Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Golden Gun


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
41 odpowiedzi w tym temacie

#21 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 07.09.2008 09:11

zobacz co ci w konsoli wyskakuje
  • +
  • -
  • 0

#22 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 07.09.2008 09:43

entity_set_float(id,EV_FL_fov,90.0) // Bez zooma
entity_set_float(id,EV_FL_fov,55.0) // Zoom jak w aug

Muszisz tylko dorobic kod co bedzie wykrywal PPM gdy ma sie GoldGuna ;-)

PS. Uzylem ->Mojego pluga <- i chwile sie pobawilem zoomem i wiem co trzeba zmieniac by byl taki efekt ^^
  • +
  • -
  • 0

#23 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 07.09.2008 09:45

Jeżeli plugin Ci nie odpala i w konsoli wyskakuję Ci coś takiego: Cytat:
L 03/23/2008 - 14:59:45: Invalid CVAR pointer
L 03/23/2008 - 14:59:45: [AMXX] Run time error 10 (plugin "Golden_Gun.amxx") (native "get_pcvar_num") - debug not enabled!
L 03/23/2008 - 14:59:45: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


to znaczy, że:
1. Albo nie dodałeś amxmod_compat.amxx (ten plugin standardowo jest w amxx, trzeba odznaczyć ; sprzed nazwy pluginu)
  • +
  • -
  • 0

#24 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 07.09.2008 10:05

http://amxx.pl/viewtopic.php?p=15628
  • +
  • -
  • 0

#25 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 07.09.2008 10:17

#include <amxmodx> 

#include <amxmisc> 

#include <engine> 



#define PLUGIN "zoom"

#define VERSION "0.1"

#define AUTHOR "Miczu"



new g_msg_SetFOV



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	g_msg_SetFOV = get_user_msgid("SetFOV")

}





new zmienna[33] 

new zoom[33]



public client_PreThink(id) 

{ 

	new button = get_user_button(id) 

		

	if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2)

	{

		zoom[id]++

		if(zoom[id]>3)zoom[id]=0

		

		if(zoom[id]==0) set_fov(id,90)

		else if(zoom[id]==1) set_fov(id,55)

		else if(zoom[id]==2) set_fov(id,25)

		else if(zoom[id]==3) set_fov(id,5)

	}

		

	if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1 

	else zmienna[id] = 0 

}



public set_fov(id,fov)

{

	if(is_user_alive(id))

	{

		message_begin(MSG_ONE,g_msg_SetFOV,{0,0,0},id)

		write_byte( fov ) 

		message_end()

	}

}
powinno sie przydac - gotowe to testow
  • +
  • -
  • 0

#26 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 07.09.2008 11:27

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <csx>

#define PLUGIN "Golden_Gun"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "MaKeL"


new g_msg_SetFOV 
new bool:masz_golden_gun[33] 
new cvar_on;
new cvar_goldengun_cost;
new zmienna[33] 
new zoom[33] 


public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	pause("ac")
	register_clcmd("say /goldengun","kupgoldengun");
	register_clcmd("say /gg","kupgoldengun");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") 
	register_event("CurWeapon","curweap","be", "1=1");
	g_msg_SetFOV = get_user_msgid("SetFOV") 
	
	
	
	
	cvar_on = register_cvar("amxx_goldengun_on", "1");
	cvar_goldengun_cost = register_cvar("amxx_goldengun_cost", "16000")
	register_cvar( "amxx_goldengunded", "1" )
	
}
public plugin_precache() {    
	
	precache_model("models/gg/v_deagle.mdl");
	precache_model("models/gg/p_deagle.mdl");
}   
public client_connect(id) { 
	
	masz_golden_gun[id] = false
	

}
public client_PreThink(id) 
{ 
	
    new button = get_user_button(id) 
    new clip,ammo
	
    if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE)
    {  
    	
    if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2) 
    { 
        zoom[id]++ 
        if(zoom[id]>1)zoom[id]=0 
        
        if(zoom[id]==0) set_fov(id,90) 
        else if(zoom[id]==1) set_fov(id,55) 
    } 
        
    if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1 
    else zmienna[id] = 0 
} 
}
public set_fov(id,fov) 
{ 
    if(is_user_alive(id)) 
    { 
        message_begin(MSG_ONE,g_msg_SetFOV,{0,0,0},id) 
        write_byte( fov ) 
        message_end() 
    } 
}
public kupgoldengun(id)
{
	
        if(!get_pcvar_num(cvar_on)) {    
		client_print(id,print_chat,"[AMXX] Mod GolednGun jest nieaktywny");
		return PLUGIN_HANDLED;
	} else {
		new money = cs_get_user_money(id);
		new price = get_pcvar_num(cvar_goldengun_cost);
		
		if(!is_user_alive(id)) {
			client_print(id, print_chat, "[AMXX] Czlowieku ty niezyjesz");
		} else if(masz_golden_gun[id]) {
			client_print(id, print_chat, "[AMXX] Masz juz GoldenGun");
		} else if(money < price) {
			client_print(id,print_chat,"[AMXX] Niemasz tyle kasy");
		} else {
			masz_golden_gun[id] = true;
			cs_set_user_money(id, money - price);
			set_task(0.2,"GiveWeapona", id)
			client_cmd(id,"weapon_usp;weapon_glock18;weapon_elite;weapon_p228;wait;wait;wait;wait;drop")
						
			client_print(id,print_chat,"[AMXX] Kupiles GoldenGun za %i $",price);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public GiveWeapona(id)
{
	give_item(id,"weapon_deagle");
	give_item(id,"ammo_50ae");
	give_item(id,"ammo_50ae");
	give_item(id,"ammo_50ae");
	
			
			
}
public DeathMsg()
{
	
	new id = read_data(2) 
	masz_golden_gun[id]=false
}
public curweap(id)
{        
        set_fov(id,90) 
	
  	new clip,ammo
	
	if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE) { 
	
		
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/gg/v_deagle.mdl")
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/gg/p_deagle.mdl")
		entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0})
		
	        
	
		
		
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, headshot, TA)
{	
	new attteam, victeam, attfrags, vicfrags, attmoney
	if(is_user_alive(victim))
	{
		if((attacker != victim)) //prevents killing self with knife from fall damage.
		{
			if(wpnindex == CSW_DEAGLE )
			{
				if (damage > 0) 
				{
					if(masz_golden_gun[attacker]) 
					{
				
				      user_silentkill( victim )
 				      make_deathmsg( attacker, victim, headshot, "deagle" )
				         }
				}			
			}
		}
	}
			
	if( damage > 0 ) {
		attteam = get_user_team( attacker )
		victeam = get_user_team( victim )
		attfrags = get_user_frags( attacker )
		vicfrags = get_user_frags( victim )
		attmoney = cs_get_user_money( attacker )
		if( attteam != victeam) {
			set_user_frags( attacker, attfrags + 1 )
			if(vicfrags > 0) {
				set_user_frags( victim, vicfrags + 1 )
			}
			cs_set_user_money( attacker, attmoney + 300 )
		}
		if( attteam == victeam ) {
			set_user_frags( attacker, attfrags - 1 )
		}
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}





wersja z zoomem

Dzięki MICZU za pomoc
  • +
  • -
  • 0

#27 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 07.09.2008 11:40

public curweap(id) 
{        
        set_fov(id,90)

Popraw bo ten event jest wywolywany tez przy strzale - gdy bron ==gg i ma zoom to fov(id,55 )

[ Dodano: 07-09-2008, 12:47 ]
Aha i nie mozna oddac swojego gg przez drop ;>
  • +
  • -
  • 0

#28 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 07.09.2008 12:41

public curweap(id) 
{        
        set_fov(id,90)
zrobiłem tak gdyż
jesli mamy gg i przyblizymy i zmienimy na nuz to przyblizenie zostaje przy nożu a po dodaniu tego robi się normalne

[ Dodano: 07-09-2008, 13:43 ]
a co do dropu gg to niepomyslałe ale dopisze
  • +
  • -
  • 0

#29 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 07.09.2008 12:50

makel9, zrob tak:
if(wpnindex != CSW_DEAGLE) set_fov(id,90)
  • +
  • -
  • 0

#30 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 07.09.2008 13:06

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <csx>

#define PLUGIN "Golden_Gun"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "MaKeL"


new g_msg_SetFOV 
new bool:masz_golden_gun[33] 
new cvar_on;
new cvar_goldengun_cost;
new zmienna[33] 
new zoom[33] 


public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	pause("ac")
	register_clcmd("say /goldengun","kupgoldengun");
	register_clcmd("say /gg","kupgoldengun");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") 
	register_event("CurWeapon","curweap","be", "1=1");
	g_msg_SetFOV = get_user_msgid("SetFOV") 
	register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");
	
	
	
	
	cvar_on = register_cvar("amxx_goldengun_on", "1");
	cvar_goldengun_cost = register_cvar("amxx_goldengun_cost", "16000")
	register_cvar( "amxx_goldengunded", "1" )
	
}
public plugin_precache() {    
	
	precache_model("models/gg/v_deagle.mdl");
	precache_model("models/gg/p_deagle.mdl");
}   
public client_connect(id) { 
	
	masz_golden_gun[id] = false
	

}
public client_PreThink(id) 
{ 
	
    new button = get_user_button(id) 
    new clip,ammo
	
    if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE)
    {  
    	
    if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2) 
    { 
        zoom[id]++ 
        if(zoom[id]>1)zoom[id]=0 
        
        if(zoom[id]==0) set_fov(id,90) 
        else if(zoom[id]==1) set_fov(id,55) 
    } 
        
    if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1 
    else zmienna[id] = 0 
} 
    if( get_user_weapon(id,clip,ammo)!==CSW_DEAGLE) set_fov(id,90)
}
public set_fov(id,fov) 
{ 
    if(is_user_alive(id)) 
    { 
        message_begin(MSG_ONE,g_msg_SetFOV,{0,0,0},id) 
        write_byte( fov ) 
        message_end() 
    } 
}
public kupgoldengun(id)
{
	
        if(!get_pcvar_num(cvar_on)) {    
		client_print(id,print_chat,"[AMXX] Mod GolednGun jest nieaktywny");
		return PLUGIN_HANDLED;
	} else {
		new money = cs_get_user_money(id);
		new price = get_pcvar_num(cvar_goldengun_cost);
		
		if(!is_user_alive(id)) {
			client_print(id, print_chat, "[AMXX] Czlowieku ty niezyjesz");
		} else if(masz_golden_gun[id]) {
			client_print(id, print_chat, "[AMXX] Masz juz GoldenGun");
		} else if(money < price) {
			client_print(id,print_chat,"[AMXX] Niemasz tyle kasy");
		} else {
			masz_golden_gun[id] = true;
			cs_set_user_money(id, money - price);
			set_task(0.2,"GiveWeapona", id)
			client_cmd(id,"weapon_usp;weapon_glock18;weapon_elite;weapon_p228;wait;wait;wait;wait;drop")
						
			client_print(id,print_chat,"[AMXX] Kupiles GoldenGun za %i $",price);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public GiveWeapona(id)
{
	give_item(id,"weapon_deagle");
	give_item(id,"ammo_50ae");
	give_item(id,"ammo_50ae");
	give_item(id,"ammo_50ae");
	
			
			
}
public DeathMsg()
{
	
	new id = read_data(2) 
	masz_golden_gun[id]=false
}
public curweap(id)
{        
	new clip,ammo
	
	if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE) { 
	
		
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/gg/v_deagle.mdl")
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/gg/p_deagle.mdl")
		entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0})
		
	        
	
		
		
	}
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, headshot, TA)
{	
	new attteam, victeam, attfrags, vicfrags, attmoney
	if(is_user_alive(victim))
	{
		if((attacker != victim)) //prevents killing self with knife from fall damage.
		{
			if(wpnindex == CSW_DEAGLE )
			{
				if (damage > 0) 
				{
					if(masz_golden_gun[attacker]) 
					{
				
				      user_silentkill( victim )
 				      make_deathmsg( attacker, victim, headshot, "deagle" )
				         }
				}			
			}
		}
	}
			
	if( damage > 0 ) {
		attteam = get_user_team( attacker )
		victeam = get_user_team( victim )
		attfrags = get_user_frags( attacker )
		vicfrags = get_user_frags( victim )
		attmoney = cs_get_user_money( attacker )
		if( attteam != victeam) {
			set_user_frags( attacker, attfrags + 1 )
			if(vicfrags > 0) {
				set_user_frags( victim, vicfrags + 1 )
			}
			cs_set_user_money( attacker, attmoney + 300 )
		}
		if( attteam == victeam ) {
			set_user_frags( attacker, attfrags - 1 )
		}
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

tu wstawiłem ale nietestowalem
public client_PreThink(id) 
{ 
	
    new button = get_user_button(id) 
    new clip,ammo
	
    if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE)
    {  
    	
    if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2) 
    { 
        zoom[id]++ 
        if(zoom[id]>1)zoom[id]=0 
        
        if(zoom[id]==0) set_fov(id,90) 
        else if(zoom[id]==1) set_fov(id,55) 
    } 
        
    if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1 
    else zmienna[id] = 0 
} 
    if( get_user_weapon(id,clip,ammo)!==CSW_DEAGLE) set_fov(id,90)
}

  • +
  • -
  • 0

#31 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 07.09.2008 13:16

ostatni sma nie działa nie kompiluje
a co do pluga fajny tylko jest morzliwosc dodania dzwieku jak wyciaga z "kieszeni" gg
dzwiek ten http://www.sendspace.pl/file/DKSsa8dL/
i jeszcze jedno chce zeby deagle zwykle nie mialo mocy takiej jak gg
  • +
  • -
  • 0

#32 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 07.09.2008 13:30

jak będę miał chwile czasu to ci dodam dzwiek a deagl zwykły niema takiej pmocy tylko jesli wpiszemy /gg mamy moce
  • +
  • -
  • 0

#33 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 07.09.2008 20:23

a i jeszcze jedno zauwarzylem taki bug ze jak kupisz gg i cie zabija to na next runde nie musisz kupic przez /gg i a dasz buy deagle i tez masz gg :(
Ps. jak bedzie wersja bez bugow to dam pomogl ok ?? ;)
  • +
  • -
  • 0

#34 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 08.09.2008 08:51

Kto wie jak sie nazywa i gdzie jest ten dzwiek co go słychac jak sie nacisnie 12345 albo poprzedniom bron ogulnie słychac go przy zmianie broni
  • +
  • -
  • 0

#35 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 10.09.2008 14:50

to kiedy dodasz ten dzwiek bo nie wiem czy to juz ostatnia wersja czy co ??
  • +
  • -
  • 0

#36 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 10.09.2008 15:05

makel9, z podowu ze deagle wyjmuje sie raczej bez dziwieku, to poprostu przypnij ten dziwiek do changeweapon z gg :]
  • +
  • -
  • 0

#37 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 10.09.2008 22:05

Umnie wszystko działa bez zarzutów
wersja z dzwiękiem przy wyciagania
dzwiek wrzuc do cstrike/sound/misc/gg.wav
Myśle że Cie zadowoli





PS: Jak bedzie czas to ukaze sie kolejna wersja mam pewien pomysł

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#38 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 11.09.2008 15:51

czemu dzwiek jast odtwarzany jak zmienie byle jaka bron albo jak strzele ??
PS. co masz na mysli "mam pewien pomysł" mozna wiedziec jaki pomysl :]
  • +
  • -
  • 0

#39 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 11.09.2008 16:02

Co do odtrarzania sie dzwieku przy kazdym wyjaciu czy strzale radze uzyc zmiennej typu static i sprawdzac czy ostatnia bron byla rozna od deagla (tylko w tedy puszczac) no i nie zapominac ze ma sie wlanczac tylko przy deaglu (ktory robi w pewnych momentach (ktore maja tez byc wychwycone) za gg).
  • +
  • -
  • 0

#40 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 11.09.2008 16:30

to jest mozliwasc zeby tylko gg mialo ten dzwiek ?? bo nie kapuje xD
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych