Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Wyrzucamy item gdy nas zbiją

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 hubert4444

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:40
  • GG:
  • Lokalizacja:Ropczyce
Offline

Napisano 22.05.2010 12:43

Poradnik jak ustawić auto-wyrzucanie itemu gdy nas zabija w cod modzie.

Szukamy eventu śmierci ( public Death() )
Całość wygląda tak :
public Death()
{
	new id = read_data(2);
	new attacker = read_data(1);
	
	if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new weapon = get_user_weapon(attacker);
	new zdrowie = get_user_health(attacker);
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new nowe_doswiadczenie = 0;
		
		nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
		
		
		if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
			nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
		
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
		
		if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
		{
	
			new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
			set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
			set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
		}

		if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
			DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
	
		if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
		{
			new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
			set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
		}
		
		set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
		ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
		
		doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
	}

za
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
dodajemy
WyrzucPrzedmiot(id);
czyli całość ma wyglądać tak :

public Death()
{
	new id = read_data(2);
	new attacker = read_data(1);
	
	if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new weapon = get_user_weapon(attacker);
	new zdrowie = get_user_health(attacker);
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new nowe_doswiadczenie = 0;
		
		nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
		
		
		if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
			nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
		
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
		
		if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
		{
	
			new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
			set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
			set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
		}

		if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
			DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
	
		if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
		{
			new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
			set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
		}
		
		set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
		ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
		
		doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
		WyrzucPrzedmiot(id);
	}

Pozdrawiam !

Użytkownik hubert4444 edytował ten post 02.06.2010 17:03

  • +
  • -
  • 0

#2 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 11.07.2010 10:25

Nie dziala !!!! nawet jak zamiast WyrzucPrzedmiot(id) dam UsunPrzedmiot(id)
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#3 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.07.2010 11:34

by sprawdzić czy na serio nie działa też wpisałem to :)

jak mówił kolega wyżej: Nie działa :)

można poradnik usunąć....
  • +
  • -
  • 0

#4 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 11.07.2010 17:25

Dziala tylko zle napisal powinno byc tak:
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);
WyrzucPrzedmiot(id);

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = 0;

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;


if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;

if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];

if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{

new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}

if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}

set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);

doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 11.07.2010 17:26

  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#5 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 11.07.2010 23:23

Powinno być tak

public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);
WyrzucPrzedmiot(id);

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = 0;

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;


if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;

if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];

if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{

new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}

if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}

set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);

doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}
}


#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 20.07.2010 09:26

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Tutoriale
do
Scripting -> Gotowe funkcje

  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.11.2010 14:50

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Gotowe funkcje
do
Scripting -> Tutoriale -> Modyfikacje pluginów

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych