Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Muza nasuwa się na muze.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Koocur

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
Offline

Napisano 31.08.2008 13:16

Tu taki problem że mam ustawione muze na koniec rundy. i kiedy np. podkladam pake, zostaje do wybuchu iles tam sekund i leci dzwiek " za chwile bedzie explozja wybuchnie bomba..." (kazdy wie o co chodzi) a ct zdazy rozbroic bombe i wtedy leca 2na raz, czyli ta explozja wybuchnie bomba i wybrana moja. co zrobic zeby tak nie było?? :help: :help:
  • +
  • -
  • 0

#2 kamioool

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.08.2008 14:00

Ale musisz pogodzić sie z tym faktem, albo wybrać miedzy jednym a drugim pluginem.

#3 Koocur

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
Offline

Napisano 31.08.2008 14:25

na pewnym serwerze jest normalnie, kiedy rozbrajaja to poprzednia cichnie i gra inna
  • +
  • -
  • 0

#4 kamioool

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.08.2008 14:32

W takim razie spróbuj innego mixa :P Znajdź inne pluginy ... jest ich pełno.

#5 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 31.08.2008 14:38

trzeba wklepac client_cmd(0, "stopsound")
  • +
  • -
  • 0

#6 kamioool

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.08.2008 14:43

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/twinnar")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/twinnar2")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/twinnar3")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar2")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar3")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar4")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
  precache_sound("misc/ctwinnar2.wav")
  precache_sound("misc/ctwinnar3.wav")
  precache_sound("misc/ctwinnar4.wav")
  precache_sound("misc/twinnar.wav")
  precache_sound("misc/twinnar2.wav")
  precache_sound("misc/twinnar3.wav")

  return PLUGIN_CONTINUE
}


Może ten będzie działał jak chcesz

#7 Koocur

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
Offline

Napisano 31.08.2008 15:05

trzeba wklepac client_cmd(0, "stopsound")


Gdzie???
  • +
  • -
  • 0

#8 PEREF

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:201
  • GG:
Offline

Napisano 01.09.2008 16:30

trzeba wklepac client_cmd(0, "stopsound")


Gdzie???


Trzeba przerobić plugin bomb_sound.amxx i wg darkmana użyć komendy stopsound tak aby gracz nie słyszał już muzyczki po rozbrojeniu/wybuchu bomby...

client_cmd(0, "stopsound")
Napisz prośbę w odpowiednim dziale o przeróbkę :P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych