Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Deagle 1/x


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.05.2010 08:05

Problem polega z tym, że zrobiłem item Deagle 1/x niby wszystko ok ale nie zabija na hita

public add_bonus_deaglemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_deaglemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_DEAGLE && player_class[attacker_id]!=Ninja)

	{

		if (!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED

		if (random_num(1,player_b_deaglemaster[attacker_id]) == 1)
		UTIL_Kill(attacker_id,id,"deagle")

	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

To mam
	}	
	if(player_b_deaglemaster[id]>0)
	{
		if(player_b_deaglemaster[id]>5) player_b_deaglemaster[id]-=random_num(0,2)
		else if(player_b_deaglemaster[id]>2) player_b_deaglemaster[id]-=random_num(0,1)
		else if(player_b_deaglemaster[id]>1) player_b_deaglemaster[id]-=random_num(-1,1)

To też, zmienne są co źle?
  • +
  • -
  • 0

#2 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.05.2010 07:52

dodałeś pod tym :
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)

To ?
add_bonus_deaglemasterdamage(attacker_id,id,weapon)

  • +
  • -
  • 0

#3 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 16.05.2010 10:15

Tak
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych