Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ZombieMOD Help


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 archiceuses

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:archiceuses
Offline

Napisano 05.05.2010 09:31

Witam wszystkich uo. ( użytkowników ) , piszę do was z prośbą o pomoc ponieważ już po mału wysiadam. Kupiłem wczoraj serwer , i chciałbym pare rzeczy zmienic na zp 4.3 .
Otóż nie spodobały mi się klasy zombie (nazwy) i ich ilośc hp :/ Jeszcze raz proszę abyście pomogli mi zrobic te funkcje które potrzebuję
- Dodawanie itemków do ammopacks shop
- Zmiana hp, szybkosci, nazw, odepchniecia zombie
- Zmiana modeli zombiaka bo ten który jest nie przypadł mi do gustu, a znalazłem fajniejszy
Próbowałem zmienic nazwe tego fajniejszego na tą co jest wgrana, i podmienic. NIC Z TEGO :(
- Specjalny model dla nemka/surva
- Muzyka na koniec rundy ( chodzi mi o to by np gdy wygrają humani (ludzie) żeby grała jakaś muzyczka typu hiphop przez jakieś 15 sec.. próbowałem wgrac plugin roundsound, ale muzyczki nie działały. ps: muzyczki wycięte mam na kompie.
- Zmiana hp dla nemka i surva
- Gdzie się zmienia taki napis, bo co jakiś czas na zp 4.3 wyskakuje mi ten serwer Uzywa amxx i cos tam jeszcze, a chciałbym zeby był zamiast tego link do forum, o ile to jest możliwe.
- Myślę że jeżeli jeszcze znajde jakiś problem, to zamiast zakładac nowy temat i smiecic, po prostu dopisze tutaj.

Byłbym bardzoo wdzięczny gdyby ktoś mi z tym pomógł się uporac.
  • +
  • -
  • 0

#2 SzyjaN

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:131
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 05.05.2010 10:58

A więc tak:
- Dodawanie itemków do ammopacks shop - extra_items
Tu problemu nie ma, Zombie plague 4.3 dodaje to automatycznie jeśli plugin działa, wgraj go tylko i dopisz nazwę do plugins-zplague.ini
- Zmiana hp szybkościm modeli i nazw zombie - wejdź w tym celu w zombieclasses.ini (powinieneś go mieć na samym dole w katalogu configs) - możesz tam zmieniać jak ci się podoba np.:

[Raptor Zombie]
NAME = Raptor Zombie - Tu możesz zmienić nazwę
INFO = HP-- Speed++ Knockback++ - Informacja wyświetlana w menu przy wyborze klasy
MODELS = zombie_source - Tu zmieniasz model zombie (np. wrzucasz do cstrike>models>player>zombiok to w pliku tym ma to wyglądać tak: MODELS = zombiok)
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl - tu zmieniasz łapy zombie (np. wrzucasz do cstrike>models>zombie_plague model lapy.mdl, wpisujesz w pliku zamiast tego co tam jest CLAWMODEL = lapy.mdl)
HEALTH = 1200 - zmieniasz HP zombie
SPEED = 225 - zmieniasz Szybkość zombie
GRAVITY = 1.00 - zmieniasz grawitacje zombie
KNOCKBACK = 1.50 - zmieniasz odrzut

- model dla nemka/surva:
Wejdź w plik zombieplague.ini, znajdź tam takie coś:
[Player Models] (randomly chosen if more than one)
HUMAN = human2 , player1 , player3 , gign , gsg9 , sas , urban
NEMESIS = gonome
SURVIVOR = leet , sas
ADMIN ZOMBIE = zombie_source
ADMIN HUMAN = vip
Ustawiasz tu modele jakie ma mieć człowiek, nemek, surv, admin jako zombie i admin jako człowiek. Jeśli masz początkowo wygląd nemka jako zombie_source, zmieniasz go tak jak wyżej np : NEMESIS = gonome. Możesz oczywiście ustawić 2 modele ale to już od ciebie zależy
- Zmiana HP nemka i surva:
Wejdź w plik zombieplague.cfg i znajdź coś takiego:
// Nemesis
// -------
zp_nem_enabled 1 // Enable nemesis mode
zp_nem_chance 20 // Chance (1 in X)
zp_nem_min_players 0 // Minimum players required
zp_nem_health 0 // Health [0 - human count*base health]
zp_nem_base_health 0 // Base health [0 - use first zombie's health]
zp_nem_speed 250 // Speed
zp_nem_gravity 0.5 // Gravity (0.5 = half)
zp_nem_damage 250 // Damage per hit
zp_nem_glow 1 // Glow effect
zp_nem_aura 1 // Halo effect
zp_nem_painfree 0 // Pain shock free
zp_nem_ignore_frags 1 // Whether to earn frags
zp_nem_ignore_rewards 1 // Whether to earn ammo packs

// Survivor
// -------
zp_surv_enabled 1 // Enable survivor mode
zp_surv_chance 30 // Chance (1 in X)
zp_surv_min_players 0 // Minimum players required
zp_surv_health 0 // Health  [0 - zombie count*base health]
zp_surv_base_health 0 // Base health [0 - use human's health]
zp_surv_speed 230 // Speed
zp_surv_gravity 1.25 // Gravity (0.5 = half)
zp_surv_glow 1 // Glow effect
zp_surv_aura 1 // Halo effect
zp_surv_painfree 1 // Pain shock free
zp_surv_ignore_frags 1 // Whether to earn frags
zp_surv_ignore_rewards 1 // Whether to earn ammo packs
zp_surv_weapon "weapon_m249" // Survivor's weapon (given by default)
zp_surv_unlimited_ammo 2 // Unlimited ammo for Survivor [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]

Możesz zmieniać tu dosłownie wszystko jeśli chodzi o nemka i surva

- Muzyka na koniec rundy - znajdź na necie jakiś poradnik jak zrobić roundsound ;)

To chyba tyle
  • +
  • -
  • 0

#3 archiceuses

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:archiceuses
Offline

Napisano 05.05.2010 11:34

Zrobiłem tak jak mówiłeś z tymi klasami, i niektóre mi się mieszają :(

; -------------------------------------
; Zombie Plague 4.3 Zombie Classes File
; -------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start

; This file will be automatically updated with new
; editable entries as you install new zombie classes.

[Classic Zombie]
NAME = Zwyczajny Zombie
INFO = =Zbalansowany=
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 4000
SPEED = 220
GRAVITY = 1.00KNOCKBACK = 1.00

[Raptor Zombie]
NAME = Szybki Zombie INFO = HP-- Speed++ Knockback++
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 4000
SPEED = 370
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 3.00

[Poison Zombie]
NAME = Trujacy Zombie
INFO = HP- Jump+ Knockback+
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 4000
SPEED = 260
GRAVITY = 0.42
KNOCKBACK = 1.00

[Big Zombie]
NAME = Grube Zombie
INFO = HP++ Speed- Knockback--
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 7000
SPEED = 185
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 0.49

[Leech Zombie]
NAME = Pijawkowe Zombie
INFO = HP- Knockback+ Leech++
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 4000
SPEED = 230
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00



tak zrobiłem, i trochę w grze sie pomieszało
Chciałem zeby
Zwyczajny Zombiak
HP 4000
Szybkosc 220
Graw. 800
Odep. 100%


Szybki Zombiak
HP 4000
Szyb 320
Graw 800
Od : 300%

Trujacy Zombiak

hp 4000
Szyb 260
Graw 320
Od : 100%

Gruby Zombiak

hp 7000
szyb 185
Graw 800
odep. 49%

Pijawkowy Zombie
hp 4000
szyb 230
graw 800
odep 100

Mogłby ktoś mi to wpisac w up? bo cos zle powpisywalem chyba...

Użytkownik archiceuses edytował ten post 05.05.2010 11:34

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych