: { new kasa = cs_get_user_money(id) new koszt = 2000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka"); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie..."); new rand = random_num(0,12); switch(rand) { case 0: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10$^x01 !") cs_set_user_money(id, kasa + 10) } case 1: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Redbulla^x01 !") set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3); set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0); } case 2: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 3: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300$^x01 !") cs_set_user_money(id, kasa + 300) } case 4: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1000$^x01 !") cs_set_user_money(id, kasa + 1000) } case 5: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 6: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 7: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Przegrales^x03 Wszystko^x01 !") cs_set_user_money(id, kasa - kasa_gracza) } case 8: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 9: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300 EXP^x01 !") doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase; } case 10: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 200 EXP^x01 !") doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek; } case 11: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 12: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1 EXP^x01 !") doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail; } } SprawdzPoziom(id); return PLUGIN_CONTINUE; } case 5: { new koszt = 5000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase; ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Doswiadczenie"); SprawdzPoziom(id); } case 6: { new koszt = 10000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez; ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie"); SprawdzPoziom(id); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
i zamiast sma daj code
a juz poprawiles scignoles mnie z czasem

szayel
23.10.2010
a ja przy kompilacji mam taki problem
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(289) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(292) : error 021: symbol already defined: "menu_additem"
QTM_CodMod.sma(503) : error 017: undefined symbol "DajPrzedmiotX"
QTM_CodMod.sma(503) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod.sma(508) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(1978) : warning 203: symbol is never used: "menu"
5 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
pomoże ktoś?
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(289) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(292) : error 021: symbol already defined: "menu_additem"
QTM_CodMod.sma(503) : error 017: undefined symbol "DajPrzedmiotX"
QTM_CodMod.sma(503) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod.sma(508) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(1978) : warning 203: symbol is never used: "menu"
5 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
pomoże ktoś?
SpiJay
25.10.2010
Witam.
Chciałem zapytać czy istnieje możliwość zrobienia takiego warunku, że:
Aby sklep się otworzył po wpisaniu /sklep na serwerze musi być co najmniej 2 graczy.
Jeżeli natomiast gracz będzie tylko jeden, to po wpisaniu /sklep ukaże się komunikat, że sklep jest dostępny tylko w grze z przeciwnikami.
Pozdrawiam !
Chciałem zapytać czy istnieje możliwość zrobienia takiego warunku, że:
Aby sklep się otworzył po wpisaniu /sklep na serwerze musi być co najmniej 2 graczy.
Jeżeli natomiast gracz będzie tylko jeden, to po wpisaniu /sklep ukaże się komunikat, że sklep jest dostępny tylko w grze z przeciwnikami.
Pozdrawiam !
camilost
25.10.2010
Istnieje taka możliwość.
public Sklep(id){ if(get_playersnum() > 1) { new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle"); menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r2000$"); // i reszta rzeczy dostępnych w sklepie } else { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Za malo graczy na serwerze ! Sklep nieczynny"); } }
pAC
25.10.2010
QTM_CodMod.sma(503) : error 017: undefined symbol "DajPrzedmiotX
public DajPrzedmiotX(id, przedmiot) { UsunPrzedmiot(id); informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot; ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); switch(przedmiot) { case 1: { set_user_footsteps(id, 1); } case 2: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6); } case 3: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11); } case 5: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9); } case 6: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]); } case 7: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4); } case 8: { if(klasa_gracza[id] == Komandos) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); } case 9: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3); ZmienUbranie(id, 0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } case 10: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } case 12: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4); } case 13: { give_item(id, "weapon_awp"); } case 15: { if(klasa_gracza[id] == Rambo) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); } case 16: { set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE); } case 19: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1; } case 26: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6); } case 27: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3; } } } public DajPrzedmiot(id, przedmiot) { UsunPrzedmiot(id); informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot; ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); switch(przedmiot) { case 1: { set_user_footsteps(id, 1); } case 2: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6); } case 3: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11); } case 5: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9); } case 6: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]); } case 7: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4); } case 8: { if(klasa_gracza[id] == Komandos) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); } case 9: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3); ZmienUbranie(id, 0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } case 10: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } case 12: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4); } case 13: { give_item(id, "weapon_awp"); } case 15: { if(klasa_gracza[id] == Rambo) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); } case 16: { set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE); } case 19: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1; } case 26: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6); } case 27: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3; } } }
to daj zamiast daj przedmiot , i pisz nowy temat a nie tutaj spamujesz i sma od razu dawaj w nowym temacie

Użytkownik pAC edytował ten post 25.10.2010 12:12
ELOS
30.10.2010
Siema proponuje zamiast
+
w tedy można edytować ilość dawania Expa po przez amxx.cfg
U mnie wygląda to tak
Daćdoswiadczenie_za_kase = 100;
doswiadczenie_za_kasez = 300;
doswiadczenie_za_totek = 200;
doswiadczenie_za_fail = 1;
doswiadczenia_za_kase = get_cvar_num("cod_kase");
doswiadczenie_za_kasez = get_cvar_num("cod_kasez");
doswiadczenie_za_totek = get_cvar_num("cod_totek");
doswiadczenie_za_fail = get_cvar_num("cod_fail");
+
register_cvar("cod_kase", "100");
register_cvar("cod_kasez", "300");
register_cvar("cod_totek", "200");
register_cvar("cod_fail", "1");
w tedy można edytować ilość dawania Expa po przez amxx.cfg
U mnie wygląda to tak
cod_kase "10"
cod kasez "30"
cod_totek "100"
cod_fail "100"
utc2
14.12.2010
witam
Skompiluje mi to ktoś ?
codmod sma nie dzialaja mi tak /daj /sklep przedmiot1 przedmiot 2 proszę o pomoccc !!! a bedzie duzo plusikow
pozdrawiam i czekam za odpowiedzia
Dodano 14 grudzień 2010 - 12:59:
witam proszę o pomoc bo nie dzialaja mi tak /daj /sklep przedmiot1 i przedmiot 2
pomoze ktos bedzie duzo plusow
pozdrawiam i czekam za odpowiedzia
Skompiluje mi to ktoś ?

pozdrawiam i czekam za odpowiedzia
Dodano 14 grudzień 2010 - 12:59:
http://www.speedyshare.com/files/25541892/codmod.sma
witam proszę o pomoc bo nie dzialaja mi tak /daj /sklep przedmiot1 i przedmiot 2
pomoze ktos bedzie duzo plusow
pozdrawiam i czekam za odpowiedzia
dawidek
02.03.2011
Możesz mi ktoś juz dodać ten sklep do mojego coda ?
daje pliki down i zeby za super doswiadczenie dostawalo sie 500 exp a za doswiadczenie 200
daje pliki down i zeby za super doswiadczenie dostawalo sie 500 exp a za doswiadczenie 200
Załączone pliki
ExTaza?!
06.03.2011
Moze ktoś dodać ten sklep do tego Moda? Daje plik .sma Mi wyskakuja błędy. Jestem nowy w tym ale myślę że inni mogą mi to zrobić
Załączone pliki
LegionD
01.05.2011
Dla mnie plugin zajeb... miałem go u siebie
Zrób lepsze kolego

troche nie dopracowane
Zrób lepsze kolego

KOSA
21.07.2011
Cześć dodałem sklep do mojego coda ale wyskakuje mi ten błąd colorchat skomplikuje mi ktoś ??
Dodano 21 lipiec 2011 - 18:33:
Skompikuje mi ktoś sma bo ten colorchat na stronie nie chce przejść
Dodano 21 lipiec 2011 - 18:33:
Skompikuje mi ktoś sma bo ten colorchat na stronie nie chce przejść
Załączone pliki
Goliath
07.10.2011
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody → Call of Duty Mod → Nowości
do
Mody → Call of Duty Mod → Poradniki, Łatki oraz Pluginy
MENTOSIK
29.07.2012
hmmm na początku

tylko za uderzenie , za zabojstwo jest ...
new doswiadczenie_za_bombe;u mnie nie ma tego

tylko za uderzenie , za zabojstwo jest ...