Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mrożące itemy
#21
Napisano 09.06.2010 20:31
09 czerwiec 2010 - 21:31:
PS Screeaam... jaka jest normalna szybkość chodzenia?
#22
Napisano 09.06.2010 20:39
#23
Napisano 09.06.2010 20:44
new player_b_smoke[33] = 1
player_b_smoke[id] = 0
if (player_b_smoke[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_smoke[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Mozesz zamrozic przeciwnika granatem Smoke")
}case 95:
{
player_item_name[id] = "Frozen Smoke"
player_item_id[id] = rannum
player_b_smoke[id] = 1
item_durability[id] = 250
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz zamrozic przeciwnika granatem Smoke",player_item_name[id],player_b_smoke[id])
}if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player"))
{
new greModel[64]
entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63)
if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" ))
{
new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner)
if (is_user_connected(id)
&& is_user_connected(ptr)
&& is_user_alive(ptr)
&& smoke_zamrazacz[id] > 0
&& get_user_team(id) != get_user_team(ptr))
set_user_maxspeed(id,0.1)
set_task(8.0,"odmrozenie", id)
}
}public odmrozenie(id)
{
set_user_maxspeed(id, 150.0)
}
Tak ma być?
PS jaki ma być speed żeby o połowe mniej biegać? I kiedy to spowolnienie minie?
#24
Napisano 09.06.2010 20:49
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#25
Napisano 09.06.2010 22:33
I kiedy to spowolnienie minie?
set_task(8.0,"odmrozenie", id)
Po ośmiu sekundach, a ustalasz to tym: 8.0
#26
Napisano 09.06.2010 22:54
#27
Napisano 09.06.2010 22:57
#28
Napisano 09.06.2010 23:07
10 czerwiec 2010 - 00:07:
Chodzi o taki promień
#29
Napisano 09.06.2010 23:13
#30
Napisano 10.06.2010 05:12
#31
Napisano 10.06.2010 07:52
#32
Napisano 10.06.2010 10:07
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#33
Napisano 10.06.2010 10:53
mozesz zrobic tak jak tottem tylko niewidoczny byt albo byt z modelem granatu i od niego sprawdzac odleglosc
Jak można zrobić coś takiego?
#34
Napisano 10.06.2010 11:51
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#35
Napisano 10.06.2010 11:56
public item_amrozenie(id)
{
new origin[3]
pev(id,pev_origin,origin)
new ent = Spawn_Ent("info_target")
set_pev(ent,pev_classname,"Funkcja_Od_Zamrazania")
set_pev(ent,pev_owner,id)
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
set_pev(ent,pev_origin,origin)
set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)
return PLUGIN_CONTINUE
}register_think(Funkcja_Od_Zamrazania","Funkcja_Od_Zamrazania_Think")
public Funkcja_Od_Zamrazania_Think(ent)
{
new id = pev(ent,pev_owner)
new totem_dist = 300
new amount_healed = player_b_heal[id]
//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)
//Find people near and damage them
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]
if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue
if (is_user_alive(pid)) change_health(pid,amount_healed,0,"")
}
set_pev(ent,pev_euser2,0)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)
return PLUGIN_CONTINUE
}
//Entity should be destroyed because livetime is over
if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent)
return PLUGIN_CONTINUE
}
//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 )
new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)
//Find people near and give them health
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + totem_dist );
write_coord( origin[2] + totem_dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 5 ); // speed
message_end();
set_pev(ent,pev_euser2,1)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)
return PLUGIN_CONTINUE
}Jak przerobić, żeby nie leczyło?
Albo jak z tego zrobić, aby zamrażało, zamiast leczyć?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 10.06.2010 11:57
#36
Napisano 10.06.2010 14:03
w zasadzie to
if (is_user_alive(pid)) change_health(pid,amount_healed,0,"")zrob sobie zamrazanie i taska od odmrazania i model ustaw jakoo smoke i usun beamcylinder to zwykly user sie nie kapnie ze robiles to troche na "okolo"
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#37
Napisano 10.06.2010 14:48
To wystarczy to if (is_user_alive(pid)) change_health(pid,amount_healed,0,"")
Zmienić na np.
if (is_user_alive(pid)) set_task(1.0, "zamroz", pid)
public zamroz(pid)
{
set_user_maxspeed(pid, 1.0)
set_task(15.0, "zamroz_off", pid)
}i nast, task z odmrozeniem?
Czy jak?
#38
Napisano 10.06.2010 16:22
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#39
Napisano 10.06.2010 16:54
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 10.06.2010 17:01
#40
Napisano 10.06.2010 23:22
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










