Witam.
Mam pytanie gdzie sie zmienia NAZWY KLAS.
w sma ale gdzie ??
tutaj??
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "Brak","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nazwa Klas
Temat rozp.
missfan
, 04.06.2010 15:48
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.06.2010 15:48
#2
Napisano 04.06.2010 15:50
new Race[9][18] = { "Brak","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
TAM
TAM
#3
Napisano 04.06.2010 15:51
na pewno? nie bedzie zadnego bugu czy cos?
jak zmienie nazwy klas:>??
jak zmienie nazwy klas:>??
#4
Napisano 04.06.2010 16:03
szukasz linijki 265 standardowo lista klas hp itp ale jak zmienisz nazwe to bedzie bug potem musisz szukac starej nazwy o calym skrypcie i zmienic na ta wlasciwa
[warn=Pavulon]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]
[warn=Pavulon]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]
#5
Napisano 04.06.2010 16:13
mi chodzi tylko o zmiane nazwy w tym jak wpisze: /klasa
a reszta niech zostanie tak jak bylo to tez bedzie bug?? hmm
a reszta niech zostanie tak jak bylo to tez bedzie bug?? hmm
#6
Napisano 04.06.2010 16:19
new Race[9][18] = { "Brak","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
To jest nazwa jaka ma być pokazywana na serverze
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
To jest do mocy na nozu itp.
To jest nazwa jaka ma być pokazywana na serverze
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
To jest do mocy na nozu itp.
#7
Napisano 04.06.2010 16:21
no dobra
new Race[9][18] = { "Brak","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
a jak zmeinie te nazwy to bedzie BUG czy nie bedzie?
new Race[9][18] = { "Brak","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
a jak zmeinie te nazwy to bedzie BUG czy nie bedzie?
#8
Napisano 04.06.2010 16:23
NIC SIĘ NIE STANIE!!!!
Tylko w grze będzie np. zamiast MAG zrobisz Czarownik to będzie Czarownik ale moce dajesz jako do MAG.
Tylko w grze będzie np. zamiast MAG zrobisz Czarownik to będzie Czarownik ale moce dajesz jako do MAG.
#9
Napisano 04.06.2010 16:26
ok to zaraz zoabcze co to bedzie
04 czerwiec 2010 - 18:00:
ok dziala...
a gdzie zmienic nazwy klas jak wpisze:
/klasy
info o klasach.
04 czerwiec 2010 - 18:00:
ok dziala...
a gdzie zmienic nazwy klas jak wpisze:
/klasy
info o klasach.
#10
Napisano 04.06.2010 17:27
public show_menu_klasy(id) { new text[513] format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Mnich^n\w3. Paladyn^n\w4. Zabojca^n\w5. Nekromanta^n\w6. Barbarzynca^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n^n\w0 Exit") new keys keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public klasy(id, key) { switch(key) { case 0: { mag(id) } case 1: { mnich(id) } case 2: { paladyn(id) } case 3: { zabojca(id) } case 4: { nekromanta(id) } case 5: { barbarzynca(id) } case 6: { ninja(id) } case 7: { Lowca(id) } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED } //public showklasy(id,klasa[],HP[],zwinnosc[],grawitacja[],widocznosc[],noz[],zdolnosci[]) public mag(id){ showklasy(id,"Mag","140","Normalna","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci") } public paladyn(id){ showklasy(id,"Paladyn","120","Normalna","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci") } public mnich(id){ showklasy(id,"Mnich","140","+20","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci") } public barbarzynca(id){ showklasy(id,"Barbarzynca","120","-10","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci") } public zabojca(id){ showklasy(id,"Zabojca","135","+50","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci") } public nekromanta(id){ showklasy(id,"Nekromanta","140","+20","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci") } public ninja(id){ showklasy(id,"Ninja","180","+70","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci") } public Lowca(id){ showklasy(id,"Lowca","145","Normalna","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci") }
Tam zmieniasz gdzie jest Mag itp.
#11
Napisano 04.06.2010 17:31
dobra lepiej nie będę ruszal bo zepsuje
a jak dodac klase? jest gdzies gotowa klasa jakas do dodania??
a jak dodac klase? jest gdzies gotowa klasa jakas do dodania??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych