Jak zrobić funkcję która daje likwiduje ograniczenie ammo - przykład, ak47 - gracz zuzyje serią 30 naboi, gdy znika ostatni pojawia się od razu 30 kolejnych, nie dodatkowy magazynek do przeładowania tylko od razu do strzału. Tak, żeby dało się np wystrzelić bez przerwy 2000 naboi.
30 maj 2010 - 15:38:
refresh
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
unlimited ammo
Temat rozp. Change, 28.05.2010 14:31
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.05.2010 14:31
#2
Napisano 30.05.2010 15:01
event curweapon i dla przykładu deagle
public CurWeapon(id){
if(nie_ograniczone_ammo == true){
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle",id)
if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7) //ustaw broni 7 ammo
}
}
}
#3
Napisano 30.05.2010 17:13
Przepraszam, że wtrącę, ale jak zrobię tak:
To będzie działać?
public CurWeapon(id){ if(player_class[id] == Nekromanta){ new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle",id) if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0 { cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7) //ustaw broni 7 ammo } } }
To będzie działać?
#4
Napisano 30.05.2010 17:43
tak będzie działać
#5
Napisano 30.05.2010 17:49
Nie będzie działać, bo CurWeapon jest wywoływany przy zmianie broni...
#6
Napisano 30.05.2010 17:59
Czyli jak to zrobić?
#7
Napisano 30.05.2010 18:01
będzie działało event cur wepon jest wywoływany przy zianie borni i zmianie amunicji więc w większości przypadków przy strzelaniu
#8
Napisano 30.05.2010 18:56
oraz przy przeladowywaniu
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#9
Napisano 30.05.2010 18:59
Przy kompilacji :
Kod
Gdzie błąd?
Warning: Unreachable code on line 1349 Warning: Loose indentation on line 1349 Warning: Function "CurWeapon" should return a value on line 1356
Kod
if(klasa_gracza[id] == Komandos){ //linia 1349 new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle",id) if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0 { cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7) //ustaw broni 7 ammo } //linia 1356 }
Gdzie błąd?
#10
Napisano 30.05.2010 19:03
dodam ze mozesz to zrobic tak ze sprawdzasz ammo i jesli rowne 0 to dajesz gosciowi bron ktora on ma i dostanie bron z pelnym magazynkiem
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#11
Napisano 30.05.2010 19:10
Jak już tak to niech bedzie tak proszę tylko o znalezienie mojego błędu
01 czerwiec 2010 - 16:21:
@refresh
Ktoś wie w czym błąd?
01 czerwiec 2010 - 16:21:
@refresh
Ktoś wie w czym błąd?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych