1: dodajemy gdzies przed
nastepujacy kod:public plugin_init()
new cel // do pokazywania statusu new item_info[513] //id itemu new item_name[513][128] //nazwa itemu new const modelitem[]="models/winebottle.mdl" //tutaj zmieniacie model itemu
2. Teraz pora zadbac o to zeby model sie pobral wiec w
public plugin_precache()dodajemy:
precache_model(modelitem)
3. Teraz stworzymy funkcje tworzace objekt oraz odpowiedzialne za jego dotkniecie i status. wiec ta czesc kodu wrzucamy na koniec:
4. Wywolanie statusu, na koncu prethinka wrzucamy ten oto kod:
new body get_user_aiming(id, cel, body) if( is_user_alive(id)) itminfo(id,cel)
5. Teraz wystarczy wywolac funkcje tworzaca item w odpowiednich momentach:
a) podmieniamy
na :award_item(kid,0)
create_itm(vid,0,"losowy item")w funkcji
public DeathMsg(id)
w funkcji
public dropitem(id)
przed
wklejamy:player_item_id[id] = 0
usuwajac z tej funkcjicreate_itm(id,player_item_id[id],player_item_name[id])
award_item...
6. Teraz dodajemy do
na koncu:public RoundStart()
zeby wszystkie itemy z poprzedniej rundy znikaly w rundzie kolejnejkill_all_entity("przedmiot")
moj plik modelu winebottle.rar 6,55 KB 273 Ilość pobrań
wrzucacie do
cstrike/models