Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

"Powtórzenie" działania pluginu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 fsd

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 04.06.2010 00:56

Korzystam z pluginu napisanego przez R3X'a, dzięki któremu nie otrzymuje się broni początkowych (tt - glock, ct - usp)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "NoStartWeapons"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new bool:gbTouched[33];


public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
        
        RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_usp", "fwTouch");
        RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_glock18", "fwTouch");
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn");
}
public fwTouch(ent, id){
        if(!is_user_alive(id))
                return HAM_IGNORED;
        new szClass[32];
        pev(ent, pev_classname, szClass, 31);
        
        new iTeam;
        // glock
        if(szClass[7] == 'g'){  
                iTeam = 1;
        }
        //usp
        else{                   
                iTeam = 2;
        }
        if(_:cs_get_user_team(id) == iTeam && !gbTouched[id]){
                gbTouched[id] = true;
                engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
                return HAM_SUPERCEDE;
        }
        return HAM_IGNORED;
}
public fwSpawn(id){
        gbTouched[id] = false;
}

Korzystam z COD:MW. Wchodząc na serwer dzięki temu pluginowi wszystko jest ok - nikt nie otrzymuje broni początkowej, lecz później robią się problemy. Gdy ktoś zmieni klasę (np. z Snajpera na Obrońce) po tym niestety na początku rundy otrzymuję tę 'broń początkową' i niestety, zrobiłem sobie profesje 'nożownik' i jak ktoś nie wybierze go od razu, lecz później to prócz kosy posiada glocka/usp :( Co zrobić by nadal w takiej sytuacji ten plugin blokował to ?
  • +
  • -
  • 0

#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 08.06.2010 20:51

Nie uzywalem go ale czy wgrales ten plugin w plugins.ini przed codmodem ?
Jesli nie to sprobuj tak wlasnie zrobic.
  • +
  • -
  • 0

#3 fsd

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 08.06.2010 22:23

Nie uzywalem go ale czy wgrales ten plugin w plugins.ini przed codmodem ?
Jesli nie to sprobuj tak wlasnie zrobic.


I tak pewnie by nic nie dało, według powinno się bodajże zrobić pętle. Lecz już sobie dałem radę, innym cwanym sposobem zablokowałem możliwość używania; wyciągnięcia usp/glock'a, choć jest jeden minus tego.. Teraz w COD modzie nie mogę nikomu dać usp/glock bo jest blokowany...

Zrobiłby ktoś prawidłowo pętle, czy coś, żeby tamto jakoś się powtarzało ?
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.06.2010 22:25

pętal nie jest tu potrzebna ale spróbuj dać ten plugin wyżej w plugins.ini niż cod bo to ma znaczenie :)
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.06.2010 14:32

w sma codmoda poszukaj funkcji

public odrodzenie(id)
i w niej switcha:
switch(get_user_team(id))

wywal tego switcha (oba pola - case 1: i case 2:)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych