Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nazwa Klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 missfan

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 04.06.2010 15:48

Witam.
Mam pytanie gdzie sie zmienia NAZWY KLAS.

w sma ale gdzie :>??


tutaj??

enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "Brak","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }

#2 Evinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 04.06.2010 15:50

new Race[9][18] = { "Brak","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
TAM
  • +
  • -
  • 0

#3 missfan

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 04.06.2010 15:51

na pewno? nie bedzie zadnego bugu czy cos?
jak zmienie nazwy klas:>??

#4 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 04.06.2010 16:03

szukasz linijki 265 standardowo lista klas hp itp ale jak zmienisz nazwe to bedzie bug potem musisz szukac starej nazwy o calym skrypcie i zmienic na ta wlasciwa ;)

[warn=Pavulon]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]

#5 missfan

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 04.06.2010 16:13

mi chodzi tylko o zmiane nazwy w tym jak wpisze: /klasa

a reszta niech zostanie tak jak bylo :> to tez bedzie bug??:> hmm

#6 Evinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 04.06.2010 16:19

new Race[9][18] = { "Brak","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
To jest nazwa jaka ma być pokazywana na serverze
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
To jest do mocy na nozu itp.
  • +
  • -
  • 0

#7 missfan

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 04.06.2010 16:21

no dobra
new Race[9][18] = { "Brak","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }

a jak zmeinie te nazwy to bedzie BUG czy nie bedzie?

#8 Evinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 04.06.2010 16:23

NIC SIĘ NIE STANIE!!!!
Tylko w grze będzie np. zamiast MAG zrobisz Czarownik to będzie Czarownik ale moce dajesz jako do MAG.
  • +
  • -
  • 0

#9 missfan

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 04.06.2010 16:26

ok to zaraz zoabcze co to bedzie xD

04 czerwiec 2010 - 18:00:
ok dziala...

a gdzie zmienic nazwy klas jak wpisze:


/klasy

info o klasach. :>

#10 Evinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 04.06.2010 17:27

public show_menu_klasy(id)
{
	new text[513]

	format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Mnich^n\w3. Paladyn^n\w4. Zabojca^n\w5. Nekromanta^n\w6. Barbarzynca^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n^n\w0 Exit") 

	new keys 
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 

public klasy(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			mag(id)
			
		}
		case 1: 
		{	
			mnich(id)
		}
		case 2: 
		{	
			paladyn(id)
		}
		case 3:
		{
			zabojca(id)
		}
		case 4:
		{
			nekromanta(id)
		}
		case 5:
		{
			barbarzynca(id)
		}
		case 6:
		{
			ninja(id)
		}
		case 7:
		{
			Lowca(id)
		}
		case 9:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

//public showklasy(id,klasa[],HP[],zwinnosc[],grawitacja[],widocznosc[],noz[],zdolnosci[])
public mag(id){
	showklasy(id,"Mag","140","Normalna","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}
public paladyn(id){
	showklasy(id,"Paladyn","120","Normalna","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}
public mnich(id){
	showklasy(id,"Mnich","140","+20","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}
public barbarzynca(id){
	showklasy(id,"Barbarzynca","120","-10","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}
public zabojca(id){
	showklasy(id,"Zabojca","135","+50","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}
public nekromanta(id){
	showklasy(id,"Nekromanta","140","+20","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}
public ninja(id){
	showklasy(id,"Ninja","180","+70","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}
public Lowca(id){
	showklasy(id,"Lowca","145","Normalna","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}

Tam zmieniasz gdzie jest Mag itp.
  • +
  • -
  • 0

#11 missfan

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 04.06.2010 17:31

dobra lepiej nie będę ruszal bo zepsuje xD

a jak dodac klase? jest gdzies gotowa klasa jakas do dodania??:>




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych