Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Real item drop

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.05.2010 09:22

*
Popularny

Hmm moze komus sie przyda opisze jak zrobic zeby itemy wypadaly po smierci/dropie.Jest to zrobione w dosc prosty sposob wiec moga pojawic sie bledy aczkolwiek ja zadnych nie zaobserwowalem.

1: dodajemy gdzies przed

public plugin_init()

nastepujacy kod:

new cel // do pokazywania statusu
new item_info[513] //id itemu  
new item_name[513][128] //nazwa itemu
new const modelitem[]="models/winebottle.mdl" //tutaj zmieniacie model itemu

2. Teraz pora zadbac o to zeby model sie pobral wiec w
public plugin_precache()
dodajemy:

precache_model(modelitem)

3. Teraz stworzymy funkcje tworzace objekt oraz odpowiedzialne za jego dotkniecie i status. wiec ta czesc kodu wrzucamy na koniec:

Spoiler


4. Wywolanie statusu, na koncu prethinka wrzucamy ten oto kod:
        new body 
	get_user_aiming(id, cel, body)
	if( is_user_alive(id)) itminfo(id,cel)

5. Teraz wystarczy wywolac funkcje tworzaca item w odpowiednich momentach:
a) podmieniamy

award_item(kid,0)

na :
create_itm(vid,0,"losowy item")
w funkcji
public DeathMsg(id)

B) w funkcji
public dropitem(id)

przed

player_item_id[id] = 0

wklejamy:

create_itm(id,player_item_id[id],player_item_name[id])

usuwajac z tej funkcji
award_item...

6. Teraz dodajemy do

public RoundStart()

na koncu:

kill_all_entity("przedmiot")

zeby wszystkie itemy z poprzedniej rundy znikaly w rundzie kolejnej


moj plik modelu Załączony plik  winebottle.rar   6,55 KB  265 Ilość pobrań
wrzucacie do

cstrike/models


  • +
  • -
  • 5
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#2 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 06.05.2010 12:38

Troche nie kminie...:X nie chodzi o dodanie itd... ale o sama funkcje, ten kod daje ze jak kogos sie zabije to item nie "wlatuje" od razu do Ciebie tylko musisz go zebrac z ziemi??
  • +
  • -
  • 0

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.05.2010 13:03

ta
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.05.2010 13:22

"usuwajac z tej funkcji

award_item..."

Yyy.. Że jak?

6 Errorów.

#5 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 06.05.2010 13:37

A czy można by było zrobić, by przedmiot, który wypadł z osoby zabitej, mogłaby podnieść tylko osoba, która ją zabiła?
Oraz (w co bardzo wątpię, ale nie zaszkodzi się spytać) czy model przedmiotu, który wypadł z osoby zabitej mógłby być widoczny tylko dla osoby, która ją zabiła?

Z góry dziękuję.
  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.05.2010 13:45

mozna zrobic to pierwsze a to drugie nie jestem pewien ale chyba mozna to zrobic uzywajac odpowiedniej message :/
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.05.2010 13:55

Dobra, nie wiem, czy tylko u mnie ale, trzeba kucnąć i wejść na item, żeby zebrać, da się zrobić, aby nie kucać? I jak ktoś stanie na butelce, to go niekiedy blokuje i nie może się ruszyć.

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.05.2010 14:15

po to jest kucanie zeby nie podniesc przypadkiem itemu np gdy idziemy tylem

if(!player_item_id[id] && pev(id,pev_button)& IN_DUCK)

na
if(!player_item_id[id])

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.05.2010 14:21

A jak zrobić, aby tylko ten co zabił gościa mógł podnieść item, ale po np. 7 sekundach mogli już wszyscy?

Po drugie da sie itemy zbugowac, wyrzucasz, item miał 6 wytrzymałości, wyrzucasz, zbierasz i już ma max . :/

I upgradują się same...

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.05.2010 14:22


#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.05.2010 14:25

pisalem ze to prosty sposob wiec nie robilem przechowywania poziomu bo tablica musiala by byc wieeeeelo wymiarowa zeby wszystkie umiejetnosci przechowac :D

ale mozna zrobic tak ze jak wyrzucisz item to nie mozesz go podniesc :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.05.2010 14:26

Jak? xD

@Edit:

Nawet fajny ten bimber mod. Ale u mnie na serwie się plują bo:

-Bugują się itemy. (Jak zrobić aby nie mogli brać?)
-No i każdy może zebrać (Jak zrobić, aby tylko zabijający mógł zebrać a po 7 sekundach ktoś inny?)

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 06.05.2010 14:31


#12 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.05.2010 14:30

dorobic 1 wymiar do tablicy item_info i tam przechowywac id pierwszego ktory dotknal itemu potem blokowac toucha jesli id = item_info[ent][1]
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#13 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.05.2010 14:49

Czyli nowa zmienna... Nie kapuje, :/

#14 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.05.2010 16:21

set_pev(Ent, pev_owner, id)
w touchu pev(Ent, pev_owner), if (id == owner) podnies()
  • +
  • -
  • 1

#15 Dave12

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 06.05.2010 16:39

dzięki na to czekałem

tylko tak gdzie dokładnie wkleić to kill_all_entity("przedmiot") bo wydaje mi sie ze dalem na koncu i nie znikaja w next rundzie... mogę dać z przodu round start ?

jak zrobic ze gdy wpiszemy /drop to item znikal a nie pojawia sie znowu butelka
  • +
  • -
  • 0

#16 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.05.2010 16:40

Możesz dodać na początku roundstartu.

#17 Dave12

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 06.05.2010 16:52

dobra już mi znikają w next rundzie

tylko jeszcze dało by się zrobić ze jak ct zabije tt to od tego zabitego terrorysty mogą wziąć butelke tylo anty terrorysci i na odwrot ?
  • +
  • -
  • 0

#18 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 06.05.2010 17:34

G[o]Q, a mógłbyś mi to zrobić? Tzn. jeżeli nie da się zrobić tak, że model przedmiotu jest widoczny dla osoby, która zabiła tego gracza to żeby po prostu tylko ona mogła go podnieść.

Z góry bardzo Ci dziękuję.
  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#19 Dave12

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 06.05.2010 18:12

Moim zdaniem ważniejsze jest żeby zrobić takie coś gdy wyrzucamy item to żeby znikał a nie pojawia się butelka ponieważ:

-można tak naprawiać itemy
-gryzie się z opcją /daj (dajemy komuś item to od nas się wyrzuca i znowu go podnosimy można tak kopiować i cały serw ma stalkera)

Więc proszę żeby ktoś kto wie jak to zrobić napisał jak ^^
  • +
  • -
  • 0

#20 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.05.2010 18:20

Moim zdaniem ważniejsze jest żeby zrobić takie coś gdy wyrzucamy item to żeby znikał a nie pojawia się butelka ponieważ:

-można tak naprawiać itemy
-gryzie się z opcją /daj (dajemy komuś item to od nas się wyrzuca i znowu go podnosimy można tak kopiować i cały serw ma stalkera)

Więc proszę żeby ktoś kto wie jak to zrobić napisał jak ^^



omin punkt 5b
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych