Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mrożące itemy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
43 odpowiedzi w tym temacie

#1 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 08.06.2010 17:39

Witam. Mam pytanie jak zrobić zamrażające itemy. Mam pomysł na totem zamrażający, lub zamienić kulę z ognistej na zamrażającą

#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 08.06.2010 20:40

Pewnie nikt ci nie da gotowego kodu wiec moze mala podpowiedz, gdy mag strzela z pistoletu uzywana jest funkcja zmniejszajaca predkosc.
Mozesz poprobowac z tym.
Calkowite zamrozenie mozesz wyciagnac z kodu war3fta, jest item od elfa, takie liany. To sie nazywa chyba beems cos tam.
  • +
  • -
  • 0

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 08.06.2010 20:46

samrozenie = set_user_maxspeed(id,0.1) + ustawienie grubego niebieskiego glow'a na modelu
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 08.06.2010 21:02

a dajac
set_user_maxspeed(id,350)
do jakiegos itemu bedziemy mieli szybkosc ? czy oprócz tego trzeba stworzyc jakas funkcje?

a co do set_user_maxspeed(id,0.1) nie kapinuj z war3ft a ni firebolami tylko zrob normalnie 1/9 np ;]

#5 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 08.06.2010 21:15

Przepraszam bardzo goq. Gdzie to wkleić?

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 08.06.2010 21:31

Przepraszam bardzo goq. Gdzie to wkleić?


Zależy, co chcesz uzyskać, bo jak zamrażanie poprzez strzelanie do przeciwnika, to w public Damage, jeżeli np. na Smoke, to musisz odpowiednią funkcje stworzyć.

#7 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 08.06.2010 21:37

da sie na smoke? ze wolnej chodzi?
moze jakis kod zapodacie

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 08.06.2010 21:56

		if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player"))
{
new greModel[64]
entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63)

if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" ))
{
new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner)

if (is_user_connected(id)
&& is_user_connected(ptr)
&& is_user_alive(ptr)
&& smoke_zamrazacz[id] > 0
&& get_user_team(id) != get_user_team(ptr))
//reszta kodu, czyli to zamrazanie
}
}


To kod od zabijania 1/x ze smoke jak dotknie gracza, możesz zamienić, że będzie "zamrażać".

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 08.06.2010 21:57


#9 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 09.06.2010 14:16

models/w_smokegrenade.mdl

Skąd można wziąć ten model?

#10 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 09.06.2010 14:18

Ten model jest standardowo w csie (Zapewne masz steama i go w cstrike nie masz, ale w gfc jest;) )
  • +
  • -
  • 0

#11 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 09.06.2010 15:20

Scream i to dodać do public Damage?

#12 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 09.06.2010 15:51

To kod od zabijania 1/x ze smoke jak dotknie gracza, możesz zamienić, że będzie "zamrażać".


nie widzisz? skopiuj jedna linijke znajdz ten kod wklej pod tym to zmienione i finito.

#13 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 09.06.2010 16:43

if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player"))
{
new greModel[64]
entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63)

if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" ))
{
new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner)

if (is_user_connected(id)
&& is_user_connected(ptr)
&& is_user_alive(ptr)
&& smoke_zamrazacz[id] > 0
&& get_user_team(id) != get_user_team(ptr))
set_user_maxspeed(id,0.1)
}
}


Tak ma być?

Użytkownik djpatryk edytował ten post 09.06.2010 16:50


#14 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 17:52

Wtedy, jeżeli dotnie smoke gracza to go unieruchomi na stałe.

Najlepiej po tym ustawić taska, który będzie przywracał szybkość po X sekundach.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.06.2010 17:52


#15 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 09.06.2010 18:04

To powiesz czy dokładnie dać? Sory że jestem taki upierdliwy..

#16 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 18:13

if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player"))
                {
                        new greModel[64]
                        entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63)
                        
                        if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" ))      
                        {
                                new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner)
                                
                                if (is_user_connected(id) 
                                && is_user_connected(ptr) 
                                && is_user_alive(ptr) 
                                && smoke_zamrazacz[id] > 0
                                && get_user_team(id) != get_user_team(ptr))
                                set_user_maxspeed(id,0.1) 
                                set_task(X.0,"odmrozenie", id)
                        }
                }

public odmrozenie(id)
{
                set_user_maxspeed(id, Y.0)
}

X - czas zamrożenie.
Y - ilość szybkości po odmrożeniu.

Nie wiem czy to bd działać. Możesz dodatkowo dodać glow'a na gracza który ma zamrożenie.

#17 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 09.06.2010 19:14

new player_b_smoke[33] = 1

player_b_smoke[id] = 0

if (player_b_smoke[id] > 0)
	{
		num_to_str(player_b_smoke[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Mozesz zamrozic przeciwnika granatem Smoke")
	}

case 95:
		{
			player_item_name[id] = "Frozen Smoke"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_smoke[id] = 1
			item_durability[id] = 250
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz zamrozic przeciwnika granatem Smoke",player_item_name[id],player_b_smoke[id])
		}

if(equal(szClassName, "grenade") && equal(szClassNameOther, "player"))
                {
                        new greModel[64]
                        entity_get_string(ptd, EV_SZ_model, greModel, 63)
                        
                        if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" ))      
                        {
                                new id = entity_get_edict(ptd,EV_ENT_owner)
                                
                                if (is_user_connected(id) 
                                && is_user_connected(ptr) 
                                && is_user_alive(ptr) 
                                && smoke_zamrazacz[id] > 0
                                && get_user_team(id) != get_user_team(ptr))
                                set_user_maxspeed(id,0.1) 
                                set_task(8.0,"odmrozenie", id)
                        }
                }

public odmrozenie(id)
{
set_user_maxspeed(id, 150.0)
}


Tak ma być?

PS jaki ma być speed żeby o połowe mniej biegać? I kiedy to spowolnienie minie?

Użytkownik djpatryk edytował ten post 09.06.2010 20:44


#18 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 19:18

public odmrozenie(id)
{
                set_user_maxspeed(id, 5.0)
}


To na koniec sma.

Odmrożenie minie u Cb po 8 sekundach, i nada graczowi szybkość 5.0 -.- wpisz zamiast 5.0 270.0

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.06.2010 19:18


#19 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.06.2010 19:35

no tak ale funkcja ktora podaliscie jest wywolywana jak ktos dotknie granatu a nie wejdzie w dym xP
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#20 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 19:53


no tak ale funkcja ktora podaliscie jest wywolywana jak ktos dotknie granatu a nie wejdzie w dym xP


Przecież to napisałem kilka postów wyżej:

Wtedy, jeżeli dotnie smoke gracza to go unieruchomi na stałe.


A jak zrobić, aby dym zamrażał?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych