Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Golden Gun
#21
Napisano 07.09.2008 09:11
#22
Napisano 07.09.2008 09:43
entity_set_float(id,EV_FL_fov,90.0) // Bez zooma entity_set_float(id,EV_FL_fov,55.0) // Zoom jak w aug
Muszisz tylko dorobic kod co bedzie wykrywal PPM gdy ma sie GoldGuna ;-)
PS. Uzylem ->Mojego pluga <- i chwile sie pobawilem zoomem i wiem co trzeba zmieniac by byl taki efekt
#23
Napisano 07.09.2008 09:45
L 03/23/2008 - 14:59:45: Invalid CVAR pointer
L 03/23/2008 - 14:59:45: [AMXX] Run time error 10 (plugin "Golden_Gun.amxx") (native "get_pcvar_num") - debug not enabled!
L 03/23/2008 - 14:59:45: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
to znaczy, że:
1. Albo nie dodałeś amxmod_compat.amxx (ten plugin standardowo jest w amxx, trzeba odznaczyć ; sprzed nazwy pluginu)
#25
Napisano 07.09.2008 10:17
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "zoom"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Miczu"
new g_msg_SetFOV
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
g_msg_SetFOV = get_user_msgid("SetFOV")
}
new zmienna[33]
new zoom[33]
public client_PreThink(id)
{
new button = get_user_button(id)
if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2)
{
zoom[id]++
if(zoom[id]>3)zoom[id]=0
if(zoom[id]==0) set_fov(id,90)
else if(zoom[id]==1) set_fov(id,55)
else if(zoom[id]==2) set_fov(id,25)
else if(zoom[id]==3) set_fov(id,5)
}
if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1
else zmienna[id] = 0
}
public set_fov(id,fov)
{
if(is_user_alive(id))
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_SetFOV,{0,0,0},id)
write_byte( fov )
message_end()
}
} powinno sie przydac - gotowe to testow
#26
Napisano 07.09.2008 11:27
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <csx>
#define PLUGIN "Golden_Gun"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "MaKeL"
new g_msg_SetFOV
new bool:masz_golden_gun[33]
new cvar_on;
new cvar_goldengun_cost;
new zmienna[33]
new zoom[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
pause("ac")
register_clcmd("say /goldengun","kupgoldengun");
register_clcmd("say /gg","kupgoldengun");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_event("CurWeapon","curweap","be", "1=1");
g_msg_SetFOV = get_user_msgid("SetFOV")
cvar_on = register_cvar("amxx_goldengun_on", "1");
cvar_goldengun_cost = register_cvar("amxx_goldengun_cost", "16000")
register_cvar( "amxx_goldengunded", "1" )
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/gg/v_deagle.mdl");
precache_model("models/gg/p_deagle.mdl");
}
public client_connect(id) {
masz_golden_gun[id] = false
}
public client_PreThink(id)
{
new button = get_user_button(id)
new clip,ammo
if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE)
{
if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2)
{
zoom[id]++
if(zoom[id]>1)zoom[id]=0
if(zoom[id]==0) set_fov(id,90)
else if(zoom[id]==1) set_fov(id,55)
}
if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1
else zmienna[id] = 0
}
}
public set_fov(id,fov)
{
if(is_user_alive(id))
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_SetFOV,{0,0,0},id)
write_byte( fov )
message_end()
}
}
public kupgoldengun(id)
{
if(!get_pcvar_num(cvar_on)) {
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Mod GolednGun jest nieaktywny");
return PLUGIN_HANDLED;
} else {
new money = cs_get_user_money(id);
new price = get_pcvar_num(cvar_goldengun_cost);
if(!is_user_alive(id)) {
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Czlowieku ty niezyjesz");
} else if(masz_golden_gun[id]) {
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Masz juz GoldenGun");
} else if(money < price) {
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Niemasz tyle kasy");
} else {
masz_golden_gun[id] = true;
cs_set_user_money(id, money - price);
set_task(0.2,"GiveWeapona", id)
client_cmd(id,"weapon_usp;weapon_glock18;weapon_elite;weapon_p228;wait;wait;wait;wait;drop")
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Kupiles GoldenGun za %i $",price);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public GiveWeapona(id)
{
give_item(id,"weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
}
public DeathMsg()
{
new id = read_data(2)
masz_golden_gun[id]=false
}
public curweap(id)
{
set_fov(id,90)
new clip,ammo
if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/gg/v_deagle.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/gg/p_deagle.mdl")
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0})
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, headshot, TA)
{
new attteam, victeam, attfrags, vicfrags, attmoney
if(is_user_alive(victim))
{
if((attacker != victim)) //prevents killing self with knife from fall damage.
{
if(wpnindex == CSW_DEAGLE )
{
if (damage > 0)
{
if(masz_golden_gun[attacker])
{
user_silentkill( victim )
make_deathmsg( attacker, victim, headshot, "deagle" )
}
}
}
}
}
if( damage > 0 ) {
attteam = get_user_team( attacker )
victeam = get_user_team( victim )
attfrags = get_user_frags( attacker )
vicfrags = get_user_frags( victim )
attmoney = cs_get_user_money( attacker )
if( attteam != victeam) {
set_user_frags( attacker, attfrags + 1 )
if(vicfrags > 0) {
set_user_frags( victim, vicfrags + 1 )
}
cs_set_user_money( attacker, attmoney + 300 )
}
if( attteam == victeam ) {
set_user_frags( attacker, attfrags - 1 )
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
wersja z zoomem
Dzięki MICZU za pomoc
#27
Napisano 07.09.2008 11:40
public curweap(id)
{
set_fov(id,90)Popraw bo ten event jest wywolywany tez przy strzale - gdy bron ==gg i ma zoom to fov(id,55 )
[ Dodano: 07-09-2008, 12:47 ]
Aha i nie mozna oddac swojego gg przez drop ;>
#28
Napisano 07.09.2008 12:41
public curweap(id)
{
set_fov(id,90)zrobiłem tak gdyżjesli mamy gg i przyblizymy i zmienimy na nuz to przyblizenie zostaje przy nożu a po dodaniu tego robi się normalne
[ Dodano: 07-09-2008, 13:43 ]
a co do dropu gg to niepomyslałe ale dopisze
#29
Napisano 07.09.2008 12:50
if(wpnindex != CSW_DEAGLE) set_fov(id,90)
#30
Napisano 07.09.2008 13:06
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <csx>
#define PLUGIN "Golden_Gun"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "MaKeL"
new g_msg_SetFOV
new bool:masz_golden_gun[33]
new cvar_on;
new cvar_goldengun_cost;
new zmienna[33]
new zoom[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
pause("ac")
register_clcmd("say /goldengun","kupgoldengun");
register_clcmd("say /gg","kupgoldengun");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_event("CurWeapon","curweap","be", "1=1");
g_msg_SetFOV = get_user_msgid("SetFOV")
register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");
cvar_on = register_cvar("amxx_goldengun_on", "1");
cvar_goldengun_cost = register_cvar("amxx_goldengun_cost", "16000")
register_cvar( "amxx_goldengunded", "1" )
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/gg/v_deagle.mdl");
precache_model("models/gg/p_deagle.mdl");
}
public client_connect(id) {
masz_golden_gun[id] = false
}
public client_PreThink(id)
{
new button = get_user_button(id)
new clip,ammo
if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE)
{
if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2)
{
zoom[id]++
if(zoom[id]>1)zoom[id]=0
if(zoom[id]==0) set_fov(id,90)
else if(zoom[id]==1) set_fov(id,55)
}
if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1
else zmienna[id] = 0
}
if( get_user_weapon(id,clip,ammo)!==CSW_DEAGLE) set_fov(id,90)
}
public set_fov(id,fov)
{
if(is_user_alive(id))
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_SetFOV,{0,0,0},id)
write_byte( fov )
message_end()
}
}
public kupgoldengun(id)
{
if(!get_pcvar_num(cvar_on)) {
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Mod GolednGun jest nieaktywny");
return PLUGIN_HANDLED;
} else {
new money = cs_get_user_money(id);
new price = get_pcvar_num(cvar_goldengun_cost);
if(!is_user_alive(id)) {
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Czlowieku ty niezyjesz");
} else if(masz_golden_gun[id]) {
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Masz juz GoldenGun");
} else if(money < price) {
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Niemasz tyle kasy");
} else {
masz_golden_gun[id] = true;
cs_set_user_money(id, money - price);
set_task(0.2,"GiveWeapona", id)
client_cmd(id,"weapon_usp;weapon_glock18;weapon_elite;weapon_p228;wait;wait;wait;wait;drop")
client_print(id,print_chat,"[AMXX] Kupiles GoldenGun za %i $",price);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public GiveWeapona(id)
{
give_item(id,"weapon_deagle");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
give_item(id,"ammo_50ae");
}
public DeathMsg()
{
new id = read_data(2)
masz_golden_gun[id]=false
}
public curweap(id)
{
new clip,ammo
if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/gg/v_deagle.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/gg/p_deagle.mdl")
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0})
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, headshot, TA)
{
new attteam, victeam, attfrags, vicfrags, attmoney
if(is_user_alive(victim))
{
if((attacker != victim)) //prevents killing self with knife from fall damage.
{
if(wpnindex == CSW_DEAGLE )
{
if (damage > 0)
{
if(masz_golden_gun[attacker])
{
user_silentkill( victim )
make_deathmsg( attacker, victim, headshot, "deagle" )
}
}
}
}
}
if( damage > 0 ) {
attteam = get_user_team( attacker )
victeam = get_user_team( victim )
attfrags = get_user_frags( attacker )
vicfrags = get_user_frags( victim )
attmoney = cs_get_user_money( attacker )
if( attteam != victeam) {
set_user_frags( attacker, attfrags + 1 )
if(vicfrags > 0) {
set_user_frags( victim, vicfrags + 1 )
}
cs_set_user_money( attacker, attmoney + 300 )
}
if( attteam == victeam ) {
set_user_frags( attacker, attfrags - 1 )
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
tu wstawiłem ale nietestowalem
public client_PreThink(id)
{
new button = get_user_button(id)
new clip,ammo
if(masz_golden_gun[id] && get_user_weapon(id,clip,ammo)==CSW_DEAGLE)
{
if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2)
{
zoom[id]++
if(zoom[id]>1)zoom[id]=0
if(zoom[id]==0) set_fov(id,90)
else if(zoom[id]==1) set_fov(id,55)
}
if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1
else zmienna[id] = 0
}
if( get_user_weapon(id,clip,ammo)!==CSW_DEAGLE) set_fov(id,90)
}
#31
Napisano 07.09.2008 13:16
a co do pluga fajny tylko jest morzliwosc dodania dzwieku jak wyciaga z "kieszeni" gg
dzwiek ten http://www.sendspace.pl/file/DKSsa8dL/
i jeszcze jedno chce zeby deagle zwykle nie mialo mocy takiej jak gg
#32
Napisano 07.09.2008 13:30
#33
Napisano 07.09.2008 20:23
Ps. jak bedzie wersja bez bugow to dam pomogl ok ??
#34
Napisano 08.09.2008 08:51
#35
Napisano 10.09.2008 14:50
#36
Napisano 10.09.2008 15:05
#37
Napisano 10.09.2008 22:05
wersja z dzwiękiem przy wyciagania
dzwiek wrzuc do cstrike/sound/misc/gg.wav
Myśle że Cie zadowoli
PS: Jak bedzie czas to ukaze sie kolejna wersja mam pewien pomysł
Załączone pliki
#38
Napisano 11.09.2008 15:51
PS. co masz na mysli "mam pewien pomysł" mozna wiedziec jaki pomysl
#39
Napisano 11.09.2008 16:02
#40
Napisano 11.09.2008 16:30
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



Golden_Gun.amxx






