Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

register_logevent "0=World triggered"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 15.05.2010 11:22

1. Do czego służy wydarzenie: 0=World triggered?
2. Jaki event jest do restartu (sv_restart albo sv_restart_round)?

3. Czy jak dam tak to będzie zaliczało + przy rest, połączeniu resetowało? ;P
	register_logevent("Round_Start", 2, "1=Round_Start")
	register_logevent("Round_Reset", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")

Round_Start (Nalicza rundy)

public Round_Start()
{
	round++;
	new players[32], player, pnum;
	get_players(players, pnum, "a");
	for(new i = 0; i < pnum; i++)
	{
		player = players[i];
		if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
		{
			give_item(player, "weapon_hegrenade");
			give_item(player, "weapon_flashbang");
			give_item(player, "weapon_flashbang");
			give_item(player, "weapon_smokegrenade");
			give_item(player, "item_assaultsuit");
			give_item(player, "item_thighpack");
			if (!get_pcvar_num(g_menu_active))
				return PLUGIN_CONTINUE
			if(round > 3) Showrod(player)
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Round_Reset (Jeśli jest Restart, Rozpoczęcie gry) Dnie wiem jak to zrobić, aby zerowało:

public Round_Reset()
round;
czy np. round = 0;
czy jak?

Użytkownik camilost edytował ten post 15.05.2010 12:11

  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.05.2010 20:06

1.
wysyłane gdy coś wpływa na świat; zauważyłem to na początku i końcu rundy, pewnie coś jeszcze :P
2.
register_event("TextMsg", "eventRestartRound", "a", "2&Game_will_restart_in");

  • +
  • -
  • 1

#3 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 16.05.2010 02:32

Jeszcze jedno pytanie: Jak jest "Round draw" czy jakoś tak, jaki evet ? :P
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 16.05.2010 10:09

World triggered "Round_Draw"

  • +
  • -
  • 0

#5 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 16.05.2010 10:51

aha :wstyd: . Zaraz przetestuję, na razie z game commencing działało i restartowało ^^

Edit. A da się to zrobić tak jak z tym: register_event("TextMsg", "eventRestartRound", "a", "2&Game_will_restart_in");
Tak że by przechwytywał ten napis Game Commencing?

Ten "0=World triggered" to źle działa i ciągle restartuje, czyli nigdy nie dochodzi do 3 naliczonych rund.

Użytkownik camilost edytował ten post 17.05.2010 11:57

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych