Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
dzielic skrypt?
Temat rozp.
Mesh
, 07.06.2010 15:41
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.06.2010 15:41
czy dalo by rade wyciac itemy z diablo? tzn podzielic na 2 skrypty ?? calkiem odzielny skrypt na losowanie itemow ?
jezeli tak a sadze ze raczej na pewno to od kad do kad co wyciac?
jezeli tak a sadze ze raczej na pewno to od kad do kad co wyciac?
#2
Napisano 07.06.2010 15:47
W Diablo z natywami się chyba da.
#3
Napisano 07.06.2010 15:53
a dokladniej? bo chce zeby na bf2 bylo losowanie itemow za kazde zabojstwo jak w diablo
#4
Napisano 07.06.2010 16:29
funkcja + zmienne od award_item
Wszystkie funkcje od itemków + zmienne
Funkcje od wywołań itemków czyli Damage, Death i inne.
Funkcja od tracenia wytrzymałości itemków.
Funkcja od dropu itemków ;]
Wszystkie funkcje od itemków + zmienne
Funkcje od wywołań itemków czyli Damage, Death i inne.
Funkcja od tracenia wytrzymałości itemków.
Funkcja od dropu itemków ;]
#5
Napisano 07.06.2010 17:15
Funkcje od wywołań itemków czyli Damage, Death i inne.
Funkcja od tracenia wytrzymałości itemków.
Funkcja od dropu itemków ;]
moglbys podac nazwy funkcji zebym mogl latwiej znależć? jeszcze miesiac temu temat diablo byl dla mnie tajemnica teraz po woli ogarnim ale jak bys mogl nazwy poszczegolnych funkcji ;-)
#6
Napisano 07.06.2010 19:00
Masz je sam zaprojektować pełno tablic, natywów i forwardów, ale Cię nie zniechęcam
#7
Napisano 07.06.2010 19:02
wiem oczywiscie ze nie wezmwe kopiuj wklej z diablo na bf2 tylko chce miec jakis wzor z obecnych funckji
#8
Napisano 07.06.2010 19:13
award_item(id, itemnum)
award_unique_item(id)
dropitem(id)
iteminfo(id)
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#9
Napisano 19.06.2010 21:06
przepraszam ze odkopuje temat ale mam jeszcze jedno pytanie
gdy skopiowalem do nowego sma te funkcje
to jest wszystko czy potrzeba jeszcze z poczatku wywolanie tych founkcji?
np zastanawia mnie
#define TASKID_RESPAWN 1338
new player_item_id[33] = 0 //Items id
new player_item_name[33][128] //The items name
gdy skopiowalem do nowego sma te funkcje
award_item(id, itemnum) award_unique_item(id) dropitem(id) iteminfo(id)
to jest wszystko czy potrzeba jeszcze z poczatku wywolanie tych founkcji?
np zastanawia mnie
#define TASKID_RESPAWN 1338
new player_item_id[33] = 0 //Items id
new player_item_name[33][128] //The items name
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych