Call of Duty Mod: MW Beta - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
proszę o jakąkolwiek instrukcję, potrafić, potrafię ale nie jestem tego pewien czy dobrze robię
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 18:14
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.05.2010 18:13
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 18:14
Napisano 05.05.2010 18:55
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)"
};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Hajt", // <-- nowa klasa
"Rambo (Klasa Premium)"
};
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
};
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Jest Hajtem", // <---- TUTAJ OPIS NOWEJ KLASY
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
};
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Hajt };
if(klasa_gracza[id] == Hajt) TwojKod
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 18:59
Napisano 05.05.2010 19:09
f(klasa_gracza[id] == Hajt) TwojKod
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Granadier:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 19:19
Napisano 05.05.2010 19:18
ilosc_dynamitow_gracza[id] = ilosc
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 19:26
Napisano 05.05.2010 19:32
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 19:42
Napisano 05.05.2010 19:44
case Granadier:
{
give_item(id, "weapon_famas");
ilosc_dynamitow_gracza[id]= ILOSC_DYNAMITOW // - to dodajesz
}
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 19:45
Napisano 05.05.2010 19:58
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 20:02
Napisano 05.05.2010 20:02
Napisano 05.05.2010 20:17
Napisano 05.05.2010 20:55
Napisano 05.05.2010 21:17
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 21:19
Napisano 05.05.2010 21:30
case Klasa:
{
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1
}
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 21:30
Napisano 06.05.2010 15:28
Użytkownik GaCeK edytował ten post 06.05.2010 15:55
Napisano 06.05.2010 17:54
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
Użytkownik Themo edytował ten post 06.05.2010 17:56
Napisano 06.05.2010 18:59
Napisano 07.05.2010 13:07
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0-255);
Napisano 08.05.2010 00:28
klase nazwalem sobie "partzant"... co zrobic by TYLKO ta klasa miala widocznosc zredukowana do 125?set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0-255);
Napisano 08.05.2010 08:02
Użytkownik GaCeK edytował ten post 08.05.2010 08:03
Napisano 08.05.2010 08:32
Napisano 08.05.2010 08:59
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych