Zauważyłem ze dodając punkty w inteligencje pasek skilla z noża zachowuje się nie tak jak powinien. Zamiast szybciej się ładować to po prostu ładuje się normalnie ale nie dochodzi do końca, dałoby rade to jakoś naprawić ? i jeszcze jedna kwestia, próbowałem dodać bartime do ładowania się kuszy ale niestety nie wychodzi mi, ktoś mógłby pomoc ? Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
skill z noza bartime
Temat rozp.
Joke
, 08.06.2010 12:39
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.06.2010 12:39
#2
Napisano 08.06.2010 14:01
Dzieje się tak, ponieważ funkcja wyświetlania paska postępu może przyjąć jedynie wartości całkowite a czas ładowania mocy jest ułamkiem i w zależności od inteligencji, błąd rośnie lub maleje. Co do paska w kuszy to daj
rd = floatround(4.25 - float(player_intelligence[id]/25), floatround_ceil) message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( rd ) write_byte( 0 ) message_end()pod
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)Jest to kod dla podstawowego diablo, jeżeli masz inny czas to dostosuj zmienną 'rd'
#3
Napisano 08.06.2010 14:25
thanks
@aha i jeszcze takie pytanie, czemu dzieje sie czasem ze chwile po rozpoczeciu rundy trzymajac noz laduje mi sie od razu skill, dzieje sie tak nie zawsze ale czesto
@aha i jeszcze takie pytanie, czemu dzieje sie czasem ze chwile po rozpoczeciu rundy trzymajac noz laduje mi sie od razu skill, dzieje sie tak nie zawsze ale czesto
Użytkownik Joke edytował ten post 08.06.2010 14:26
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych