Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Zwiększanie liczby noży do rzucania/Long Jumpów u Paladyna

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 bogery15

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:202
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.05.2010 01:48

Tutorial wyjaśni nam jak zwiększyć liczbę nożów do rzucania na ninji / zabójcy i long jump-ow u Paladyna:
Zwiększenie liczby noży:
w dbmod_5.9l znajdz:
public give_knife(id)
{
new knifes = 0
if(player_class[id] == Ninja) knifes = 5 + floatround ( player_intelligence[id]/10.0 , floatround_floor )
else if(player_class[id] == Zabojca) knifes = 1 + floatround ( player_intelligence[id]/20.0 , floatround_floor )

Zamień na: (zamiast X wstawiamy liczbę noży do rzucania ninji, zamiast Y liczbę noży do rzucania zabójcy)
public give_knife(id)
{
new knifes = 0
if(player_class[id] == Ninja) knifes = X + floatround ( player_intelligence[id]/10.0 , floatround_floor )
else if(player_class[id] == Zabojca) knifes = Y + floatround ( player_intelligence[id]/20.0 , floatround_floor )


Zwiekszanie Liczby Long Jump-ów:
znajdz:
		if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
else JumpsMax[id]=0

Zamień na: ( w X wpisujemy liczbe skoków )
		if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=X+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
else JumpsMax[id]=0

Użytkownik bogery15 edytował ten post 18.05.2010 01:49


#2 Szafrant

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 18.05.2010 17:57

Spoko, poradnik przydatny dla początkujących :]

Użytkownik SqL! edytował ten post 18.05.2010 17:57

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych