A więc tak:
- Dodawanie itemków do ammopacks shop - extra_items
Tu problemu nie ma, Zombie plague 4.3 dodaje to automatycznie jeśli plugin działa, wgraj go tylko i dopisz nazwę do plugins-zplague.ini
- Zmiana hp szybkościm modeli i nazw zombie - wejdź w tym celu w zombieclasses.ini (powinieneś go mieć na samym dole w katalogu configs) - możesz tam zmieniać jak ci się podoba np.:
[Raptor Zombie]
NAME = Raptor Zombie - Tu możesz zmienić nazwę
INFO = HP-- Speed++ Knockback++ - Informacja wyświetlana w menu przy wyborze klasy
MODELS = zombie_source - Tu zmieniasz model zombie (np. wrzucasz do cstrike>models>player>zombiok to w pliku tym ma to wyglądać tak:
MODELS = zombiok)
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl - tu zmieniasz łapy zombie (np. wrzucasz do cstrike>models>zombie_plague model lapy.mdl, wpisujesz w pliku zamiast tego co tam jest
CLAWMODEL = lapy.mdl)
HEALTH = 1200 - zmieniasz HP zombie
SPEED = 225 - zmieniasz Szybkość zombie
GRAVITY = 1.00 - zmieniasz grawitacje zombie
KNOCKBACK = 1.50 - zmieniasz odrzut
- model dla nemka/surva:
Wejdź w plik zombieplague.ini, znajdź tam takie coś:
[Player Models] (randomly chosen if more than one)
HUMAN = human2 , player1 , player3 , gign , gsg9 , sas , urban
NEMESIS = gonome
SURVIVOR = leet , sas
ADMIN ZOMBIE = zombie_source
ADMIN HUMAN = vip
Ustawiasz tu modele jakie ma mieć człowiek, nemek, surv, admin jako zombie i admin jako człowiek. Jeśli masz początkowo wygląd nemka jako zombie_source, zmieniasz go tak jak wyżej np : NEMESIS = gonome. Możesz oczywiście ustawić 2 modele ale to już od ciebie zależy
- Zmiana HP nemka i surva:
Wejdź w plik zombieplague.cfg i znajdź coś takiego:
// Nemesis
// -------
zp_nem_enabled 1 // Enable nemesis mode
zp_nem_chance 20 // Chance (1 in X)
zp_nem_min_players 0 // Minimum players required
zp_nem_health 0 // Health [0 - human count*base health]
zp_nem_base_health 0 // Base health [0 - use first zombie's health]
zp_nem_speed 250 // Speed
zp_nem_gravity 0.5 // Gravity (0.5 = half)
zp_nem_damage 250 // Damage per hit
zp_nem_glow 1 // Glow effect
zp_nem_aura 1 // Halo effect
zp_nem_painfree 0 // Pain shock free
zp_nem_ignore_frags 1 // Whether to earn frags
zp_nem_ignore_rewards 1 // Whether to earn ammo packs
// Survivor
// -------
zp_surv_enabled 1 // Enable survivor mode
zp_surv_chance 30 // Chance (1 in X)
zp_surv_min_players 0 // Minimum players required
zp_surv_health 0 // Health [0 - zombie count*base health]
zp_surv_base_health 0 // Base health [0 - use human's health]
zp_surv_speed 230 // Speed
zp_surv_gravity 1.25 // Gravity (0.5 = half)
zp_surv_glow 1 // Glow effect
zp_surv_aura 1 // Halo effect
zp_surv_painfree 1 // Pain shock free
zp_surv_ignore_frags 1 // Whether to earn frags
zp_surv_ignore_rewards 1 // Whether to earn ammo packs
zp_surv_weapon "weapon_m249" // Survivor's weapon (given by default)
zp_surv_unlimited_ammo 2 // Unlimited ammo for Survivor [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]
Możesz zmieniać tu dosłownie wszystko jeśli chodzi o nemka i surva
- Muzyka na koniec rundy - znajdź na necie jakiś poradnik jak zrobić roundsound

To chyba tyle