/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "NoStartWeapons" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" new bool:gbTouched[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_usp", "fwTouch"); RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_glock18", "fwTouch"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn"); } public fwTouch(ent, id){ if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; new szClass[32]; pev(ent, pev_classname, szClass, 31); new iTeam; // glock if(szClass[7] == 'g'){ iTeam = 1; } //usp else{ iTeam = 2; } if(_:cs_get_user_team(id) == iTeam && !gbTouched[id]){ gbTouched[id] = true; engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent); return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED; } public fwSpawn(id){ gbTouched[id] = false; }
Korzystam z COD:MW. Wchodząc na serwer dzięki temu pluginowi wszystko jest ok - nikt nie otrzymuje broni początkowej, lecz później robią się problemy. Gdy ktoś zmieni klasę (np. z Snajpera na Obrońce) po tym niestety na początku rundy otrzymuję tę 'broń początkową' i niestety, zrobiłem sobie profesje 'nożownik' i jak ktoś nie wybierze go od razu, lecz później to prócz kosy posiada glocka/usp Co zrobić by nadal w takiej sytuacji ten plugin blokował to ?