Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mrożące itemy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
43 odpowiedzi w tym temacie

#21 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 09.06.2010 20:31

A może dałoby się coś z tym pluginem zrobić, bo w sumie chodzi i o efekt z tego plugina Freeze Traps - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

09 czerwiec 2010 - 21:31:
PS Screeaam... jaka jest normalna szybkość chodzenia?

#22 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 20:39

Bodajże 270, ale głowy nie dam.

#23 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 09.06.2010 20:44

No dobra mam tak. Będzie działało?

new player_b_smoke[33] = 1

player_b_smoke[id] = 0

if (player_b_smoke[id] > 0)
	{
		num_to_str(player_b_smoke[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Mozesz zamrozic przeciwnika granatem Smoke")
	}

case 95:
		{
			player_item_name[id] = "Frozen Smoke"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_smoke[id] = 1
			item_durability[id] = 250
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz zamrozic przeciwnika granatem Smoke",player_item_name[id],player_b_smoke[id])
		}

if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player"))
                {
                        new greModel[64]
                        entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63)
                        
                        if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" ))      
                        {
                                new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner)
                                
                                if (is_user_connected(id) 
                                && is_user_connected(ptr) 
                                && is_user_alive(ptr) 
                                && smoke_zamrazacz[id] > 0
                                && get_user_team(id) != get_user_team(ptr))
                                set_user_maxspeed(id,0.1) 
                                set_task(8.0,"odmrozenie", id)
                        }
                }

public odmrozenie(id)
{
set_user_maxspeed(id, 150.0)
}


Tak ma być?

PS jaki ma być speed żeby o połowe mniej biegać? I kiedy to spowolnienie minie?

#24 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.06.2010 20:49

normalna predkosc set_user_maxspeed(id,-1.0)
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#25 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 22:33

I kiedy to spowolnienie minie?


set_task(8.0,"odmrozenie", id)


Po ośmiu sekundach, a ustalasz to tym: 8.0

#26 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 09.06.2010 22:54

nie dziala. Koleś wchodzi w dym i biega tak samo. Chodziło mi raczej o takie granaty jak z HNS'a

#27 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 09.06.2010 22:57

goq napisal ze jak trafisz to spowalnia...
  • +
  • -
  • 0

#28 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 09.06.2010 23:07

Aha czyli nie da się zrobić takiego zamrażającego jak w HNS?

10 czerwiec 2010 - 00:07:
Chodzi o taki promień

#29 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 23:13

Dać się da, ja Ci podałem funkcję od player_b_smokehit, która działa jak dotknie przeciwnika.

#30 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 10.06.2010 05:12

ale granat a nie dym
  • +
  • -
  • 0

#31 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 10.06.2010 07:52

No dobra szkdoa że nie da się nic zrobić. Można zamknąć

#32 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.06.2010 10:07

mozesz zrobic tak jak tottem tylko niewidoczny byt albo byt z modelem granatu i od niego sprawdzac odleglosc
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#33 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.06.2010 10:53

mozesz zrobic tak jak tottem tylko niewidoczny byt albo byt z modelem granatu i od niego sprawdzac odleglosc


Jak można zrobić coś takiego?

#34 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.06.2010 11:51

tak jak zwykly totem z modelem granatu xD
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#35 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.06.2010 11:56

public item_amrozenie(id)
{	
	new origin[3]
	pev(id,pev_origin,origin)
	
	new ent = Spawn_Ent("info_target")
	set_pev(ent,pev_classname,"Funkcja_Od_Zamrazania")
	set_pev(ent,pev_owner,id)
	set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
	set_pev(ent,pev_origin,origin)
	set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1)
	
	set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)
	
	return PLUGIN_CONTINUE	
}

register_think(Funkcja_Od_Zamrazania","Funkcja_Od_Zamrazania_Think")

public Funkcja_Od_Zamrazania_Think(ent)
{
	new id = pev(ent,pev_owner)
	new totem_dist = 300
	new amount_healed = player_b_heal[id]
	
	//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
	if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
	{		
		new Float:forigin[3], origin[3]
		pev(ent,pev_origin,forigin)	
		FVecIVec(forigin,origin)
		
		//Find people near and damage them
		new entlist[513]
		new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i]
			
			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue
			
			if (is_user_alive(pid)) change_health(pid,amount_healed,0,"")			
		}
		
		set_pev(ent,pev_euser2,0)
		set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	//Entity should be destroyed because livetime is over
	if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
	if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) 
	
	new Float:forigin[3], origin[3]
	pev(ent,pev_origin,forigin)	
	FVecIVec(forigin,origin)
	
	//Find people near and give them health
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( origin[0] );
	write_coord( origin[1] );
	write_coord( origin[2] );
	write_coord( origin[0] );
	write_coord( origin[1] + totem_dist );
	write_coord( origin[2] + totem_dist );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 5 ); // speed
	message_end();
	
	set_pev(ent,pev_euser2,1)
	set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE
	
}

Jak przerobić, żeby nie leczyło? :D

Albo jak z tego zrobić, aby zamrażało, zamiast leczyć?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 10.06.2010 11:57


#36 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.06.2010 14:03

najlepszym sprawdzeniem jest kompilacja i wgranie na server wiec czemu tak nie zrobisz :?:

w zasadzie to
if (is_user_alive(pid)) change_health(pid,amount_healed,0,"")
zrob sobie zamrazanie i taska od odmrazania i model ustaw jakoo smoke i usun beamcylinder to zwykly user sie nie kapnie ze robiles to troche na "okolo"
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#37 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.06.2010 14:48

A jeżeli bym chciał taką funkcję ale tak, żeby stawiał totem na ziemi?

To wystarczy to if (is_user_alive(pid)) change_health(pid,amount_healed,0,"")

Zmienić na np.

if (is_user_alive(pid)) set_task(1.0, "zamroz", pid)

public zamroz(pid)
{           
              set_user_maxspeed(pid, 1.0)
              set_task(15.0, "zamroz_off", pid)
}

i nast, task z odmrozeniem?

Czy jak?

#38 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.06.2010 16:22

no raczej a nie mozesz poprostu tego skompilowac i wrzucic na server :?:
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#39 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.06.2010 16:54

Zrobiłem, zamraża... Ale mój team. xD Gdzie zmienić, aby zamrażał przeciwnika?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 10.06.2010 17:01


#40 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 10.06.2010 23:22

Zrób/zeedytuj w ifie :) Tam gdzie wykonywane jest zamrożenie albo modułem cstrike albo fakemeta :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych