Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Golden Gun
Temat rozp. emblaze, 02.09.2008 16:26
41 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 07.09.2008 09:11
zobacz co ci w konsoli wyskakuje
#22
Napisano 07.09.2008 09:43
entity_set_float(id,EV_FL_fov,90.0) // Bez zooma entity_set_float(id,EV_FL_fov,55.0) // Zoom jak w aug
Muszisz tylko dorobic kod co bedzie wykrywal PPM gdy ma sie GoldGuna ;-)
PS. Uzylem ->Mojego pluga <- i chwile sie pobawilem zoomem i wiem co trzeba zmieniac by byl taki efekt
#23
Napisano 07.09.2008 09:45
Jeżeli plugin Ci nie odpala i w konsoli wyskakuję Ci coś takiego: Cytat:
L 03/23/2008 - 14:59:45: Invalid CVAR pointer
L 03/23/2008 - 14:59:45: [AMXX] Run time error 10 (plugin "Golden_Gun.amxx") (native "get_pcvar_num") - debug not enabled!
L 03/23/2008 - 14:59:45: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
to znaczy, że:
1. Albo nie dodałeś amxmod_compat.amxx (ten plugin standardowo jest w amxx, trzeba odznaczyć ; sprzed nazwy pluginu)
L 03/23/2008 - 14:59:45: Invalid CVAR pointer
L 03/23/2008 - 14:59:45: [AMXX] Run time error 10 (plugin "Golden_Gun.amxx") (native "get_pcvar_num") - debug not enabled!
L 03/23/2008 - 14:59:45: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
to znaczy, że:
1. Albo nie dodałeś amxmod_compat.amxx (ten plugin standardowo jest w amxx, trzeba odznaczyć ; sprzed nazwy pluginu)
#25
Napisano 07.09.2008 10:17
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define PLUGIN "zoom" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Miczu" new g_msg_SetFOV public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) g_msg_SetFOV = get_user_msgid("SetFOV") } new zmienna[33] new zoom[33] public client_PreThink(id) { new button = get_user_button(id) if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2) { zoom[id]++ if(zoom[id]>3)zoom[id]=0 if(zoom[id]==0) set_fov(id,90) else if(zoom[id]==1) set_fov(id,55) else if(zoom[id]==2) set_fov(id,25) else if(zoom[id]==3) set_fov(id,5) } if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1 else zmienna[id] = 0 } public set_fov(id,fov) { if(is_user_alive(id)) { message_begin(MSG_ONE,g_msg_SetFOV,{0,0,0},id) write_byte( fov ) message_end() } }powinno sie przydac - gotowe to testow
#26
Napisano 07.09.2008 11:27
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <engine> #include <csx> #define PLUGIN "Golden_Gun" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "MaKeL" new g_msg_SetFOV new bool:masz_golden_gun[33] new cvar_on; new cvar_goldengun_cost; new zmienna[33] new zoom[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) pause("ac") register_clcmd("say /goldengun","kupgoldengun"); register_clcmd("say /gg","kupgoldengun"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") register_event("CurWeapon","curweap","be", "1=1"); g_msg_SetFOV = get_user_msgid("SetFOV") cvar_on = register_cvar("amxx_goldengun_on", "1"); cvar_goldengun_cost = register_cvar("amxx_goldengun_cost", "16000") register_cvar( "amxx_goldengunded", "1" ) } public plugin_precache() { precache_model("models/gg/v_deagle.mdl"); precache_model("models/gg/p_deagle.mdl"); } public client_connect(id) { masz_golden_gun[id] = false } public client_PreThink(id) { new button = get_user_button(id) new clip,ammo if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE) { if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2) { zoom[id]++ if(zoom[id]>1)zoom[id]=0 if(zoom[id]==0) set_fov(id,90) else if(zoom[id]==1) set_fov(id,55) } if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1 else zmienna[id] = 0 } } public set_fov(id,fov) { if(is_user_alive(id)) { message_begin(MSG_ONE,g_msg_SetFOV,{0,0,0},id) write_byte( fov ) message_end() } } public kupgoldengun(id) { if(!get_pcvar_num(cvar_on)) { client_print(id,print_chat,"[AMXX] Mod GolednGun jest nieaktywny"); return PLUGIN_HANDLED; } else { new money = cs_get_user_money(id); new price = get_pcvar_num(cvar_goldengun_cost); if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "[AMXX] Czlowieku ty niezyjesz"); } else if(masz_golden_gun[id]) { client_print(id, print_chat, "[AMXX] Masz juz GoldenGun"); } else if(money < price) { client_print(id,print_chat,"[AMXX] Niemasz tyle kasy"); } else { masz_golden_gun[id] = true; cs_set_user_money(id, money - price); set_task(0.2,"GiveWeapona", id) client_cmd(id,"weapon_usp;weapon_glock18;weapon_elite;weapon_p228;wait;wait;wait;wait;drop") client_print(id,print_chat,"[AMXX] Kupiles GoldenGun za %i $",price); } } return PLUGIN_HANDLED; } public GiveWeapona(id) { give_item(id,"weapon_deagle"); give_item(id,"ammo_50ae"); give_item(id,"ammo_50ae"); give_item(id,"ammo_50ae"); } public DeathMsg() { new id = read_data(2) masz_golden_gun[id]=false } public curweap(id) { set_fov(id,90) new clip,ammo if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/gg/v_deagle.mdl") entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/gg/p_deagle.mdl") entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0}) } return PLUGIN_CONTINUE; } public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, headshot, TA) { new attteam, victeam, attfrags, vicfrags, attmoney if(is_user_alive(victim)) { if((attacker != victim)) //prevents killing self with knife from fall damage. { if(wpnindex == CSW_DEAGLE ) { if (damage > 0) { if(masz_golden_gun[attacker]) { user_silentkill( victim ) make_deathmsg( attacker, victim, headshot, "deagle" ) } } } } } if( damage > 0 ) { attteam = get_user_team( attacker ) victeam = get_user_team( victim ) attfrags = get_user_frags( attacker ) vicfrags = get_user_frags( victim ) attmoney = cs_get_user_money( attacker ) if( attteam != victeam) { set_user_frags( attacker, attfrags + 1 ) if(vicfrags > 0) { set_user_frags( victim, vicfrags + 1 ) } cs_set_user_money( attacker, attmoney + 300 ) } if( attteam == victeam ) { set_user_frags( attacker, attfrags - 1 ) } return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE }
wersja z zoomem
Dzięki MICZU za pomoc
#27
Napisano 07.09.2008 11:40
public curweap(id) { set_fov(id,90)
Popraw bo ten event jest wywolywany tez przy strzale - gdy bron ==gg i ma zoom to fov(id,55 )
[ Dodano: 07-09-2008, 12:47 ]
Aha i nie mozna oddac swojego gg przez drop ;>
#28
Napisano 07.09.2008 12:41
public curweap(id) { set_fov(id,90)zrobiłem tak gdyż
jesli mamy gg i przyblizymy i zmienimy na nuz to przyblizenie zostaje przy nożu a po dodaniu tego robi się normalne
[ Dodano: 07-09-2008, 13:43 ]
a co do dropu gg to niepomyslałe ale dopisze
#29
Napisano 07.09.2008 12:50
makel9, zrob tak:
if(wpnindex != CSW_DEAGLE) set_fov(id,90)
if(wpnindex != CSW_DEAGLE) set_fov(id,90)
#30
Napisano 07.09.2008 13:06
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <engine> #include <csx> #define PLUGIN "Golden_Gun" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "MaKeL" new g_msg_SetFOV new bool:masz_golden_gun[33] new cvar_on; new cvar_goldengun_cost; new zmienna[33] new zoom[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) pause("ac") register_clcmd("say /goldengun","kupgoldengun"); register_clcmd("say /gg","kupgoldengun"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") register_event("CurWeapon","curweap","be", "1=1"); g_msg_SetFOV = get_user_msgid("SetFOV") register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound"); cvar_on = register_cvar("amxx_goldengun_on", "1"); cvar_goldengun_cost = register_cvar("amxx_goldengun_cost", "16000") register_cvar( "amxx_goldengunded", "1" ) } public plugin_precache() { precache_model("models/gg/v_deagle.mdl"); precache_model("models/gg/p_deagle.mdl"); } public client_connect(id) { masz_golden_gun[id] = false } public client_PreThink(id) { new button = get_user_button(id) new clip,ammo if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE) { if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2) { zoom[id]++ if(zoom[id]>1)zoom[id]=0 if(zoom[id]==0) set_fov(id,90) else if(zoom[id]==1) set_fov(id,55) } if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1 else zmienna[id] = 0 } if( get_user_weapon(id,clip,ammo)!==CSW_DEAGLE) set_fov(id,90) } public set_fov(id,fov) { if(is_user_alive(id)) { message_begin(MSG_ONE,g_msg_SetFOV,{0,0,0},id) write_byte( fov ) message_end() } } public kupgoldengun(id) { if(!get_pcvar_num(cvar_on)) { client_print(id,print_chat,"[AMXX] Mod GolednGun jest nieaktywny"); return PLUGIN_HANDLED; } else { new money = cs_get_user_money(id); new price = get_pcvar_num(cvar_goldengun_cost); if(!is_user_alive(id)) { client_print(id, print_chat, "[AMXX] Czlowieku ty niezyjesz"); } else if(masz_golden_gun[id]) { client_print(id, print_chat, "[AMXX] Masz juz GoldenGun"); } else if(money < price) { client_print(id,print_chat,"[AMXX] Niemasz tyle kasy"); } else { masz_golden_gun[id] = true; cs_set_user_money(id, money - price); set_task(0.2,"GiveWeapona", id) client_cmd(id,"weapon_usp;weapon_glock18;weapon_elite;weapon_p228;wait;wait;wait;wait;drop") client_print(id,print_chat,"[AMXX] Kupiles GoldenGun za %i $",price); } } return PLUGIN_HANDLED; } public GiveWeapona(id) { give_item(id,"weapon_deagle"); give_item(id,"ammo_50ae"); give_item(id,"ammo_50ae"); give_item(id,"ammo_50ae"); } public DeathMsg() { new id = read_data(2) masz_golden_gun[id]=false } public curweap(id) { new clip,ammo if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/gg/v_deagle.mdl") entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/gg/p_deagle.mdl") entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0}) } return PLUGIN_CONTINUE; } public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, headshot, TA) { new attteam, victeam, attfrags, vicfrags, attmoney if(is_user_alive(victim)) { if((attacker != victim)) //prevents killing self with knife from fall damage. { if(wpnindex == CSW_DEAGLE ) { if (damage > 0) { if(masz_golden_gun[attacker]) { user_silentkill( victim ) make_deathmsg( attacker, victim, headshot, "deagle" ) } } } } } if( damage > 0 ) { attteam = get_user_team( attacker ) victeam = get_user_team( victim ) attfrags = get_user_frags( attacker ) vicfrags = get_user_frags( victim ) attmoney = cs_get_user_money( attacker ) if( attteam != victeam) { set_user_frags( attacker, attfrags + 1 ) if(vicfrags > 0) { set_user_frags( victim, vicfrags + 1 ) } cs_set_user_money( attacker, attmoney + 300 ) } if( attteam == victeam ) { set_user_frags( attacker, attfrags - 1 ) } return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE }
tu wstawiłem ale nietestowalem
public client_PreThink(id) { new button = get_user_button(id) new clip,ammo if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE) { if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2) { zoom[id]++ if(zoom[id]>1)zoom[id]=0 if(zoom[id]==0) set_fov(id,90) else if(zoom[id]==1) set_fov(id,55) } if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1 else zmienna[id] = 0 } if( get_user_weapon(id,clip,ammo)!==CSW_DEAGLE) set_fov(id,90) }
#31
Napisano 07.09.2008 13:16
ostatni sma nie działa nie kompiluje
a co do pluga fajny tylko jest morzliwosc dodania dzwieku jak wyciaga z "kieszeni" gg
dzwiek ten http://www.sendspace.pl/file/DKSsa8dL/
i jeszcze jedno chce zeby deagle zwykle nie mialo mocy takiej jak gg
a co do pluga fajny tylko jest morzliwosc dodania dzwieku jak wyciaga z "kieszeni" gg
dzwiek ten http://www.sendspace.pl/file/DKSsa8dL/
i jeszcze jedno chce zeby deagle zwykle nie mialo mocy takiej jak gg
#32
Napisano 07.09.2008 13:30
jak będę miał chwile czasu to ci dodam dzwiek a deagl zwykły niema takiej pmocy tylko jesli wpiszemy /gg mamy moce
#33
Napisano 07.09.2008 20:23
a i jeszcze jedno zauwarzylem taki bug ze jak kupisz gg i cie zabija to na next runde nie musisz kupic przez /gg i a dasz buy deagle i tez masz gg
Ps. jak bedzie wersja bez bugow to dam pomogl ok ??
Ps. jak bedzie wersja bez bugow to dam pomogl ok ??
#34
Napisano 08.09.2008 08:51
Kto wie jak sie nazywa i gdzie jest ten dzwiek co go słychac jak sie nacisnie 12345 albo poprzedniom bron ogulnie słychac go przy zmianie broni
#35
Napisano 10.09.2008 14:50
to kiedy dodasz ten dzwiek bo nie wiem czy to juz ostatnia wersja czy co ??
#36
Napisano 10.09.2008 15:05
makel9, z podowu ze deagle wyjmuje sie raczej bez dziwieku, to poprostu przypnij ten dziwiek do changeweapon z gg
#37
Napisano 10.09.2008 22:05
Umnie wszystko działa bez zarzutów
wersja z dzwiękiem przy wyciagania
dzwiek wrzuc do cstrike/sound/misc/gg.wav
Myśle że Cie zadowoli
PS: Jak bedzie czas to ukaze sie kolejna wersja mam pewien pomysł
wersja z dzwiękiem przy wyciagania
dzwiek wrzuc do cstrike/sound/misc/gg.wav
Myśle że Cie zadowoli
PS: Jak bedzie czas to ukaze sie kolejna wersja mam pewien pomysł
Załączone pliki
#38
Napisano 11.09.2008 15:51
czemu dzwiek jast odtwarzany jak zmienie byle jaka bron albo jak strzele ??
PS. co masz na mysli "mam pewien pomysł" mozna wiedziec jaki pomysl
PS. co masz na mysli "mam pewien pomysł" mozna wiedziec jaki pomysl
#39
Napisano 11.09.2008 16:02
Co do odtrarzania sie dzwieku przy kazdym wyjaciu czy strzale radze uzyc zmiennej typu static i sprawdzac czy ostatnia bron byla rozna od deagla (tylko w tedy puszczac) no i nie zapominac ze ma sie wlanczac tylko przy deaglu (ktory robi w pewnych momentach (ktore maja tez byc wychwycone) za gg).
#40
Napisano 11.09.2008 16:30
to jest mozliwasc zeby tylko gg mialo ten dzwiek ?? bo nie kapuje
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych