Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

cs_get_user_model


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.05.2010 15:21

Witam, jak zmienic model klasy robie cos takiego:


public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
precache_model("models/bag.mdl")
precache_model("models/zombie.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_ignite.mdl")
precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")
precache_model("models/player/arctic/arctic.mdl")
precache_model("models/player/leet/leet.mdl")
precache_model("models/player/guerilla/guerilla.mdl")
precache_model("models/player/terror/terror.mdl")
precache_model("models/player/urban/urban.mdl")
precache_model("models/player/sas/sas.mdl")
precache_model("models/player/gsg9/gsg9.mdl")
precache_model("models/player/gign/gign.mdl")
precache_model(SWORD_VIEW)
precache_model(SWORD_PLAYER)
precache_model(KNIFE_VIEW)
precache_model(KNIFE_PLAYER)
precache_model(C4_VIEW)
precache_model(C4_PLAYER)
precache_model(HE_VIEW)
precache_model(HE_PLAYER)
precache_model(FL_VIEW)
precache_model(FL_PLAYER)
precache_model(SE_VIEW)
precache_model(SE_PLAYER)
precache_sound("weapons/xbow_hit2.wav")
precache_sound("weapons/xbow_fire1.wav")
sprite_blood_drop = precache_model("sprites/blood.spr")
sprite_blood_spray = precache_model("sprites/bloodspray.spr")
sprite_ignite = precache_model("addons/amxmodx/diablo/flame.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
sprite_laser = precache_model("sprites/laserbeam.spr")
sprite_boom = precache_model("sprites/zerogxplode.spr")
sprite_line = precache_model("sprites/dot.spr")
sprite_lgt = precache_model("sprites/lgtning.spr")
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr")
sprite_fire = precache_model("sprites/explode1.spr")
sprite_gibs = precache_model("models/hgibs.mdl")
sprite_beam = precache_model("sprites/zbeam4.spr")

precache_model("models/player/arctic/arctic.mdl")
precache_model("models/player/terror/terror.mdl")
precache_model("models/player/leet/leet.mdl")
precache_model("models/player/guerilla/guerilla.mdl")
precache_model("models/player/gign/gign.mdl")
precache_model("models/player/sas/sas.mdl")
precache_model("models/player/gsg9/gsg9.mdl")
precache_model("models/player/urban/urban.mdl")
precache_model("models/player/vip/vip.mdl")
precache_model("models/player/nazwa/nazwa.mdl")

precache_sound(SOUND_START)
precache_sound(SOUND_FINISHED)
precache_sound(SOUND_FAILED)
precache_sound(SOUND_EQUIP)

precache_sound("weapons/knife_hitwall1.wav")
precache_sound("weapons/knife_hit4.wav")
precache_sound("weapons/knife_deploy1.wav")
precache_model("models/diablomod/w_throwingknife.mdl")
precache_model("models/diablomod/bm_block_platform.mdl")

precache_model(cbow_VIEW)
precache_model(cvow_PLAYER)
precache_model(cbow_bolt)
}


i

public select_class_menu(id, key)
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
cs_set_user_model(id, "nazwa")
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


Czemu moze nie dziala to?
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 15.05.2010 15:24

nie wiem po co dałeś w precatche dwa razy te modele po 2 po 2 jak chcesz mu dać ten model to użyj funcji

cs_get_user_model(id, "nazwa")

#3 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.05.2010 16:42

Jak daje tak jak ty napisales to wyswietla sie blad
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Number of arguments does not match definition on line 5159
Error: Number of arguments does not match definition on line 5174
Warning: Loose indentation on line 6203
Warning: Function "block" should return a value on line 9183

2 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\user\Pulpit\dbmod 5.9l.amx (compile failed).

15 maj 2010 - 18:20:
Reup

15 maj 2010 - 19:23:
Reup
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 15.05.2010 19:42

możesz udostępnić SMA

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 15.05.2010 23:03

Nie zamykasz switcha.
zamień:

{
ShowKlasy(id,lx)

->

{
ShowKlasy(id,lx)
}

  • +
  • -
  • 1

#6 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.05.2010 23:12

A dzięki Vert za lookniecie :D:D
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#7 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 16.05.2010 01:22

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych