Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Odbiera kase po strzale
#1
Napisano 05.06.2010 12:27
Chce dodac moc do klasy która robi coś takiego:
- gdy gracz z tą klasą strzeli w przeciwnika przeciwnikowi zostanie odebrane ileś tam kasy a temu cos strzelił zostanie dodana i tak np co drugi strzal odbieralo by 500 $$ dzialanie podobne jak Arrabian boots tylko żeby to było 500 $$ co drugi strzał...
Ja jakoś nie moge tego ustawic ;/
Pomoże ktoś?
#2
Napisano 05.06.2010 14:43
#3
Napisano 05.06.2010 14:50
Tworzysz nowy bonus:
public add_theif2_bonus(id,attacker_id)
{
if (player_b_theif2[attacker_id] > 0)
{
new roll1 = random_num(1,2)
if (roll1 == 1)
{
if (cs_get_user_money(id) > player_b_theif2[attacker_id])
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-player_b_theif2[attacker_id])
if (cs_get_user_money(attacker_id) + player_b_theif2[attacker_id] <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+player_b_theif2[attacker_id])
}
}
else
{
new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id,0)
if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(id) + allthatsleft)
}
}
}
}
}
#5
Napisano 05.06.2010 15:11
Potrafisz czytać?
- gdy gracz z tą klasą strzeli w przeciwnika przeciwnikowi zostanie odebrane ileś tam kasy a temu cos strzelił zostanie dodana i tak np co drugi strzal odbieralo by 500 $$ dzialanie podobne jak Arrabian boots tylko żeby to było 500 $$ co drugi strzał..
#6
Napisano 05.06.2010 15:20
pokaz punkcje player_b_thife pewnie cos zmieniales
#7
Napisano 05.06.2010 15:26
#8
Napisano 05.06.2010 16:13
Sprubój tak:
Tworzysz nowy bonus:public add_theif2_bonus(id,attacker_id)
{
if (player_b_theif2[attacker_id] > 0)
{
new roll1 = random_num(1,2)
if (roll1 == 1)
{
if (cs_get_user_money(id) > player_b_theif2[attacker_id])
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-player_b_theif2[attacker_id])
if (cs_get_user_money(attacker_id) + player_b_theif2[attacker_id] <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+player_b_theif2[attacker_id])
}
}
else
{
new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id,0)
if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(id) + allthatsleft)
}
}
}
}
}
No ja próbowałem jakoś to zmieniac i dodawac przy wyborze klasy player_b_theif
ale w itemie arrabian boots
{
player_item_name[id] = "Arabian Boots"
player_item_id[id] = rannum
player_b_theif[id] = random_num(500,1000)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/5 szans by krasc zloto%i za kazdym razem jak uderzasz. Uzyj zeby zamienic zloto w zycia",player_item_name[id],player_b_theif[id])
}
za co to odpowiada?
player_b_theif[id] = random_num(500,1000)
I drugie ptyanie
new roll1 = random_num(1,2)
To znaczy ze szansa jest 1/2 ?
Bo w oryginale jest
new roll1 = random_num(1,5)
i to znaczy ze jest 1/5 szans?
Jak tak to pomogłeś mi zrozumiec ;]
Tylko jeszcze jakie nowe zmienne dodać?
#9
Napisano 05.06.2010 16:25
new roll1 = random_num(1,2)
Odpowiada za to że jest 50% (1/2) na ukradnięcie, natomiast to
new roll1 = random_num(1,5)
odpowiada za to że ma się 20% (1/5) szans na ukradnięcie.
Zmienne zrób na podstawie b_theif.
#10
Napisano 05.06.2010 18:32
Aha i gdzie przy dodawaniu klas dodac tą moc ?
#11
Napisano 05.06.2010 23:10
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
if(player_class[i] == TWOJAKLASA)
{
player_b_theif2[i] = 1
}
lub jako moc noza
znajdz [code=auto:0]case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")[/cpde]
dodaj
case TwojaKlasa:
{
show_hudmessage(id, "TEKST PO NALADOWANIU")
player_b_theif2[i] = 1
}
player_b_theif2[i] = 1 to jest nazwa funkcji ktora tworzyles razem z Krejzol
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych