Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odbiera kase po strzale


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jonywalker

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:66
Offline

Napisano 05.06.2010 12:27

Witam ;]

Chce dodac moc do klasy która robi coś takiego:

- gdy gracz z tą klasą strzeli w przeciwnika przeciwnikowi zostanie odebrane ileś tam kasy a temu cos strzelił zostanie dodana i tak np co drugi strzal odbieralo by 500 $$ dzialanie podobne jak Arrabian boots tylko żeby to było 500 $$ co drugi strzał...

Ja jakoś nie moge tego ustawic ;/

Pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 0

#2 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 05.06.2010 14:43

musisz zrobic nowy item na to
  • +
  • -
  • 0

#3 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 14:50

Sprubój tak:
Tworzysz nowy bonus:
public add_theif2_bonus(id,attacker_id)
{
if (player_b_theif2[attacker_id] > 0)
{
new roll1 = random_num(1,2)
if (roll1 == 1)
{
if (cs_get_user_money(id) > player_b_theif2[attacker_id])
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-player_b_theif2[attacker_id])
if (cs_get_user_money(attacker_id) + player_b_theif2[attacker_id] <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+player_b_theif2[attacker_id])
}
}
else
{
new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id,0)
if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(id) + allthatsleft)
}
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 05.06.2010 15:00

poco? "szukajcie a znajdziecie".
szukalem i znalazlem

#5 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 15:11

#Mesh
Potrafisz czytać?

- gdy gracz z tą klasą strzeli w przeciwnika przeciwnikowi zostanie odebrane ileś tam kasy a temu cos strzelił zostanie dodana i tak np co drugi strzal odbieralo by 500 $$ dzialanie podobne jak Arrabian boots tylko żeby to było 500 $$ co drugi strzał..


  • +
  • -
  • 0

#6 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 05.06.2010 15:20

ahh to przepraszam

pokaz punkcje player_b_thife pewnie cos zmieniales

#7 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 15:26

Nic nie zmieniał zapewne, bo w funkcji jest tylko 1/5 szans na ukradnięcie kasy.
  • +
  • -
  • 0

#8 Jonywalker

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:66
Offline

Napisano 05.06.2010 16:13

Sprubój tak:
Tworzysz nowy bonus:

public add_theif2_bonus(id,attacker_id)
{
if (player_b_theif2[attacker_id] > 0)
{
new roll1 = random_num(1,2)
if (roll1 == 1)
{
if (cs_get_user_money(id) > player_b_theif2[attacker_id])
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-player_b_theif2[attacker_id])
if (cs_get_user_money(attacker_id) + player_b_theif2[attacker_id] <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+player_b_theif2[attacker_id])
}
}
else
{
new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id,0)
if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(id) + allthatsleft)
}
}
}
}
}


No ja próbowałem jakoś to zmieniac i dodawac przy wyborze klasy player_b_theif

ale w itemie arrabian boots

{
player_item_name[id] = "Arabian Boots"
player_item_id[id] = rannum
player_b_theif[id] = random_num(500,1000)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/5 szans by krasc zloto%i za kazdym razem jak uderzasz. Uzyj zeby zamienic zloto w zycia",player_item_name[id],player_b_theif[id])
}

za co to odpowiada?
player_b_theif[id] = random_num(500,1000)

I drugie ptyanie

new roll1 = random_num(1,2)

To znaczy ze szansa jest 1/2 ?

Bo w oryginale jest

new roll1 = random_num(1,5)

i to znaczy ze jest 1/5 szans?

Jak tak to pomogłeś mi zrozumiec ;]

Tylko jeszcze jakie nowe zmienne dodać?
  • +
  • -
  • 0

#9 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 16:25

Tak
new roll1 = random_num(1,2)

Odpowiada za to że jest 50% (1/2) na ukradnięcie, natomiast to
new roll1 = random_num(1,5)

odpowiada za to że ma się 20% (1/5) szans na ukradnięcie.
Zmienne zrób na podstawie b_theif.
  • +
  • -
  • 0

#10 Jonywalker

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:66
Offline

Napisano 05.06.2010 18:32

A co odpowiada za ilość odebranej kasy ?

Aha i gdzie przy dodawaniu klas dodac tą moc ?
  • +
  • -
  • 0

#11 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 05.06.2010 23:10

zalezy czy ma byc standardowo czy tak zwana moc noza

public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == TWOJAKLASA)
{
player_b_theif2[i] = 1
}


lub jako moc noza
znajdz [code=auto:0]case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")[/cpde]
dodaj

case TwojaKlasa:
{
show_hudmessage(id, "TEKST PO NALADOWANIU")
player_b_theif2[i] = 1
}


player_b_theif2[i] = 1 to jest nazwa funkcji ktora tworzyles razem z Krejzol




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych