2. Jaki event jest do restartu (sv_restart albo sv_restart_round)?
3. Czy jak dam tak to będzie zaliczało + przy rest, połączeniu resetowało?
register_logevent("Round_Start", 2, "1=Round_Start") register_logevent("Round_Reset", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
Round_Start (Nalicza rundy)
public Round_Start() { round++; new players[32], player, pnum; get_players(players, pnum, "a"); for(new i = 0; i < pnum; i++) { player = players[i]; if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H) { give_item(player, "weapon_hegrenade"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "weapon_smokegrenade"); give_item(player, "item_assaultsuit"); give_item(player, "item_thighpack"); if (!get_pcvar_num(g_menu_active)) return PLUGIN_CONTINUE if(round > 3) Showrod(player) } } return PLUGIN_HANDLED }
Round_Reset (Jeśli jest Restart, Rozpoczęcie gry) Dnie wiem jak to zrobić, aby zerowało:
public Round_Reset() round;czy np. round = 0;
czy jak?
Użytkownik camilost edytował ten post 15.05.2010 12:11