Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie bytu.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 21.05.2010 21:22

Macie tutaj pewną funkcję do tworzenia bytów, z pełnymi parametrami(no, prawie ;>).
fm_spawn_ent(szClassname[] = "info_target", szModel[]="", Float:fMins[3] = {-1.0, -1.0, -1.0}, Float:fMaxs[3] = {1.0, 1.0, 1.0}, iSolid = SOLID_NOT, Float:fOrigin[3] = {0.0, 0.0, 0.0}, Float:fHealth = 100.0, Float:fTakedamage = DAMAGE_YES, iMovetype = MOVETYPE_NONE)
{
new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
if(!pev_valid(ent))
return 0;

set_pev(ent, pev_classname, classname)
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, model)
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
set_pev(ent, pev_mins, mins)
set_pev(ent, pev_maxs, maxs)
set_pev(ent, pev_solid, solid)
set_pev(ent, pev_origin, fOrigin)
set_pev(ent, pev_health, health)
set_pev(ent, pev_takedamage, takedamage)
set_pev(ent, pev_movetype, movetype)

return ent;
}

Myślę że komuś może się przydać.

Użytkownik Owner123 edytował ten post 24.05.2010 18:08

  • +
  • -
  • 3

#2 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 22.05.2010 09:18

Super! Dzięki! Plusik masz ;]
  • +
  • -
  • 0

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 22.05.2010 13:12

jak juz wrzucasz to moglbys jednak opisac parametry tudziez warianty parametrow
np
iMovetype:

MOVETYPE_NONE

MOVETYPE_FLY


itd
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 22.05.2010 14:10

To nie tutorial a gotowa funkcja.
  • +
  • -
  • 0

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 22.05.2010 22:56

no ale funkcja zawiera parametry wiec dobrze by bylo napisac co one oznaczaja bo niektorym movetype czy class moze nic nie mowic
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 23.05.2010 16:00

Po utworzeniu, a przez ustawianiem parametrów i spawnem warto sprawdzić czy byt udało się utworzyć. pev_valid
  • +
  • -
  • 1

#7 Owner123

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 24.05.2010 18:08

Poprawione ;)
Go[Q], wlasnie po to dałem domyślne parametry aby można było szukać nazw o takich prefixach. Poza tym osoba która zna angielski bez problemu powinna się połapać.

Użytkownik Owner123 edytował ten post 24.05.2010 18:10

  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.05.2010 18:22

a co jeśli ustawie MOVETYPE_FOLLOW ;) (pev_aiment)
  • +
  • -
  • 0

#9 Owner123

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 27.05.2010 20:30

Od tego jest return aby nadal można było manipulować bytem ;)
  • +
  • -
  • 0

#10 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 30.11.2010 21:36

Rozumiem, że to stawia dany model na mapie ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych