Chciałbym zeby kosztował 16000$, zabijal za jednym strzałem i mial idealną celnosc.
model moze byc ten http://www.sendspace.pl/file/kctd9BtZ/ dało by sie tak
Bedzie +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 02.09.2008 16:26
Napisano 04.09.2008 19:17
Napisano 04.09.2008 19:22
Napisano 04.09.2008 19:42
Napisano 04.09.2008 20:46
Napisano 04.09.2008 20:55
ile to potrwa ??Podejmuje wyzwanie
Napisano 05.09.2008 16:13
Napisano 05.09.2008 16:43
Napisano 05.09.2008 16:59
Napisano 06.09.2008 11:12
public client_PreThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:vec[3]
for(new i=0;i<3;i++)
vec[i]=0.0
entity_set_vector(id,EV_VEC_punchangle,vec)
}
} Usuwa podnoszenie sie broni przy strzelaniu (zmniejsza, ale nie usuwa recoila). Efekt uboczny to ekran troche smiesznie sie 'rusza' - przez to ze dane gracza i serwera nie sa takie same Napisano 06.09.2008 18:15
Napisano 06.09.2008 20:24
Napisano 06.09.2008 20:33
Napisano 06.09.2008 20:54
Napisano 06.09.2008 21:09
celnosc np. jak aug (bullup)
![]()
Ps. jedno pytanie bedą te dzwieki z archiwum ??
Napisano 06.09.2008 21:10
Napisano 06.09.2008 21:12
Napisano 06.09.2008 21:26
Napisano 06.09.2008 23:33
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <csx>
#define PLUGIN "Golden_Gun"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MaKeL"
new bool:masz_golden_gun[33]
new cvar_on;
new cvar_goldengun_cost;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
pause("ac")
register_clcmd("say /goldengun","kupgoldengun");
register_clcmd("say /gg","kupgoldengun");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_event("CurWeapon","curweap","be", "1=1");
cvar_on = register_cvar("amxx_goldengun_on", "1");
cvar_goldengun_cost = register_cvar("amxx_goldengun_cost", "16000")
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/gg/v_deagle.mdl");
precache_model("models/gg/p_deagle.mdl");
}
public client_connect(id) {
masz_golden_gun[id] = false
}
public kupgoldengun(id)
{
if(!get_pcvar_num(cvar_on)) {
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Mod GolednGun jest nieaktywny");
return PLUGIN_HANDLED;
} else {
new money = cs_get_user_money(id);
new price = get_pcvar_num(cvar_goldengun_cost);
if(!is_user_alive(id)) {
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Czlowieku ty niezyjesz");
} else if(masz_golden_gun[id]) {
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Masz juz GoldenGun");
} else if(money < price) {
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Niemasz tyle kasy");
} else {
masz_golden_gun[id] = true;
cs_set_user_money(id, money - price);
set_task(0.2,"GiveWeapona", id)
client_cmd(id,"weapon_usp;weapon_glock18;weapon_elite;weapon_p228;wait;wait;wait;wait;drop")
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Kupiles GoldenGun za %i $",price);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public GiveWeapona(id)
{
give_item(id,"weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
}
public DeathMsg()
{
new id = read_data(2)
masz_golden_gun[id]=false
}
public curweap(id)
{
new clip,ammo
if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/gg/v_deagle.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/gg/p_deagle.mdl")
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0})
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, headshot, TA)
{
new attteam, victeam, attfrags, vicfrags, attmoney
if(is_user_alive(victim))
{
if((attacker != victim)) //prevents killing self with knife from fall damage.
{
if(wpnindex == CSW_DEAGLE )
{
if (damage > 0)
{
if(masz_golden_gun[attacker])
{
user_silentkill( victim )
make_deathmsg( attacker, victim, headshot, "deagle" )
}
}
}
}
}
if( damage > 0 ) {
attteam = get_user_team( attacker )
victeam = get_user_team( victim )
attfrags = get_user_frags( attacker )
vicfrags = get_user_frags( victim )
attmoney = cs_get_user_money( attacker )
if( attteam != victeam) {
set_user_frags( attacker, attfrags + 1 )
if(vicfrags > 0) {
set_user_frags( victim, vicfrags + 1 )
}
cs_set_user_money( attacker, attmoney + 300 )
}
if( attteam == victeam ) {
set_user_frags( attacker, attfrags - 1 )
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
CVARY amxx_goldengun_on 1/0 -- włacz/wyłącz amxx_goldengun_cost 1600 koszt golden guna
Napisano 07.09.2008 07:44
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych