Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

skill z noza bartime


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 08.06.2010 12:39

Zauważyłem ze dodając punkty w inteligencje pasek skilla z noża zachowuje się nie tak jak powinien. Zamiast szybciej się ładować to po prostu ładuje się normalnie ale nie dochodzi do końca, dałoby rade to jakoś naprawić ? i jeszcze jedna kwestia, próbowałem dodać bartime do ładowania się kuszy ale niestety nie wychodzi mi, ktoś mógłby pomoc ? :) Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 08.06.2010 14:01

Dzieje się tak, ponieważ funkcja wyświetlania paska postępu może przyjąć jedynie wartości całkowite a czas ładowania mocy jest ułamkiem i w zależności od inteligencji, błąd rośnie lub maleje. Co do paska w kuszy to daj

				rd = floatround(4.25 - float(player_intelligence[id]/25), floatround_ceil) 

				message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 

				write_byte( rd ) 

				write_byte( 0 ) 

				message_end()
pod
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Jest to kod dla podstawowego diablo, jeżeli masz inny czas to dostosuj zmienną 'rd'
  • +
  • -
  • 1

#3 Joke

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 08.06.2010 14:25

thanks ;)

@aha i jeszcze takie pytanie, czemu dzieje sie czasem ze chwile po rozpoczeciu rundy trzymajac noz laduje mi sie od razu skill, dzieje sie tak nie zawsze ale czesto

Użytkownik Joke edytował ten post 08.06.2010 14:26

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych